Historisk har det vært oppdatert på kvartalspresentasjoner. Intet nytt at infoflyten er slik spør du meg.
???, seriously. this is a catalyst / milestone and company should be careful with their communications here … unless we are back on track and nobody knows
Resten er ikke oppdatert og det er meget svakt synes jeg!
Får håpe denne glippen skyldes tidsnød grunnet forhandlinger.
PW har begynt å gi f… De blir tydeligvis kjøpt opp av AZ i løpet av 30 dager uansett…
Minner meg om VGS-elevene som har regnet seg frem til at de ikke kan komme opp i eksamen uansett… Lite motivasjon for å stå på de siste ukene av skoleåret da…
Synes det er ok at det ikke presenteres noe nytt på et såpass lukket og mindre viktig event. Hadde blitt overrasket dersom det motsatte var tilfelle. De har gitt beskjed om at oppdatering på sites skjer under kvartalsrapportene.
Angående first patient US så var forrige melding " * Five sites opened in the US – awaiting first US patient". At det sto expected H1 på denne presentasjonen skyldes vel enten at de faktisk tror de holder skjema, eller litt hastverk med klipp og lim fra tidligere.
Kjenner jeg dette forumet rett så har vel noen allerede fyrt avgårde et spørsmål til selskapet
Poenget mitt er ikke at det skal presenteres noe nytt! Men de trenger ikke presentere noe gammelt. Vi vet fra Q1 at det var 34 aktiverte klinikker. Jeg synes derfor det er litt svakt at de bruker Q4/2019 data (30 klinikker). Hele presentasjonen ser for meg ut til å være en klipp og lim av noe gammelt. Man kan i det minste bruke noen minutter på å få endret til “sist kommuniserte data”
My bad. 100% enig i det du skriver.
Eg er helt enig, dei burde klare å oppdatere med det vi fikk vite på siste q, for de som ikke er på ballen blir nå feil informert!
Regulatory and ethics approvals received forTaiwan and South Korea should alsow have been updated
Enig i dette.
Den eneste akseptable grunnen jeg kan komme på er at de har sendt inn presentasjonen før Q1 og har måttet forholde seg til den.
Du kan være ganske sikker på at ABG ønsker at selskapspresentasjonene de tilbyr sine kunder skal være ferskest mulig. Jeg vedder på at de kunne holdt akkurat den presentasjonen de ville såfremt den var klar i dag morges.
Jeg vedder ikke i mot deg for å si det slik
Utrolig slapt å ikke benytte en oppdatert presentasjon. Hva slags oppførsel er det for en milliardbedrift??
Tyder på høy møteaktivitet om ett eller annet som setter andre mindre viktige ting til sides
Det er ikke noe materiale som er sendt ut på forhånd. Virituelle seminarer har bare ferskvare på skjermen. Så dette er bare sløvt, og er på linje med fokuset de har med å få en oppdatert webside.