Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 2 2020 (PCIB)

PCIB Web prioritet har for meg også vært en gåte… Men i det siste kan jeg skjønne hvorfor :wink:

Når man i tillegg er “sjalanten” på å oppdatere konferanse PowerPoint presentasjonen i en tid der “alle” slike detaljer er viktig, betyr bare at noe annet er mer viktig (Husk, detaljer for bio-tech verden er av stor betydning for små mygger).

Har jeg vært litt i 2019 modus for risikovillighet og annet makro bilde, skulle jeg ha kjøpt et lodd eller to bare pga av disse slurvefeilene :wink:

1 Like

håpløst å prøve trading å, la opp 5k kjøp nå, så kom der 4k foran…

edit: fikk lirket den inn nå :slightly_smiling_face:

2 Likes

Her er en rapport av Cowen på AstraZeneca fra januar, dersom det er av interesse.AstraZeneca Cowen Research 13 Jan 2020.pdf (2,3 MB)

3 Likes

Gjør som meg når jeg skal ha 5 eller 10k. Bare ta der den er. Om du bommer men noen ti-ører så betyr det null den dagen vi har avtale på bordet. Jeg trada tidligere med 20k nå tør jeg ikke og har bestemt meg for å sitte med 70k til vi har avklart AZ-avtalen.

5 Likes

her gjelder hver ti øring :wink: mange nok av det så blir det en ekstra aksje :rofl:

1 Like

mistenker Sterkt at det er noen fond som selger litt da de har en tendens til dette når kursen når visse nivåer og har ingenting med det fundamentale å gjøre.

Vi ser det nok på aksjonærlistene de neste dagene tenker jeg

kjøpte 3k til da feriepengene måtte jo brukes på noe i år oxo, for noen storslått ferie blir det ikke i år… :sweat_smile: men neste år :partying_face:

2 Likes

Du mener neste år blir ferie? :smiley:

2 Likes

Så jo ut som meieriet hadde begynt å lette seg litt nå, de gjorde det samme da vi traff 70-80 før jul.

4 Likes

jepp hele året :innocent:

ser det samme @anon50125742

3 Likes

Er vel kun meieriet som selger på disse skillemynt-kurser.

Og muligens galskapen i Storebrand da :smile:

Edit
Sjekket aksjonærlisten nå. Storebrand har solgt. Sikrere tegn på snarlig oppgang kan man ikke få :chart_with_upwards_trend::chart_with_upwards_trend::champagne:

12 Likes

Må ikke glemme rebalansering av fond.

3 dager igjen før Pcib entrer avtalesonen…:grimacing:

11 Likes

Skjønner at ørene betyr MEN det er litt annerledes å kjøpe nå ( like før…) enn for 6 mnd siden så derfor ville ikke jeg ha blunka men slått til ( godt ment)
JAXI
Tviler på din teori her da det svinger lite på topp 50 lista. Er nok heller den som ønsker å trade noen kr på en dag eller to som leker seg.
Fortsetter vi ned i morgen så tar jeg en 10-er til.

2 Likes

er ikke noe problem å kjøpe arve, renner inn. billigere og billigere, får håpe det er slutt på tilbud snart :joy:

1 Like

Selv om aksjekursen går filleveien idag, er kursen på Pcib fortsatt høyere enn PHO :wink::+1:

1 Like

Greide ikke vente til i morgen så det ble en 10-er i auksjon. Pytt 80k bedre enn 70!!!

7 Likes

Spesiell tid når innspurten starter etter mange år som langsiktig aksjonær.
Det er vel skrevet mye om den tiden vi har nå forran oss hvor det forventes en ny tid for selskapet ved gode avtaler.

Har sittet i PCIB i mange år og er ikke til å komme bort fra at gevinstsikring nok burde være en del av gamet men det er ikke aktuelt for meg.
Det eneste som kan få meg til å redusere nå rett før fasit er RED FLAGS , store sådan.

Og det tatlet og surret som fyller småprat nå er ikke i nærhet av å inneholde noe som burde skremme noen.

Har opp gjennom tidene møtt noen som er kommet ovanpå her i livet gjennom aksjehandel og felles for alle er at de ikke solgte for å gevinstsikre.
Nå må du selge sa jeg til en av de som hadde inkassert nesten 5 millNOK.
Hvorfor det ? svarte vedkommende som i dag sitter på mye kapital.
Hva anbefaler du Snoeffelen?
Noen RED flags i horisonten?

Nå er det klart at der er nok eksempler på de som burde ha solgt også men sitter en på kun 1 stk vinner som går inn så er det utrolig mye kapital en kan få ut av denne ene vinneren.
Og det er akkurat historien for PCIB for meg.
Ikke fae… om jeg hopper av karusellen nå rett før det helt store kan skje.

Det må jo bli mye surr når langsiktige og kortsiktige diskuteter rett måte å forholde seg på ved en innspurt.
Målene er jo helt forskjellige.

££££££££££££££££££££££££

Uoppdaterte hjemmesider og feil i presentasjons-materiale kan en jo alltids le av men hva er så morsomt med det?
Jeg har tidligere sagt hva jeg mener om hjemmesiden til PCIB og annser dette forholdet å være et stort problem.

Hvitfrakkene møter verden sett ut fra forskningsdataene og vi andre ser og måler selskapet via hjemmesidene og presentasjonene.

Når en vasser til knes i feil og lite vennlige / tåplige vinklinger som med minimal innsats og nesten uten kapital så må en undres hvorfor slikt får passere.
Det grenser til ukultur.
Men dette er vel kanskje et klart døme på hvor PCIB står i dag.
Et utrolig selskap som kan revolusjonere verdens måte å behandle syke mennesker så vakkert at en får tårer i øynene men pakket inn i dopapir.

PW spurte jo nylig i en , var det Q4 rapport Ronny hvor oppdateringene ble av.

Anser ikke denne negative påminnelsen for å være kurpåvirkelig da den ikke omhandler resultatene og patentene så dette må vi tåle i en diskusjon.

Lykke til

12 Likes

PW sa jo på Q1 at nye hjemmeside kommer snart

Kanskje vi får ny logo oxo PCIZeneca :stuck_out_tongue_closed_eyes:

8 Likes

Cholangiocarcinoma Foundation presenterer løpende klinisk utprøving av legemidler for ulike kategorier av gallegangskreft. Den USA-baserte organisasjonen er i stor grad pasientorientert og vil derfor være viktig for rekrutteringen også til RELEASE.

Fra organisasjonens nettsted:

“PCI Treatment/Gemcitabine & Chemotherapy vs Chemotherapy Alone in Patients With Inoperable Extrahepatic Bile Duct Cancer ( RELEASE )”

Ref.

19 Likes

Jeg tenkte på deg når jeg så det dukka opp 10k i sluttauksjonen. :sweat_smile: Vi får satse på at du traff godt der! :ok_hand:

5 Likes