Jeg tror at det p.t. kun er AZ. Givet vis ved de andre om dette, men de har ikke samme direkte innsikt i de resultater som er skapt. Både BAVA og Biontec har jo samarbejde med BP. Men det er mere indirekte.
AZ har jo gjort due diligence på produktet i mange år. Og det på et område som er så viktig og stort at det nødvendiggjorde hemmeligholdelsen. Per presset dem ut av busken i slutten av 2019, og han presser dem nu til enn avtale.
Det suveræne er at han kan dette fordi resultatene er unike og fantastiske, samt at patentbklioteket til Pcib er bunn solidt.
Per er en meget ordentlig og hederlig mann, Men han er topp proff, og tøff i tryne når det behøves. Jeg syntes det er genialt av han å presse AZ på denne måte.
De får et valg. Enten avtale eller så offenliggjør vi de hemmelige og helt suveræne resultater overfor de resterende 9 BP og hele biotec verden.
Jeg vil godt se den leagal person som tørr å si nei til det. Da blir det stopp i karrieren tror jeg. De regner nokk på livet løs i øjeblikket i AZ.