Nei, nei! For all del ikke.
Venter på kemneren – skattepenger tilgode. Øremerkede midler ca. NOK 70 x X
Storebrand nedsalg: Hvorfor er dette et kjøpssignal? Burde vært salgssignal om en top50 går med nedsalg vel. Betviles ikke men gjerne forklar:)
De har solgt før og gått glipp av tigangen kort tid etter (2016).
Er det mulig - vil tro de kan sitte med usedvanlig god innsikt her i markedet bare å laste opp for ny tigang da
Men dersom aksjene er lånt ut til shortere, er det jo ikke Storebrand som er den (potensielt) største taperen…? De skal jo ha tilbake aksjene sine en gang, uavhengig av kurs på det tidspunktet.
Jepps - men er vel ikke den mest logiske aksjen å shorte akkurat nu da - om man ikke da har tro på avtale med AZ.
Hvis vi closer over 68 i morgen så må jeg si at jeg har fått akkurat den konsolideringen og fornyet momentum som jeg ønsket meg tidligere.
Vi ønsker oss at aksjen omsettes på et litt høyere volum som alltid da.
Storebrand … god innsikt sier du
Storebrand er utvilsomt de største amatører som har vært i dette papiret.
Storsalg på 5kr rett etter kjempebra cohort3.
Tilbakekjøp på ca 20. Salg på 15. Tilbakekjøp på 30. Salg på 20 osv osv.
Bruker kald krystallkule og sitter i tåkekammer!
Forvalteren deres heter Tom. Tom Pengh Pung (unnskyld Olav Chen… Måtte bare)
100% enig, jeg ville aldri funnet på å shorte PCIB nå. Men det ble bare diskutert både her og på chatten at det var shortere som stod for salget av lånte Storebrand-aksjer.
Jeg vurderer nå å selge alt.
Der sa jeg det og selv om jeg selvfølgelig ikke skal selge så går alltid kursen til himmels når jeg sier jeg skal selge.
Mens vi venter kunne vel den pokkers vacc publiseringen i hvert fall kommet så vi kan suge på den karamellen…
Å trade i dagens avventing. Jeg klarer ikke det. Tenker på det følgende
Hva dagens kurs er, er ikke så viktig.
kurs 50 --3x
kurs 60 --2,5x
kurs 75 --2x
kurs 90 --1,66x
kurs 100 - 1,5x
Til slutt er kursen ihvertfall 150
hehe, eg trader i vei, så vi holder voumet i værste fall har eg 8k mindre når godavtalen kommer, men blir nok hamrende på kjøpsknappen så regner med det går bra
Var en tur innom galehuset til Hegnar/Finansavisen nå og fikk med meg en illevarslende melding fra en tonedøv kommentator på forumet:
I børsmelding fra 06.05.2020 sier selskapet at de er usikker på om kontant beholdningen rekker til release studien (les emisjon). Det tyder ikke på at de forventer seg store beløp innbetalt nå.
Løp på WC med mobilen i handa og solgte meg ut av PCIB prompte! Slapp med skrekken. Puh (ironivarsel overflødig…)
Du føler ikke at du er litt vel oppesen nå?
Hovmod står for fall.
Jeg tipper både Meieriet og Storebrand rebalanserer når posten når en viss verdi. Hadde jeg fulgt samme strategi så hadde jeg hatt vesentlig flere aksjer enn jeg har i dag.
Bare et oppgjør med desinformasjon - til skade for usikre aksjonærer. Da biter humor best, vet du.
Jeg har lest i denne hyperaktive tråden noen dager nå og bestemt meg for å legge 5% av min portefølge i PCIB. Irriterende at når jeg la inn ordrer så stakk kursen opp litt hver gang. Denne aksjen er full av algojitter. Tenkte ta 10 k aksjer over de neste dagene. Må ta det sakte for å lure algoen..
Har også kjøpt 10 k Biotec nå. Mye som skjer i det selskapet. Resultatet i bratt økning og fortsatt lav MCap.
Velkommen, legg deg litt under, så smetter nok aksjene inn på konto
Uff! Jeg har pensjonen min i Storebrand!