Nå går det meste på skinner:
BØRSUROEN I VERDEN HINDRER IKKE AZ-TOGET Å NÅ FRAM TIL PCIB STASJONEN
Spørsmålet er bare hvor mye toget skal lastes opp – er fimaNAc nok?
PS. Tallet på stolpen til høyre er ikke børskursen til PCIB pr. 1. juli 2020
Nå går det meste på skinner:
BØRSUROEN I VERDEN HINDRER IKKE AZ-TOGET Å NÅ FRAM TIL PCIB STASJONEN
Spørsmålet er bare hvor mye toget skal lastes opp – er fimaNAc nok?
PS. Tallet på stolpen til høyre er ikke børskursen til PCIB pr. 1. juli 2020
Joda, i USD
6 «facepalms» på det forrige innlegget mitt?
Men ingen av dem hadde lyst til å kommentere på det?
Det må vel være folk som enten ikke har lest hva jeg skrev, ikke er enige i at det er stort utfallsrom i en eventuell avtale mellom PCIB og AstraZeneca og/eller ikke er enige i at det kan være fornuftig å ha en bevisst strategi for å klare å holde fokuset som langsiktig biotekinvestor, dersom dette er noe man ønsker å være.
Ga deg jo en skinnende, billedlig tilbakemelding!
Er nok noen langsure hender som har trykket på disse facepalmsa Durable. Bunchen sitter nok igjen med tap etter korona krisen, og venter sikkert enda på billigere inngang.
Nå ser det ut til at de kan vente til krampa tar dem.
Jeg tenker kursen vil stige ca. 50,- for hver indikasjon AZ er interesseret i, og det fra en evt. emipris som AZ kjøper sig inn på.
Skal AZ ha firmanac, er det vel fair at betale for 20 indikasjoner…
Er sikkert andre der også har lyst til en del av firmanac, det fine er, at der er nok til alle, om AZ ikke tar alt…
2-10 indikasjoner i år, og så alt det andre der ligger på lur, og noen selger og skjelver, det er til at le sig skakk over.
Kom seint inn i denne perle, så skal også seint ut…
Kristian Berg sin kommentar om at pci har virket på alt de har prøvd det på og PW sin kommentar om at NAc har et enormt potensiale (i tillegg til alt annet som er kjent) tilsier at dette trolig blir tidenes norske biotek avtale og starten på en vanvittig himmelferd
For siste gang: Det var ikke i sammenheng med PCIB eller PW Kristian Berg kom med uttalelsen.
Refererte ikke Berg til pci teknologien med den kommentaren?
Nei han hadde tre selskap i kikkerten. 2 fra Radiumsfæren + et eventuelt nytt selskap. Forsto det som PHO/ PCIB ut fra historikken eller et nytt selskap mot Glioblastom. Radium 104 er vel anvendt tid.
Det virker på allt refererar till PCI-teknologin!
Han refererar till PCI teknologin, 34:40 och framåt. Det du kan få in i cellerna via endocytos och sedan vill släppa ut, det kan vi göra med PCI. 80 cellinjer och 15 djurmodeller, alt virket.
Det som der fungerade lite sämre på är blodcancer, men det skulle man kunna lösa med photoferes, belysa blodet utanför kroppen. Det är väldigt intressant säger Bergh.
Borde stå på nya hemsidan med stora bokstäver.
PCI- It works with everything.
Durable;
Du etterlyser kommentarer på bakgrunn av 9 facepalms på ditt innlegg.
Om jeg skulle kommenterer med å karakterisere innlegget ditt blir sikkert innlegget mitt sensurert.
Men om du ikke skjønner det selv er det bare å beklage!
du har gennomgående en helt ufordragelig stil i det meste av det du skriver på dette forumet. Det gjentar seg gang etter gang.
Måtte selv høre på nytt når noen påstår noe annet…
De diskuterte PCIB når Kristian sier at det virket på alt de testet på, så 10 år testing og kun positive responser
Stupet…
Legoland tar nok feil der, så jo…
Han referer IFRA PCIB testing…
Ja, da får du bare beklage, @Senior.
Alternativt kunne du forsøkt med saklige og velbegrunnede argumenter, dersom du er uenig i noe av det jeg skriver.
Det ville neppe blitt sensurert, i alle fall ikke hvis du utviste en «god tone», og samtidig ville du kanskje ha bidratt til å berike diskusjonen på forumet.
Ønsker deg en god pinse.
Å krype til korset er en vanskelig øvelse.
Har hørt på Radium 104 for n-te gang. Uttalelsene til Kristian Berg refererer seg til PCIB. Beklager!
Har samtidig fått alvorlig tvil om den selvpålagte begrensingen med 60% av porteføljen i PCIB er hensiktsmessig.
De siste 5 min med Jonas’ elleville spekulasjoner er til ettertanke.
Bra, Legoland! Ingen skam å snu
Godt vi fikk dette oppklart, ble selv usikker en stund.
Uansett, vi kan alle være glad for å ha oppdaget en perle som pcib med bortimot «uendelig» potensiale innenfor fremtidens medisin, nå må de bare komme igang.
Pcib går nok under raderen til de aller fleste, men når avtale med AZ blir slått bredt opp i media så tenker jeg det blir fart
Ingen «red flags», derimot et flust av «green flags» så har satset det jeg kan, leiter etter mer kapital å satse, men det er dessverre tomt nå
Den eneste red flag som jeg ser akkurat nå er makro… Dette har jo ikke noe med selskapet å gjøre og jeg håper at en eventuell FOMO i Juni kan legge et midlertidig lokk på makro uroen.