Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 2 2020 (PCIB)

Som nevnt over her, ble det tidlig spurt om FimaVac har noe å tilføre kampen mot Korona viruset… Svaret var som vi vet: altfor tidlig!

MEN MEN MEN…
Det har gått noen uker og frykten og konsekvensene har mangedoblet seg på 1 mnd.
Slik jeg har lest, testes det ut mellom 40 og 50 nye vaksiner imot Korona i disse dager…
Helt logisk tankegang ifra en som ikke kan dette :blush:

1. Hvorfor ikke teste med PCIB teknologi?
  2. Hva er den største begrensningen?
  3. Er det ikke bedre å teste/bruke FimaVac hvis det skulle vise seg å være det optimale i kampen imot Korona?
  4. Det vi ser nå er den STØRSTE krise i verden i moderne tid, er det ikke på tide og evt “fire” litt på evt testkrav rundt FimaVac, dette er trots alt klart ifra PCIB sin side når det gjelder sikkerheten!?
    Snøffelen eller andre som jobber i bransjen, noen tanker rundt det?
6 Likes

Jo men hadde det kommet en sånn melding i amerikansk biotech hadde det luktet pump før emisjon lang vei så du er ikke helt på jordet

Emisjon på 29 ville jeg anslått da

1 Like

Kanskje du mangler en null bak…og det er ikke spøk. Helt uvanlig å melde at det kommer en melding senere. Aldri skjedd før, Tenk selv…:slight_smile:

3 Likes

det sto vel noe lignende i forrige patentmelding.

1 Like

Det er ikke greit å spøke om emisjon, mater bare enkelte her inne😱
Eneste emisjon som kunne ha kommet, er rettet emisjon mot en partner på helt andre summer en dagens sluttkurs :money_mouth_face::blush:

2 Likes

Rettet emisjon mot en partner er ikke det scenarioet jeg holder minst sannsynlig akkurat.

4 Likes

“det sto vel noe lignende i forrige patentmelding.”

Det kan så være, men ikke at patent blir godkjent om 1 uke eller 2 uker, hvorfor børsmeldes idag og ikke om eks 3 uker?

2 Likes

Det kan godt hende at en partner ikke vil gå videre med forhandlinger før de er sikre på at det de forhandler om er beskyttet godt nok…

3 Likes

“Det virker på alt”, så det funker vel på Covid-19 også.

6 Likes

Skjønner at flere mener det er noe “muffens” ( positivt) med dette forhåndsvarselet.
Blir spennende å se om vi fortsetter opp i morgen?

5 Likes

Arve , du som er så dreven , vet jo at kursen nesten alltid fortsetter oppnår dagen før ender på “dagens høyeste”

3 Likes

I disse dager tror jeg ikke vi skal ta noe for gitt når det gjelder kursbevegelser… :sweat_smile:

2 Likes

Ser ut som US stenger godt i pluss i dag, så vi skal vel videre nordover i morgen…

10 Likes

“Skjønner at flere mener det er noe “muffens” ( positivt) med dette forhåndsvarselet.
Blir spennende å se om vi fortsetter opp i morgen?”

Skulle den ta 25% på dagen imorgen, blir nok handelen stoppet for å sjekke om det er info i markedet…:blush:
Eller Kansje ikke, vi snakker om biotec og et selskap som vi får mulighet til å være med i som aksjonær…" one in a lifetime opportunity":money_mouth_face::money_mouth_face::money_mouth_face:

4 Likes

Detter er en pump på melding av noen gale amerikanere.

Tipper det er noen som er litt stressa i kveld, som prøvde seg på en trade idag… Og er ute over natta… Uff uff uff :joy:

4 Likes

Ingen gale amerikanere i sluttauksjonen , derimot heller gale svensker :slight_smile: Minner igjen om det lille biotec-selskapet i USA som gikk 7-gangen over natten i 2017

4 Likes

:joy: ute over natten skjer ikke før vi er oppkjøpt, men det trenger ikke være lenge til :clinking_glasses:

6 Likes

Man skal ikke bortse fra at det har kommet inn noen tradere som følge av dagens oppgang, men det må ikke bety at dem kommer til å diktere kursen.

3 Likes

Ledelsen i AZ skjønner jo at det er perfekt klima for bud nå …, men blir det 7-gangen ut fra 39,50…eller ut fra ARTICs 86,00 ? …Ingen av delene er utelukket… Uansett , jeg blir veldig forbauset hvis kursen ikke stiger ( betydelig ? ) i morgen , fredag.

2 Likes