Jo men hadde det kommet en sånn melding i amerikansk biotech hadde det luktet pump før emisjon lang vei så du er ikke helt på jordet
Emisjon på 29 ville jeg anslått da
Jo men hadde det kommet en sånn melding i amerikansk biotech hadde det luktet pump før emisjon lang vei så du er ikke helt på jordet
Emisjon på 29 ville jeg anslått da
Kanskje du mangler en null bak…og det er ikke spøk. Helt uvanlig å melde at det kommer en melding senere. Aldri skjedd før, Tenk selv…
det sto vel noe lignende i forrige patentmelding.
Det er ikke greit å spøke om emisjon, mater bare enkelte her inne😱
Eneste emisjon som kunne ha kommet, er rettet emisjon mot en partner på helt andre summer en dagens sluttkurs
Rettet emisjon mot en partner er ikke det scenarioet jeg holder minst sannsynlig akkurat.
“det sto vel noe lignende i forrige patentmelding.”
Det kan så være, men ikke at patent blir godkjent om 1 uke eller 2 uker, hvorfor børsmeldes idag og ikke om eks 3 uker?
Det kan godt hende at en partner ikke vil gå videre med forhandlinger før de er sikre på at det de forhandler om er beskyttet godt nok…
“Det virker på alt”, så det funker vel på Covid-19 også.
Skjønner at flere mener det er noe “muffens” ( positivt) med dette forhåndsvarselet.
Blir spennende å se om vi fortsetter opp i morgen?
Arve , du som er så dreven , vet jo at kursen nesten alltid fortsetter oppnår dagen før ender på “dagens høyeste”
I disse dager tror jeg ikke vi skal ta noe for gitt når det gjelder kursbevegelser…
Ser ut som US stenger godt i pluss i dag, så vi skal vel videre nordover i morgen…
“Skjønner at flere mener det er noe “muffens” ( positivt) med dette forhåndsvarselet.
Blir spennende å se om vi fortsetter opp i morgen?”
Skulle den ta 25% på dagen imorgen, blir nok handelen stoppet for å sjekke om det er info i markedet…
Eller Kansje ikke, vi snakker om biotec og et selskap som vi får mulighet til å være med i som aksjonær…" one in a lifetime opportunity"
Detter er en pump på melding av noen gale amerikanere.
Tipper det er noen som er litt stressa i kveld, som prøvde seg på en trade idag… Og er ute over natta… Uff uff uff
Ingen gale amerikanere i sluttauksjonen , derimot heller gale svensker Minner igjen om det lille biotec-selskapet i USA som gikk 7-gangen over natten i 2017
ute over natten skjer ikke før vi er oppkjøpt, men det trenger ikke være lenge til
Man skal ikke bortse fra at det har kommet inn noen tradere som følge av dagens oppgang, men det må ikke bety at dem kommer til å diktere kursen.
Ledelsen i AZ skjønner jo at det er perfekt klima for bud nå …, men blir det 7-gangen ut fra 39,50…eller ut fra ARTICs 86,00 ? …Ingen av delene er utelukket… Uansett , jeg blir veldig forbauset hvis kursen ikke stiger ( betydelig ? ) i morgen , fredag.
Since the Q4 2019 reporting an additional 4 sites in US have been activated, meaning that 34 of the originally planned 40 sites in Europe and US are currently activated. In addition, PCI Biotech has made regulatory progress in the process of adding Asian sites into the RELEASE study, having secured recently regulatory approval in Taiwan
South korea next
The US patent to be granted in April 2020 gives broad coverage for the combination of TLR agonists with the fima Vacc technology.
This US patent is therefore important for PCI Biotechs partnering efforts and it also provides intellectual property of importance for our ability to potentially generate an internal future vaccine pipeline, said Per Walday, CEO of PCI Biotech.
Todays announced US patent secure protection until 2035 and this patent application is still pending in Europe and key Asian markets.
Med disse meldingene og uten corona “rabatt” tipper jeg vi hadde ligget rundt 100kr aksjen idag.
#Arctic kursmål 86, uten disse 2 siste børsmeldingene