Ja jeg vet ikke.
Prosessene med hva som skaper abscopal effekt er vel ikke helt kjente og en forstår vel ikke konseptet helt enda.
Det var PCIB som tok opp dette temaet for en tid tilbake så det borger for at prosessen er reell ( og faktisk powerfull"
Tidligere kvartalsrapporter inneholder beskrivelse av hendelsen.
Var det syklisten eller kontorstolen som beskrev hendelsesforløpet meget godt.
Tror det var kontorstolen faktisk.
Personlig tror jeg at opphavet til abscopal effekt er grunnet i prosesser skapt av laserlyset som = energi , samt i stråling.
Og det stemmer vel godt iom at det er PCIB , PHO og NANO som melder om dette fenomenet.
Vi har vel i PCIB bare målinger ved enkel behandling , mener på huske tallet 25% .
Ta det tallet med en klype salt men det er en anseelig effekt i følge PW.
Så hva skjer effektmessig med dobbel behandling kontra enkel.
Det tror jeg ingen vet og derav kan det ligge store synergier i dette.
Lineære eller ekspnensiale kurver?
Svaret er at abscopal effekt under dobbel behandling kan bli både verre , lik eller sykt bedre enn enkel behandling.
Det hadde vært noe om gjentagende behandling kunne ført til løsningen på spredning av kreften.
Vill spekulasjon selvsagt men litt morro må vi ha mens vi venter på fasit.
JEG TROR , at lysbehandling er det beste så langt på markedet og at ultralyd kan ha en god effekt men har ihvertfall historisk vært mye dårligere enn laser.
Mener å huske at FiloD uttalte seg om " elektropropotion" eller noe i den duren , hehe.
Stemmer dette FiloD.
Mener du uttalte deg om dette kontra PCI-teknologien og at PCI burde ha bedre betingelser for å lykkes , eller er jeg helt på bærtur?