Takk for svar @Bonusfrelst & @yrune . Noen som har et par tanker om hvorfor ikke SCI-teknologien har kommet frem ved tidligere anledninger? Første tanken som slår meg her er at dette er en teknologi som har dukket opp nylig og er på et svært tidlig stadie, og at selskapet tidligere har fokusert på RELEASE frem til Høst 2019, og i etterkant her har brukt en god del ressurser på AZ-avtale. Eller er det rett og slett at det anses som et stressmoment at selskapet nå skal omregistrere seg i brunnøysundregister til PSCIB Holding? Men fra spøk til revolver, er ikke dette svært fundamentale nyheter i forhold til selskapets drift som burde presenteres til aksjonærene og markedet?
Helt utrolig denne aksjen, og da tenker jeg også i retning dere. For et forum og for et engasjement!
Nå blir NAc avgjørelse mer spennende enn noen gang, og tror jeg slenger på 500 aksjer til for anledningen. Det kan bare ikke være tilfeldig at selskapet ga AZ seks uker for ytterligere forskning. For en slik strategi vil jo måtte klassifiseres som tidenes mest idiotiske trekk for et lite biotechselskap dersom det ikke lå en viss selvsikkerhet i bunn. Trekket virker absolutt ikke til å være “typisk” PW & Co. At CHEM og NAc nå, vil ha mulighet til å stå frem som en gamechanger på flere områder enn tidligere gjør ikke akkurat skade på selvtilliten.