8:57
9:01 RT 74
!
Siste for nu. >75 også ned. 9:05 RT 75
Hvot har du dette ordre bildet fra?
Ja, snakk om ballong uten luft. Der er vi snart i minus for dagen
Edit: så oppover igjen
Mangler volum.
Kommer nok ikke videre før avklaringen er et faktum
? 4.5 mio første halv time er ikke dumt , men ok alle sin mening.
robots leser ikke investors innlegg, hehe.
Tenk når resten av verden får den kunnskapen “Tekinvestor” sitter på…
Da kommer gigant volumet…
De fleste her inne har tynet seg max…
Uansett, dette blir bra
Skulle tro at jungeltelegrafen fungerer godt i biotek/farmaverdenen ogsaa, og kanskje spesiellt der? I tillegg har helt sikkert de stoerste BP selskapene sine spioner rundt forbi. Derfor tror jeg ikke de andre BP selskapene er saa veldig langt unna og tegne avtaler med PCIB. For alt vi vet, kan det vaere samtaler paa gang allerede. For siden Walday melder om stor interesse baade her og der, vel…da er i hvertfall jeg opptimist.
Etter å ha lest mange innsiktsfulle og entusiastiske innlegg om bruk av fimaporfin som sonosensitizer i løpet av helgen, kan det kanskje oppleves som et paradoks at ikke kursen reagerer mer enn den gjør. Når dette skrives er den opp ca 2%.
Men jeg tror ikke man skal la seg overraske, for det har jo vist seg at de dyktigste skribentene og graverne her inne flere ganger ligger langt foran markedet. Og med tanke på hvor mange av oss andre PCIB-entusiaster som er fullastet, så er det faktisk et ganske begrenset publikum som både får med seg dette og har mulighet til å kjøpe mer (som driver kursen oppover).
I mine øyne er det imidlertid ingen tvil om at bruken av ultralyd øker selskapets potensiale noe voldsomt, og selv om det ligger langt fram i tid, så kan dette definitivt bli en game-changer for PCIB, som @Bra_Britt skriver.
Så kan man bare tenke seg potensialet i denne aksjen, når «vanlige» folk begynner å snakke om den, og større institusjoner skal inn. La oss bare håpe vi får en gladmelding fra AZ snart, så er sirkuset i gang!
Er jo ikke vanskelig å se for seg oppkjøp hvis et BP ser seg tjent med en booster-teknologi som «virker på alt»
Jeg tar gjerne oppkjøp, men sender ikke deg inn i forhandlingene… 350kr du lissom…
Enig Solo…
Tenker mer på investorer etc…
Samtidig “når” avtale med AZ er sikret, gir dette “De-Risking” signalet mange store venter på…
Da kommer volumet
Dersom noen ønsker seg en oppdatering av prosentene:
Med bare 10% fra ATH er det bare vente på Oslo Sharks
(just saying)
Har egentlig nok, men kjøpte før den norske børsen åpnet. I Tyskland.
Hører lite fra @Longtrader i dag. Ja vi har alle vårt å stri med.
Hvordan går det nede hos dere, med alle plastklossene sånn på morgenkvisten?
Fra spøk til alvor. Børsen i Tyskland ja. Sliter med å få overbevist en datter bosatt i Bayern om PCIB – hun er bioteknolog og alt ting, men er hjernevasket Bayer, BMW og Bayern Munchen-fan. Skal sette inn støtet nå, før det smeller. Når @Legoland kan handle i Tyskland, så…
Ha en fortsatt fin børsdag!
Børsen i Tyskland åpner kl. 8:00. Har ofte opplevd at jeg og mine nærmeste står for den eneste dagsomsetningen her. Ofte en drømmesituasjon.
Tror du må overlate datteren noen penger med pålegg om kjøp av Pcib for å gi anbefalingen mer tyngde. Som meg.
Legoland; Hvem handler du gjennom i Tyskland?