Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 2 2020 (PCIB)

Dette ser ut til å være en aksje som er verdt å investere i på lang sikt, har lyst til å hive meg på bølgen. Tror dere aksjen vil få en dupp i nær fremtid? Usikker om jeg skal kjøpe i morgen eller ikke.

2 Likes

En dupp kan komme hvis AZ trekker seg eller hvis en evt avtale blir dårligere enn forventet. Men den risken med å vente til etter en avklaring hadde iallfall ikke jeg tatt. For plutselig så stikker kursen fra deg :blush:

3 Likes

Dette var fryktelig dumt skrevet. Jeg saa paa feil tall, og dette innlegget burde moderator ha slettet;-)) Eller noen andre arrestert meg for. Beklager, for AZ er store nok.

6 Likes

Cambridge-headquartered AstraZeneca, which is valued at £110bn, recently overtook Royal Dutch Shell to become the UK’s largest company by market value.

Virkelig en mulig perfekt partner for PCI Biotech? Innovativ og big enough (understatement)!

Det at biotekmyggen, PCI Biotech, i det hele tatt er i forhandlinger med denne giganten er fantastisk. Blir interessant å se hva resultatet av diskusjoner blir i den nærmeste fremtid!

Og stor takk for graving i helgen om ny teknologi!

3 Likes

Har noen lyst til å dele ett ordrebilde med litt dybde? På forhånd, takk.

1 Like

8:57

Screenshot 2020-06-08 at 08.57.18

4 Likes

9:01 RT 74

Screenshot 2020-06-08 at 09.01.12!

Siste for nu. >75 også ned. 9:05 RT 75

5 Likes

Screenshot 2020-06-08 at 09.16.38

1 Like

Hvot har du dette ordre bildet fra?

RT 09:27

Billboard kan man sette sammen som man vil. Anbefaler den.

1 Like

Ja, snakk om ballong uten luft. Der er vi snart i minus for dagen :grimacing:

Edit: så oppover igjen :joy:

2 Likes

Mangler volum.

Kommer nok ikke videre før avklaringen er et faktum

? 4.5 mio første halv time er ikke dumt , men ok alle sin mening.

robots leser ikke investors innlegg, hehe.

2 Likes

Tenk når resten av verden får den kunnskapen “Tekinvestor” sitter på… :grin:
Da kommer gigant volumet…
De fleste her inne har tynet seg max…
Uansett, dette blir bra :ok_hand::partying_face::blush:

5 Likes

Skulle tro at jungeltelegrafen fungerer godt i biotek/farmaverdenen ogsaa, og kanskje spesiellt der? I tillegg har helt sikkert de stoerste BP selskapene sine spioner rundt forbi. Derfor tror jeg ikke de andre BP selskapene er saa veldig langt unna og tegne avtaler med PCIB. For alt vi vet, kan det vaere samtaler paa gang allerede. For siden Walday melder om stor interesse baade her og der, vel…da er i hvertfall jeg opptimist.

2 Likes

Etter å ha lest mange innsiktsfulle og entusiastiske innlegg om bruk av fimaporfin som sonosensitizer i løpet av helgen, kan det kanskje oppleves som et paradoks at ikke kursen reagerer mer enn den gjør. Når dette skrives er den opp ca 2%.

Men jeg tror ikke man skal la seg overraske, for det har jo vist seg at de dyktigste skribentene og graverne her inne flere ganger ligger langt foran markedet. Og med tanke på hvor mange av oss andre PCIB-entusiaster som er fullastet, så er det faktisk et ganske begrenset publikum som både får med seg dette og har mulighet til å kjøpe mer (som driver kursen oppover).

I mine øyne er det imidlertid ingen tvil om at bruken av ultralyd øker selskapets potensiale noe voldsomt, og selv om det ligger langt fram i tid, så kan dette definitivt bli en game-changer for PCIB, som @Bra_Britt skriver.

Så kan man bare tenke seg potensialet i denne aksjen, når «vanlige» folk begynner å snakke om den, og større institusjoner skal inn. La oss bare håpe vi får en gladmelding fra AZ snart, så er sirkuset i gang! :pray::rocket::star_struck:

27 Likes

Er jo ikke vanskelig å se for seg oppkjøp hvis et BP ser seg tjent med en booster-teknologi som «virker på alt»

4 Likes

Jeg tar gjerne oppkjøp, men sender ikke deg inn i forhandlingene… :joy::joy: 350kr du lissom… :crazy_face::wink:

9 Likes

Enig Solo…
Tenker mer på investorer etc…
Samtidig “når” avtale med AZ er sikret, gir dette “De-Risking” signalet mange store venter på…
Da kommer volumet :grin::ok_hand:

3 Likes

Dersom noen ønsker seg en oppdatering av prosentene:

image

14 Likes