Med bare 10% fra ATH er det bare vente på Oslo Sharks (just saying)
Har egentlig nok, men kjøpte før den norske børsen åpnet. I Tyskland.
Hører lite fra @Longtrader i dag. Ja vi har alle vårt å stri med.
Hvordan går det nede hos dere, med alle plastklossene sånn på morgenkvisten?
Fra spøk til alvor. Børsen i Tyskland ja. Sliter med å få overbevist en datter bosatt i Bayern om PCIB – hun er bioteknolog og alt ting, men er hjernevasket Bayer, BMW og Bayern Munchen-fan. Skal sette inn støtet nå, før det smeller. Når @Legoland kan handle i Tyskland, så…
Ha en fortsatt fin børsdag!
Børsen i Tyskland åpner kl. 8:00. Har ofte opplevd at jeg og mine nærmeste står for den eneste dagsomsetningen her. Ofte en drømmesituasjon.
Tror du må overlate datteren noen penger med pålegg om kjøp av Pcib for å gi anbefalingen mer tyngde. Som meg.
Legoland; Hvem handler du gjennom i Tyskland?
Dere blir godt frontloada i dag.
Alltid classic nordnet. Den nye er håpløs.
Husbanken min pga god tilgang til kreditt, men kurtasjen er uforskammet høy, så med jevne mellomrom flyttes beholdningen til danske Saxo.
Har i flere år vurdert ING, men jo flere banker jo mer omfattende blir bokholderiet.
Norske bioaksjer handler jeg vanligvis i Norge, men når jeg tror jeg har et informasjonsforsprang (f.eks. ultralyd) handler jeg over tysk børs.
kanskje litt dumt spørsmål men er PCIB notert også i Tyskland ? i så fall hvilken index snakker vi om ?
Nano, Targo, Ultimo og PCIB handles over flere børser i Tyskland. Index???
Trodde virkelig det ville bli trangt i døra idag, og at hypen skulle starte for fullt. Men det virker ikke som at det er noe særlig volum… Men men, det er kanskje greit at vi heller stiger sakte men sikkert frem mot en avklaring, slik at ikke nedsiden blir så stor
Er nok bare meieriet som selger litt på stigende kurs. Det må vi regne med
Fikk inn 4 buddies i dag. FOMO
Nei vi kan ikke klage men kursen i dag betyr null den dagen vi får bekreftet avtale eller NOT ??. Bare det at AZ vil ha avtale så er kursnivå sikret ++++++. Kommer det : takk for samarbeidet og lykke til videre… så er vi lett ned på 30-tallet igjen MEN det betyr ikke at det er rett nivå på sikt ( bare skuffelse over at vi ikke fikk drømmen oppfylt denne gangen). SÅ spennende at det verker i min store mage!!!
FOMO bør gi oss kurs 80++ i løpet av uka.
Farmasirykter sender aksjer opp og ned
Helgens rykter om en storfusjon innen farmasibransjen, mellom svenskbritiske AstraZeneca og amerikanske Gilead Sciences, sender aksjejursen i førstnevnte ned et par prosent og sistnevnte opp fire prosent i førhandelen.
Begge de to selskapene ligger langt fremme i kappløpet om å utvikle en koronavaksine.
Men The Times og den svenske næringslivsavisen Dagens Industri skriver at AstraZeneca alt har gitt opp planene om en fusjon med Gilead.
Hva i all verden?
Så du mener at teknologien til Pcib ikke er noe verdt om ikke A.Z. finner det lønnsomt å kjøpe/samarbeide?
Ikke på noen av de tre bena? Og at det ikke finnes andre B.F?
Da burde du vel heller investere i A.Z. ?
@Kreft, helt tydelig at du nekter å ta inn over deg at løpende børsprising , psykologi i markedet og underliggende verdier er helt forskjellige faktorer.
Fryktelig slitsomt å lese denne hakkingen din på folk som har et mer realitetsorientert blikk på dette, så du kan fint legge det helt vekk.
Russiske prosenter jo! PCIB +1 116,76% på 5 år