Savepig,
Mitt haap om en god avtale, eller ett stort bud, baserer seg paa at fimaNac’s levering av nakent mRNA, gjoeres ca. 400% bedre, og med faerre bivirkninger, enn hva vaare fremste konkurerende leveringsteknologier faar til, samt at den kan benyttes paa mange inidkasjoner.
Hvis dette ikke er riktig, alternativt at det ikke verdsettes hoeyt hos AZ, kan vi selvfoelglig ikke forvente store avtaler, eller noe annet.
Men jeg, og jeg tror mange med meg, lener oss paa at PCIB og PW, mener resultatene PCIB og AZ har oppnaadd sammen, er gode nok til og skape grunnlag for en AZ-avtale det foelger penger med.
Har ogsaa lest ordene beyond impressive, og mange andre godord om resultatene PCIB har bidratt til og skape, fra kvalifiserte kanter.
Da maa det vaere lov og droemme litt, uten og bli kritisert for det. Kommer det en vanlig avtale med med kun 200 millioner kr. upfront, faar vi ta det derfra. For dette stopper ikke der. Tipper vi vil inngaa minst en Nac, en Vacc og Chem avtale til foer aaret er omme. Slik at det er ingen grunn til og grave seg ned hvis samarbeidet kun skulle ende opp i en ordinaer avtale.
Tror ikke paa ingen avtale. Da hadde de ikke holdt paa saa lenge. Og hadde resultatene vaert saa svake at en avtale kunne vippe hvilke vei som helst, tviler jeg sterkt paa at PCIB ville gaatt saa hoeyt ut paa banen som de har gjort. I safall vil skuffelsen blir stor.