Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 2 2020 (PCIB)

@Investor for IR i Pcib!!!

7 Likes

PHOTOQ3, K.K. is located in CHIYODA-KU, TOKYO, Japan and is part of the Pharmaceutical Manufacturing Industry. PHOTOQ3, K.K. has 11 total employees across all of its locations.

“Robo1, an axon guidance receptor, has received considerable attention as a possible drug target in various cancers. We have shown previously the enhanced cytotoxic effects of saporin-conjugated anti-Robo1 immunotoxin (IT-Robo1) on the HNSCC cell line HSQ-89 in combination with a photochemical internalization technique”

1 Like

I den grad ditt Superbear case skulle slå til, så kan det ikke på nåværende tidspunkt være pga manglende interesse fra AZ. For i den grad AZ ikke finner PCIB sin teknologi interessant, så ville AZ ha avsluttet samtalene for lenge siden. Vi må ikke glemme at AZ tross alt kjenner teknologien inngående etter å ha benyttet den i fem år i medisinske forsøk.

Følgelig bør det ikke være tvil om at det blir avtale i en eller annen form. Usikkerheten er hvor omfattende den blir og hvor gunstig den blir for oss eiere. Men ut fra de resultatene som er oppnådd, samt anvendeligheten til teknologien, så vil jeg tro AZ er villig til å strekke seg svært langt for å oppnå eksklusivitet. Så spørs det hva langt har å si i kronber.

Ha en riktig god dag!

7 Likes

Kanskje patenten var likevel ikke så full dekket i Japan? :thinking:

Savepig,

Mitt haap om en god avtale, eller ett stort bud, baserer seg paa at fimaNac’s levering av nakent mRNA, gjoeres ca. 400% bedre, og med faerre bivirkninger, enn hva vaare fremste konkurerende leveringsteknologier faar til, samt at den kan benyttes paa mange inidkasjoner.

Hvis dette ikke er riktig, alternativt at det ikke verdsettes hoeyt hos AZ, kan vi selvfoelglig ikke forvente store avtaler, eller noe annet.

Men jeg, og jeg tror mange med meg, lener oss paa at PCIB og PW, mener resultatene PCIB og AZ har oppnaadd sammen, er gode nok til og skape grunnlag for en AZ-avtale det foelger penger med.

Har ogsaa lest ordene beyond impressive, og mange andre godord om resultatene PCIB har bidratt til og skape, fra kvalifiserte kanter.

Da maa det vaere lov og droemme litt, uten og bli kritisert for det. Kommer det en vanlig avtale med med kun 200 millioner kr. upfront, faar vi ta det derfra. For dette stopper ikke der. Tipper vi vil inngaa minst en Nac, en Vacc og Chem avtale til foer aaret er omme. Slik at det er ingen grunn til og grave seg ned hvis samarbeidet kun skulle ende opp i en ordinaer avtale.

Tror ikke paa ingen avtale. Da hadde de ikke holdt paa saa lenge. Og hadde resultatene vaert saa svake at en avtale kunne vippe hvilke vei som helst, tviler jeg sterkt paa at PCIB ville gaatt saa hoeyt ut paa banen som de har gjort. I safall vil skuffelsen blir stor.

2 Likes

Da kan det oppdateres om at sannsynligheten for en avklaring under denne dagen er 6,25%

3 Likes

Arve ga dere chills i går?:wink:

Lavt volum i dag og, robotene styrer :slight_smile: Synd jeg ikke har mer å fylle på med!

Hvordan vil en avtale annonseres? Er det en pressemelding til fa.no/DN.no etc. som gjelder ( i så fall hvem vil skrive om det først?), får aksjonærene et brev i posten eller er det en kryptisk post på TI som er måten vi får vite det på?

1 Like

Blir nok en uventet børsmelding uten pausing sånn ca 12.30 på en torsdag :stuck_out_tongue:

De som tilfeldigvis sitter foran pcen rekker å skaffe seg noen flere aksjer

Evt så har @Investor krøsskleppet Ronny sin Linkedin og FlightRadar24 og sett at han driver og flyr fra Malmø til london.

11 Likes

@Investor er Echelon
" ECHELON , originally a secret government code name, is a surveillance program (signals intelligence/SIGINT collection and analysis network) operated by the United States with the aid of four other signatory states to the UKUSA Security Agreement:[1] Australia, Canada, New Zealand, and the United Kingdom, also known as the Five Eyes.[2][3][4]"

2 Likes

Jeg anser også bear caset her som veldig nært maks av hva jeg tror på.

Like ærlig:

Jeg tror ikke det var en hedge han la ut for å redusere impact ved en no deal. Dette forholdet baserer seg på en enighet som ble hakket ut antagelig i 2015, og av alt han har å tenke på, har dette helt sikker ligget et stykke bak i hukommelsen. Min opplevelse er at han svarte/utbroderte litt rammene for samtalene de har ved å forklare noe han faktisk hadde anledning til å si noe om. Simple as that.

7 Likes

Base case: AZ inngår lisensavtaler på minst 2 indikasjoner, upfront <20mill USD

Hvis vi tar bort superoptimistene og pessimistene kan en anta at dette base caset er konsensus i markedet. Kanskje noe over. Jeg vil uansett påstå at hvis base caset slår inn skal aksjen reprises på et vesentlig høyere nivå. Dette basert på først og fremst validering av teknologien.

5 Likes

Vi får håpe fasiten kommer i juni. :wink: Hvis ikke kommer vi til å begynne å miste hud.

Helt enig i det på sikt. Klart, på oslo biotechbørs kommer det vel først en massiv sell the news fordi det ikke ble oppkjøp på direkten.

Hadde det ikke vært for at vi har gallegangsstudien og asia i bånn hadde risikoen vært skyhøy nå. Men vi har den. :wink:

1 Like

Selskapet melder det til børsen via en børsmelding, gjerne i kombinasjon med en pressemelding. Men ingen får denne informasjonen før Oslo Børs.

4 Likes

Da er du ute antar jeg?

4 Likes

Syntes mange her har for mye fokus på denne avtalen som kan komme med AZ i løpet av juni. Om det blir 2 indikasjoner så er det lissom en dårlig avtale osv. For meg så betyr det en fantastisk start, som kan bli så mye større etter hvert med flere indikasjoner og kanskje oppkjøp av hele selskapet. Så en avtala på 1 indikasjon kan for bli til 20 om en bare er tolmodig.

10 Likes

Ja, om det glir over i juli så flerres det av store beløp daglig.
Men om det blir sell on news, når CEO (som handler på vegne av styret) for knapt et halvt år siden har forklart markedet at han ønsker å bygge et middels stort selskap, så får folk skylde seg selv når jeg sitter der med Genmab-money og geiter meg :ram:

Man får anta at det ikke var noe han sa bare fordi han hadde lyst til å prate litt: https://no.wikipedia.org/wiki/Strategi

15 Likes

Så i følge din base så er det markeds konsensus med 20milUSD som upfront for 2 indikasjoner. Altså 10milUSD per indikasjon?

Kan godt være, men en slik antakelse gir ikke noen mening hvis man ikke snakker om milestones da disse kan variere noe voldsomt. Royalties er så langt frem i tiden så de trenger man igjentligen ikke å tenke så mye over.

1 Like