Men hvis det blir avtale er det vel ingen risiko? Tror jeg tar lån på huset
All time high på aksjebeholdning PCIB nå, drøye 233.000 aksjer fordelt på 3 handlekonti.
Jeg tror på avtale med AZ med høy sannsynlighet, endelig utforming på denne er ikke det viktigste nå. Validering av FimaNac er det jeg venter på.
Har vært med siden november 2016 og for meg er og blir FimaChem den viktigste verdidriveren.
Legger også merke til at en del skribenter som en tid har vært fraværende på PCIB nå er tilbake med full tyngde. En sann fryd å få bekreftet teknologien gjennom de mange gode innleggene👑
Hver indikasjon som AZ inngår avtale med havner med all sansynlighet opp som blockbuster.
Jeg vil heller være medeier i et middelstort norsk medisinsk selskap enn penger på bok. Greit nok om AZ kjøper seg inn med 10% slik at Per ev. også Kristian Berg får økonomisk spillerom for mer forskning.
Fremdeles 2,5 timer igjen å handle. Tipper vi ender på ca 75 i dag jeg.
Noen bedre?
Ser litt antydning til det jeg kaller «gjeddehandel». Lover godt
Tipper vi er oppe å lukter på 75, for å så synke å close på 74,30
Ligger mye motstand rundt 73,5 og oppover så jeg tror nok ikke at vi kommer over 74 i dag, men jeg tar ekstremt gjerne feil
Jeg kan anbefale et gjenhør med denne episoden av The Long Run med Luke Timmerman fra januar 2018 der han snakker med Stephane Bancel, CEO i Moderna Therapeutics. Hopp til 35:55 om du bare vil høre om prosessen frem til Moderna dro i land sin 240mUSD upfront avtale med AZ for å utvikle mRNA innen 40 indikasjoner. For mange relevante poenger til å sitere alle. Verdt 12 minutter av ventetiden på Per&co.
En teaser (min oversettelse):
Stephane til R&D-sjef fra AZ: - Hvor mye kan Pascal (CEO for AZ) godkjenne på egenhånd?
R&D-sjef fra AZ: - 100mUSD, hvordan det?
Stephane: - Da er det på tide jeg møter Pascal. Han blir nødt til å forsvare denne dealen overfor styret, for det kommer til å bli langt over 100mUSD.
Edit: Fikset linken
Du flagger deg selv som topp 20 kis? Sprekt
Tekinvestor representerer langt over 30 personer av 20 på topp 20 listen
Det er jo i og for seg mulig hvis alle boblerene driver og sprer det på masse kontoer
Mange store drømmer her…på mange måter.
Føler meg liten innpå her med “bare” 15k😜
2.8k her så du er i skyggen
Det spørs hvilket snitt du har det. Om du kjøpte på 70 så har du kjøpt aksjer for 1 mill. Om en annen har 50000 aksjer kjøpt på 20 kr, så har han også kjøpt de for 1 mill.
Same
Begynte med aksjer i desember og satt stille igjennom hele nedturn, så du kan jo tippe😂
Samer oppgir ikke antall rein til fremmede…
Over 30 av 20 på topp 20 ?? Den var god. Du mente sikker 30% av topp 20 ? Pytt med over 25 i skyggen så kan man si mye tull.