Mye fornuftig på tråden. Egentlig er dagens kurs helt uinteressant. HVIS fasit om noen dager viser en god avtale kan like gjerne kursen stige flere hundre kroner! HVIS det skjer har stakeholders god tid!
Det er jo ikke slik at AZ har mange gode alternativer til FimaNac å velge mellom, det er jo en slik type presisjonslevering BP har forsøkt å finne de siste 10-årene, og nå foreligger det en løsning. AZ har ikke blitt et enormt BP selskap fordi de har latt slike muligheter passere. Muligheten for AZ er her nå og eksklusiviteten utgår i Juni. AZ kjenner sin besøkelsestid og vil garantert (min mening) benytte seg av denne muligheten, kan bli lenge til neste gang.
Da bør du virkelig lese mitt innlegg en gang til!
Jeg forsøkte å advare mot dem som nå kanskje blir fristet til å spille på en mulig fryktskrue og manet til å heller holde hodet kaldt og ikke la seg lure til å selge. Advarte også mot stopploss i en slik sammenheng.
Bortsett fra en liten spike 21. januar, har ikke kursen vært på dagens nivå siden tidlig i januar. Fra slutten av januar lå den på 60 +/- 5. Så vi har vel strengt tatt kommet oss tilbake til, og over, pre-covid nivåer.
For “sarte sjeler” kan en skriftlig advarsel være akkurat det som skal til for å trigge tanken:
"En fornuftig advarsel fra rockpus - best å selge før noen andre.
Vel, dersom noen selger fordi jeg faktisk advarer MOT å selge på et slikt grunnlag, da melder jeg pass…
(som fanden leser bibelen…)
Synes jeg ser litt hysteria ved denne gjentatte ørkesløse skrivingen, side opp og side ned, om innhold, som har vært kommentert til det kjedsommelige.
Men, skjønner at mange er på tå hev.
Ingenting er 100% sikkert.
Et lyspunkt, mens PCIB siger nedover, er at PHO stiger
Angående fimavacc patentet som ble invilget i usa i april:
https://finansavisen.no/nyheter/bors/2020/03/26/7511756/pci-biotech-vil-fa-nytt-patent-i-usa
“Selskapet avventer nå svar på tilsvarende søknad i Europa og viktige asiatiske markeder.”
Er svaret på disse patentsøknadene ventet i 2020 eller er det uvisst når svaret kommer?
Betimelig her å minne om at Børs er alvorlige greier og noe som man kommer klammeri med loven for på mindre tull enn man tror.
Fjernet en del innlegg som var på dypt vann.
men Vi kan jo ikke se den grense under vann!

PCIB nevnes i prospektet til det kinesiske selskapet Shanghai Fudan Zhangjiang Biopharmaceutical Co., Ltd.
har du den oversatt til norsk da alt jeg ser hær er 會命 hytte symboler
Jeg leser følgende av “husene” :
“Pcib sin fimamorfin er det bunnsolide fundament som vårt stråhus skal bygges på”.
Rent oversatt betyr husene noe helt annent.
Hus1: en hodeløs kvinne står på et skap foran en dør.
Hus2: død mann dingler i galge med snoppen dinglende ute.
Hus3: 2 pils, takk!
Hus4:? Noen forslag?
临床 II 期
Alt sto paa kinesisk off course, saa var det fleip, eller alvor;-))
Under, 全球范围内上市及临床阶段的光敏剂, som betyr “Globally available and clinical stage photosensitizers”, som er en lang liste, så står både PCIB sin Fimaporfin og Photocure sine Methyl aminolevutinate Hydrochloride og Benzyl aminolevulinate.
Dette er i et kapittel om “recent developments and future trends in new technologies”.
Denne oversettelsen stemmer ikke helt overens med min tolkning men jeg skal ikke rapportere deg for falsk/feil oversettelse
Nytt forretningsområde?
Hus4 ser klokkeklar ut for meg.
“Stige med bein løper bort til stige uten bein.”
Sikkert for å hjelpe eller noe.
Om stige 1 kanskje har med 2 øl bort til stige 2 eller noe annet skjer, er vanskelig å si uten å se hus5
Litt på siden kanskje. (?)
Men det er vel mange her på dette nettstedet som har interesse av dypere viten om kroppens immunsystem, Derfor vil jeg anbefale en bok som burde være interessant både for leg og lærd, da den er skrevet på en populærvitenskapelig måte, - men full av saklig og historisk informasjon.
Den kan lånes på biblioteket, men er god nok til å kjøpes og eies.:
«Immun. Kroppens evige kamp for å overleve» Forfatter :Anne Spurkland.
« Immun er en engasjerende bok om kroppens mest usynlige organsystem, som vi ikke merker noe til før det svikter.»