Har stor forstaaelse for at enkelte mener flere av oss er for opptimistiske. Og kanskje det er riktig, og at vi vil bli skuffet,
Men man maa huske paa at informasjonen vi fores med er at fimaVacc, naar man tar gjennomsnittseffekten paa oekningen i T8 og T4 celler, ligger paa ca. 640%, paa fimaChem tror jeg oekningen ligger paa ca. 1500%, og paa fimaNac rundt 400% sammenlignet med det beste markedet tilbyr i dag.
Og da forventer man at markedet vil si Wow, dette vil vi ha, og ikke bare det, ogsaa betale godt for det beste. Men hvis det ikke er slik, saa er det ikke slik. Det faar vi snart svar paa? Ingenting vil overraske meg, men med dette bakgrunnsbilde, haaper man jo paa en god avtale.
Hvorvidt de ikke kan bli enige pga. for stor avstand i verdisettingen, kan hende, men etter saa mange aars samarbeid, tipper jeg de faar til en avtale, saa faar vi se hvor god den blir.
Men man har ogsaa den andre varianten, at AZ rangerer gjennombruddet som kom med fimaNac i fjor som noe enestaaende, hvor de i dag innser at de har mulighet loese medisinske gaater de bare kunne droemme om tidligere. Normalt betales slike oppfinnelser meg godt. Undertegnede haaper selvfoelgelig paa det sistnevnte;-))