Er det noe som tilsier at det ikke blir en utsettelse?
Har det skjedd noe banebrytende hos PCIB siden fristen ble gitt?
Er det noe som tilsier at det ikke blir en utsettelse?
Har det skjedd noe banebrytende hos PCIB siden fristen ble gitt?
PW: vi har funnet den absolutt mest optimale måten å levere mRNA med PCI på!!
Holder lenge for mg det
Tviler på om noen tør sitte short i PCIB om dagen for det vil svi så det holder med en pos melding men er man overbevist om no deal så kan det jo bli bra. Litt i overkant spennende tom. for meg akk det trekket der.
Jeesees! Blir litt småyr ved at akkurat det ble vedtatt på siste GF, begynner å se litt tegn både her og der for at dette kan gå veien med AZ.
Bare å kjøle seg ned, det har blitt vedtatt på alle GF siden 2017 minst. Kanskje lenger tilbake også, men har ikke sjekket mer…
Kanskje kommer melding etter børsslutt i dag? Få børsdager igjen, 7 mulig dager!
Jeg tipper det kommer enten i dag eller neste fredag. Så kan forhandlerne ta seg en velfortjent fredagspils når avtalen er i boks
skal nå ta med en pils selv når vente måneden er over , neste gang kan Per holde korta tett til brystet
Hei,
folk må prøve å være presise om hva de uttaler seg nå når de sier de har info fra Radforsk.
Info som på noen måte kan oppfattes som kursdrivende må nesten kildehenvises.
Helt enig konstabel pig
Oppdatering om veien videre kommer i løpet av juni. Det at de har podkast rundt hva oppdateringen blir ser jeg ikke som noen bekreftelse på at det blir avtale.
Fra Radium #135 17.06.2020, timestamp 48:57:
Elisabeth: Vi kjører en podcast til, gjør vi ikke det?
Jonas: Det har jeg hørt rykter om.
(latter)
Elisabeth: Du har hørt rykter om det. Vet ikke enda hva vi skal prate om neste uke som blir den siste for dette halvåret, men finner vel på noe.
Jonas (tørt): Vi får se, det skjer sikkert noe.
Elisabeth: Ja, ikke sant. Så bra. Men da sier vi takk for i dag.
ja den var god !!
23 juni 24.juni Radium or
Å noen tror ikke at det blir avtale! Risk reward her er helt latterlig.
De skal jo prate om avtalen som ikke ble noe av. Det hadde vært et antiklimaks av en podcast!
Hva mener du med ny utsettelse fra AZ sin side? Har de hatt noen utsettelser tidligere? Nei. De fikk ut 2019 av PCIB, og så fikk de ikke lenger bruke teknologien deres. Videre fikk de ett halvt år på seg til å finne en vei videre hvis de fortsatt er interesserte.
Jeg tenker motsatt. Når initiativet var PCIB sitt, ville det vært både redelig og enkelt for AZ å tilbakemelde at forhandlinger om avtale var uten interesse.
Det ville i så fall vært gjort forlengst, og PCIB ville omgående børsmeldt dette.
Jeg konkluderer med at det fortsatt forhandles.
Ingen forhandler så lenge uten at begge parter er interessert i en avtale.
Denne støttes. Jeg tenker som deg.
Hadde forhandlingene brutt, ville dette blitt børsmeldt. Ingen forhandler i 6 mnd med noen som ikke er interesssert.
Ang risk reward. Har scrollet en del her uten hell, men er det snakk om dobling av kursen ved avtale. Eller 50%+ ? Forstår at det er flere utfall, oppkjøp eller delvis lisens som gir rom for andre til å kjøpe seg inn for bruk av «metoden». Beklager hvis dette dere har skrevet ihjel potensialet flere ganger før. Stor tråd