Det må ikke være diabetes, men det kan være det…
Veldig så mange som var redd infør helgen… Kan bli det største misstaget man har gjort innom aksjer
Skulle det utenkelige skje at avtale uteblir så håper jeg at PCIB klargjør tydelig grunnen slik at der ikke hersker noen tvil om dette.
Videre bør de også frigi resultatene fra 5 års forskning med AZ , resultater som er guidet veldig gode og som AZ har gitt fra seg eneretten på ved en slik løsning.
Personlig så opptar ikke meg senariet der AZ skulle vende tommlen ned.
Derimot er jeg veldig taknemmelig for at jeg kan delta på denne enestående og skjeldne sjansen til å være med å skrive historie.
Lykke til
Folk som selger Pcib-aksjer på en rød dag rett før annonsert avklaring med et Big Pharma-selskap burde trolig valgt en annen type aksje i utgangspunktet…
Bare tenk hva Pcib sin teknologi vil ha for innvirkning på ( f.eks. )kreftsykdom generelt. ( Og oss alle!)
Aksjekursen, og/eller A.Z., er kun en liten smak av hva vi vil se framover innen medisin.
Spennende er bare etternavnet.
Etter timer med Googling så tror jeg vi har en konkret link mellom AZ og PCIB.
AZ ansatt Mølndal
2016 og til nå
Headhunted to the New Modalities RNA Team. Focus on optimising delivery of RNA, e.g. modRNA and ASOs, to specific targets and tissues.
2013 til 2015 Leading Photochemestry capability initiative (AZ)
In the past few years, the chemistry community´s interest for photochemistry has been revitalized due to a boom of new astonishing photoredox methodologies in literature. Accompanied by enviromentally benign, selective and cost efficient chemistry, the research area(s) emerged to a key topic in chemistry as highlighted in a multidude of publications in Nature and Science.
Since 2013, I have built expertise within photochemistry, photo-redox chemistry and secured departamental capabilities by in-house design and construction of a plurity of batch- and flow photoreactors within the full UV-Vis range. To AZ´s delight, this initiative quickly delivered business critical values within key degradation studies of API´s.
Kan dette være vår mann på innsiden av AZ som tester ut teknologien ?
Hadde lagt champis på kjøl og var sikker på at jeg hadde scoret full pott da det tikket inn en SMS fra 2022. Dessverre var det bare emisjon i BGBIO denne gangen…
Vi går inn i vår siste uke
Blir det massakre om avtale uteblir??
Jeg bare spør?
Ut fra de to siste innleggene har vi aksjonærer et par “skumle” uker foran oss. Kommer vi i det hele tatt til å overleve over månedsskiftet?
Så hva med Pcib sin leveringsteknologi,generelt ?
Borte med lyset, akkurat som kreftcellene?
Den viktigste jobben for vår del er gjort. Nå er det bare å sette seg tilbake og nyte tilværelsen og vente på avklaringen.
Stort mer er det ikke å gjøre. Siste liten stunt fører sjeldent noe godt med seg. Da er det enten frykten eller grådigheten som snakker, og den kan man ikke stole på
Men, husk Pcib har tre ben.
Hvis PCI metoden leverer bedre resultater enn andre leveringsteknologier, saa er det vel den opptimale maaten og levere mRNA paa uansett?;-))
Han her altså?
https://www.researchgate.net/profile/Joakim_Bergman2
De lys-greiene han drev med før tror jeg ikke har så mye overføringsverdi til PCI? Er det noe annet enn at han nå jobber i " New Modalities RNA team" som gjør at du tenker han er sentral?
Dette er den siste artikkelen han har vært med på:
https://pubs.acs.org/doi/10.1021/jacs.9b13769
Det er dette feltet han er opptatt av, tror jeg:
Bare tenk hva Pcib sin teknologi vil ha for innvirkning på ( f.eks. )kreftsykdom generelt. ( Og oss alle!)
Aksjekursen, og/eller A.Z., er kun en liten smak av hva vi vil se framover innen medisin.
Spennende er bare etternavnet.
[/quote]
Eller fornavnet…bare for å pirke litt på en fredagskveld.
Voldsomt, jævlig, ekstraordinært, grensesprengende, nyskapende…, som et valgt fornavn.
… og så etternavnet.
Etternavnet er Pcib.
“Blir veldig overrasket om det kommer en slik 10% emisjon uten at de største eierne blir spurt på forhånd.”
Fleksnes
Hvilke forventninger og mulige senarier ser du for deg de siste dagene i Juni vi nå går inn i???
Mvh
Om det skulle være viktig for Must å holde 10 prosent-skansen, hvorforhar han ikke kjøpt seg opp de siste par ukene. Det ville trolig blitt langt billigere.