Nå har jeg ikke lest meldingene etter kommentaren jeg svarer på, men det er ett veldig tungtveiende moment jeg føler ikke har blitt nevnt tydelig av noen her (med forbehold om at det kan ha stått i noen av kommentarene jeg bare har skumlest gjennom):
Å utarbeide alle smådetaljer rundt en eventuell avtale og ikke minst det å fikse det juridiske tar åpenbart lang tid. Om man da har kommentaren «vi vil melde fra så straks det blir bestemt at samarbeidet avsluttes» fra PW i bakhodet er det i utgangspunktet svært vanskelig for meg å tro at det ikke allerede foreligger en avtale da det vil være veldig vanskelig å ferdigstille en avtale på bare 10-11 dager gitt at de enda ikke er enige om hvilken vei som skal tas.
Enkelte har garantert touchet innom poenget mitt på et eller annet tidspunkt, men nå vil jeg nesten gå så langt som å si det er svært usannsynlig at partene fortsatt sitter og diskuterer momenter som er så kritiske for selve avtalen at det kan «velte alt». Det er hvertfall mine tanker rundt avtalen og definitivt ingen anbefaling som skal få folk til å gå all in. Jeg er fortsatt veldig bevisst på at uventede ting kan skje og har tatt hensyn til dette ved å ikke satse penger jeg ikke har råd til å tape
Edit: Etter å ha lest litt lenger nedover ser jeg at tankene mine har blitt nevnt, men jeg lar den fortsatt stå. Tror ikke det her kan nevnes nok ganger til de som er veldig skeptiske til avtale.