RELEASE er gold in the vault. Ønsker du virkelig avtale Ebitor
. Doubt it
Les Arctic sec analysen til Pål Franck. Tilnærmet hele kursmål 84-86kr er kun tillagt verdi ved RELEASE.
Jammerdalen klarer du fint å ta deg av selv
Det jeg har fokus på er RELEASE. Forstod at Vacc og Nac kunne bli stort, men at big pharma var på PCIB sin Nac eller mRNA teknologi -ballen så tidlig så jeg ikke komme. I så fall bonus. AZ kan selvsagt bli stort, hvis ikke tar jeg det med knusende ro og ser mot det jeg vurderte som enorm oppside opprinnelig ved PCIB, nemlig i RELEASE. Jeg er jublende glad uansett utfall AZ skjønner du Ebitor . Men du må ikke bli altfor trist OM det blir AZ avtale. Glede seg på vegne av alle stakeholders er en god egenskap. Ebitor du må huske på at det er flere og også viktige målstreker ved PCIB. Har aldri sett at du har vært positiv til PCIB skjønner du. Men da har du tydeligvis blitt jublende glad i PCIB uten å skrive det
. Og hvis røkla som du sier du er motvekt til hadde vært en røkla ville kursen vært himmelhøy og over all time high i dag. Antar de fleste er usikre og har posisjonert seg forsiktig etter egen vurdering av riskreward. Egentlig sunn tilnærming når det tross alt er usikkerhet. No free lunch!