Det var da voldsomt uten melding…
Blir spennende om vi får den berømte kl 11 dippen, eller om vi klarer å ri av stormen i dag
Her beskrives det som selskaper med mellom 1 og 10 mrd. dollar i omsetning. Jeg har ikke sett på Mcap. på de forskjellige.
STORE nerver i sving akk nå men klart om du skal inn før melding ( les avtale) så haster det. Vi får vel den oppgangen jeg håpet på sist uke?
MORRO ? Bare forbokstaven.
50 øre til i oppgang og kursen på PCIB aksjen er uendret hitill i år. Alt over kurs 77kr gir oppgang hitill i 2020.
Omsatt 242 000 aksjer. Solid og på oppgang.
ATH i løpet av dagen?
Da var vi over 77!
noen lekkasje i forbindelse med muligens avtale ? nå kommer saueflokken effekten …
Det aller mest gledelige er volumet
Wohoo, avkastning YTD 2020: +1,04%
78.5 - Sjukehus!
Sikkert fristende for noen å selge nå. Og det er beviselig mange som selger/sikrer gevinst. Men det kan fort vise seg å bli det dummeste man noensinne har foretatt seg på børsen. Vi står foran en avtale som potensielt kan reprise selskapet med mangegangen. Vi er noen dager unna nå, hold på aksjene!
ATH = 82.50 intradag
Rekordene faller som dominobrikker her nå
Er det noen som bevisst kjører kursen opp fordi dette er siste uke før potensiell avtale?
Diggmunnj!
Dagens 10% er flott, men som musepiss i havet å regne om avtalen blir som forventet.
Det er ingen STORE enkelthandler men masse små som trekker kursen opp. FOMO på sitt beste men om vi slutter 85 eller 75 skal ikke jeg spå akk nå.
Jeg FOMO-et litt i dag tidlig på 70,8…