Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 2 2020 (PCIB)

Det var da voldsomt uten melding…

Blir spennende om vi får den berømte kl 11 dippen, eller om vi klarer å ri av stormen i dag :slight_smile:

2 Likes

Her beskrives det som selskaper med mellom 1 og 10 mrd. dollar i omsetning. Jeg har ikke sett på Mcap. på de forskjellige.

3 Likes

STORE nerver i sving akk nå men klart om du skal inn før melding ( les avtale) så haster det. Vi får vel den oppgangen jeg håpet på sist uke?
MORRO ? Bare forbokstaven.

3 Likes

50 øre til i oppgang og kursen på PCIB aksjen er uendret hitill i år. Alt over kurs 77kr gir oppgang hitill i 2020.

Omsatt 242 000 aksjer. Solid og på oppgang.

3 Likes

ATH i løpet av dagen?

2 Likes

Da var vi over 77! :smiley:

2 Likes

noen lekkasje i forbindelse med muligens avtale ? nå kommer saueflokken effekten …

1 Like

Det aller mest gledelige er volumet :muscle:

5 Likes

Wohoo, avkastning YTD 2020: +1,04% :grin: :grin:

8 Likes

78.5 - Sjukehus!

2 Likes

Sikkert fristende for noen å selge nå. Og det er beviselig mange som selger/sikrer gevinst. Men det kan fort vise seg å bli det dummeste man noensinne har foretatt seg på børsen. Vi står foran en avtale som potensielt kan reprise selskapet med mangegangen. Vi er noen dager unna nå, hold på aksjene!

10 Likes

ATH = 82.50 intradag

4 Likes

Rekordene faller som dominobrikker her nå :wink:

1 Like

Er det noen som bevisst kjører kursen opp fordi dette er siste uke før potensiell avtale? :thinking:

1 Like

Diggmunnj!

1 Like

Ser fint ut dette om det holder seg etter lunsj.

3 Likes

Dagens 10% er flott, men som musepiss i havet å regne om avtalen blir som forventet.

5 Likes

Det er ingen STORE enkelthandler men masse små som trekker kursen opp. FOMO på sitt beste men om vi slutter 85 eller 75 skal ikke jeg spå akk nå.

2 Likes

Jeg FOMO-et litt i dag tidlig på 70,8…

1 Like