FOMOet litt i TRVX, angrer litt på det nå
Ser ofte dette skjer før det kommer melding, høyere volum enn vanlig og høy økning :-), måtte det være fasiten denne gangen og
80!
Bra volum her. Er nok noen som tar plass for å se om det kommer melding.
Arve nå fikk du FOMO bølgen din, håper du er fornøyd nå
Viser at det har vært smart å sitte på aksjene, og jeg vil tro at det smarteste man kan gjøre nå er å fortsette å sitte på aksjene. Oppsiden er ihvertfall fortsatt betydelig større enn nedsiden.
Ja må si at jeg er temmelig fornøyd nå ja men ikke glem at dette kan være bare forsmaken. Jeg har jo vært 99.999% på avtale.
Jeg logget på nordnet i dag og hoppet 2-3 centimeter i stolen. Det er ikke ofte skjer!! Nå er vi inne i de siste dagene!
Pass på taklampa når avtalen tikker inn da
Jeg har holdt meg ganske rolig de siste månedene, men nå begynner det å kile litt i magen.
Samme her, dette var mer “stressende” enn jeg hadde trodd. Får sitte med føttene i en fryseboks fremover.
Kjenner litt på høydeskrekken… Lurt å ikke se ned…
Skikkelig smart å gevinstsikre ved åpning i dag - skikkelig smart var det ja.
Selv om det bare var en liten post så ble det en temmelig idiotisk handel ja…
Ikke dumt med 90k på slike dager -ikke like morro på “sure” dager men dem er vi jo ferdig med!!!
Håper at vi nå kan endelig få en solid avtale i boks som tar PCI til uante høyder. Det har vi etter alle disse årene med opp og nedturer fortjent!! Lykke til alle mann!
Ser ut som de vil samle opp litt på selgersiden før et eventuelt neste «trykk».
Meget hyggelig mandag
Enten Har
mAnge av oss fantaster fått feriepenger til overs? Eller så er det noe annet i gjæringa? Noen har fått noe i nasen?
En del folk har fått feriepenger i dag. Lykkelige er de som fikk feriepenger før az avklaringen foreligger.
Handelsmønsteret tilsier at dette er noen store proffe. Det er et MEGET godt tegn at de ikke er redd for å kjøre kursen opp nå. Fyflate hvor spennende dette er!!