Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 2 2020 (PCIB)

FOMOet litt i TRVX, angrer litt på det nå

Ser ofte dette skjer før det kommer melding, høyere volum enn vanlig og høy økning :-), måtte det være fasiten denne gangen og :slight_smile:

2 Likes

80! :rocket::rocket::rocket:

4 Likes

Bra volum her. Er nok noen som tar plass for å se om det kommer melding.

2 Likes

Arve nå fikk du FOMO bølgen din, håper du er fornøyd nå :relaxed:

1 Like

Viser at det har vært smart å sitte på aksjene, og jeg vil tro at det smarteste man kan gjøre nå er å fortsette å sitte på aksjene. Oppsiden er ihvertfall fortsatt betydelig større enn nedsiden.

9 Likes

Ja må si at jeg er temmelig fornøyd nå ja men ikke glem at dette kan være bare forsmaken. Jeg har jo vært 99.999% på avtale.

3 Likes

Jeg logget på nordnet i dag og hoppet 2-3 centimeter i stolen. Det er ikke ofte skjer!! Nå er vi inne i de siste dagene! :rocket:

10 Likes

Pass på taklampa når avtalen tikker inn da :sweat_smile:

8 Likes

Jeg har holdt meg ganske rolig de siste månedene, men nå begynner det å kile litt i magen.

12 Likes

Samme her, dette var mer “stressende” enn jeg hadde trodd. Får sitte med føttene i en fryseboks fremover.

1 Like

Kjenner litt på høydeskrekken… Lurt å ikke se ned… :scream:

1 Like

Skikkelig smart å gevinstsikre ved åpning i dag - skikkelig smart var det ja.
Selv om det bare var en liten post så ble det en temmelig idiotisk handel ja…

1 Like

Ikke dumt med 90k på slike dager -ikke like morro på “sure” dager men dem er vi jo ferdig med!!!

7 Likes
2 Likes

Håper at vi nå kan endelig få en solid avtale i boks som tar PCI til uante høyder. Det har vi etter alle disse årene med opp og nedturer fortjent!! Lykke til alle mann! :grin:

12 Likes

Ser ut som de vil samle opp litt på selgersiden før et eventuelt neste «trykk».
Meget hyggelig mandag :chart_with_upwards_trend::steam_locomotive:

5 Likes

Enten Har
mAnge av oss fantaster fått feriepenger til overs? Eller så er det noe annet i gjæringa? Noen har fått noe i nasen?

1 Like

En del folk har fått feriepenger i dag. Lykkelige er de som fikk feriepenger før az avklaringen foreligger.

2 Likes

Handelsmønsteret tilsier at dette er noen store proffe. Det er et MEGET godt tegn at de ikke er redd for å kjøre kursen opp nå. Fyflate hvor spennende dette er!!

15 Likes