Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 2 2020 (PCIB)

Skulle ikke kjøpe mer PCIB aksjer, men med dagens trøkk og børs stopp, får mine “alarm” klokke på oppsiden til å ringe (tviler på at det er retail som kjøper).

Og når skatte pengene også kom inn på konto i dag, gikk halvparten rett inn i PCIB som sommerens og eneste Trade “spekulasjon”.

Fuck prinsiples! Hehe

5 Likes

Dersom du ga din stemme ved generalforsamlingen for fire uker siden, stemte du trolig enten for eller mot denne fullmakten.

Uansett; styret fikk, med solid flertall, fullmakt til å gjennomføre en slik enisjon. Da trenger sjølsagt ikke styret “sondere terrenget” verken blant deg eller meg og de som langt større er, for å gjøre bruk av denne fullmskten.

6 Likes

Mens vi venter, hva med en liten poll (anonym) :slight_smile:
Hvilket kjønn er du?

• Mann
  • Kvinne

0 stemmegivere

Hvor gammel er du?

• 0-20
  • 20-30
  • 30-40
  • 40-50
  • 50-60
  • 60-70
  • 70-80
  • 80-90
  • 90-100

0 stemmegivere

Når kjøpte du din første pcib aksje?

• 2008-2010
  • 2011-2013
  • 2014-2016
  • 2017-2019
  • 2020

0 stemmegivere

Hvor hørte du om pcib?

• TekInvestor
  • HO
  • Facebook gruppe
  • Venn/familie
  • Finansavisa
  • Annet

0 stemmegivere

Hvilken tidshorisont ser du for deg at du holder pcib aksjene?

• 1uke+
  • 1mnd+
  • 3mnd+
  • 1år+
  • 3år+
  • 5år+

0 stemmegivere

• Teknisk Analyse
  • Fundamentale forhold
  • Begge
  • Følger trenden

0 stemmegivere

Er dette din første aksje?

• Ja
  • Nei

0 stemmegivere

9 Likes

Og plutselig fikk administrator kjennskap til relativt personlig opplysninger :thinking:

2 Likes

Derfor vi har personvernsregler. :sweat_smile:

TekInvestor respects privacy rights under Regulation (EU) 2016/679, the European Union’s General Data Protection Regulation (GDPR).

1 Like

Starter friskt, du! :sunny::joy:

Personlig er jeg strålende fornøyd om vi ender dagen over 80kr, etter den heftige turen vi hadde i går. Og skulle vi falle tilbake til f.eks 77kr, så lever jeg veldig godt med det også. Men jeg sier selvsagt ikke nei takk til noe høyere. :sunglasses::+1:

14 Likes

95,-
200,-

Om 2-3 år derimot… gudene vet hvor vi er da :slight_smile:

3 Likes

Med forventet oppgang på OB i dag+ positiv fundamentale forhold i PCIB = 90+ i dag

2 Likes

At kursen skal opp 10kroner basert på enda mer spekulasjon, når den lå stabilit rundt 70 så lenge ? Ser ikke helt den, men ønsker det absolutt velkommen.

Mye prat om robothandling igår, og om det var tilfellet burde vel kursen trekke tilbake til 70-75. Uavhengig, irrelevant om melding kommer :slight_smile:

Jeg tror sikkert at kursen faller tilbake litt i dag. Men som jeg har skjønt det så bygges det da et enda bedre grunnlag for videre oppgang. At børsen kan komme til å gå opp gir bare en falsk forhåpning da kursen går sin egen vei om dagen.

Jeg er ingen Snåsamann, så jeg tipper den ender dagen et sted mellom 40-1500
:slight_smile:

Spøk til alvor,- verdien burde være langt høyere enn sist den lå rundt 80.
I mellomtiden har vi fått AZ, klinikker i Asia og Vacc-data

6 Likes

Hvordan kan du være så sikker!?
:crazy_face:

1 Like

Sånne er morsomt. 50% mellom 30-50 og resten likt fordelt. :+1:

2 Likes

Man må vel ikke nødvendigvis ha “hørt om” et selskap på den måten, som antydes her ovenfor, for å ende opp med å investere i det. Jeg forsøkte å finne de/det mest undervurderte, børsregistrerte. At det fantes et solid forskningsmiljø ved Radiumhospitalet var jeg klar over. Så det har jeg vel “hørt om” og har hatt det i “bakhodet”. Men at PCIB i det hele tatt eksisterte oppdaget jeg ved å søke opp informasjon om det som for meg så ut til å være de mest undervurderte på Oslo Access.

3 Likes

Alder og kjønn? Det fikk han vel vite ved registrering av medlemskap… :grinning:

1 Like

Useriøst innlegg følger. Håper denne kan bidra med litt latter i en smånervøs hverdag.

Inne bak lukkede dører hos forhandlerne til AZ.

Forhandlermelon 1:
"Jammen farken da! Hvorfor er de så fast bestemt på mindre utlisensiering hos flere aktører!? Og prisen for eksklusivitet er alt for høy enda. Hvordan skal vi ro i land dette…?”

Forhandlermelon 2:
"Jeg VET det er et skudd i mørket, men what if…?”

Forhandlermelon 1:
"Alright, gjør som du vil, men jeg er IKKE ansvarlig for hvis det går til helvete.”

Partene møtes. Etter noe frem og tilbake kikker AZmelon 1 og 2 på hverandre og nikker bekreftende. Lyset dimmes ned, melon 2 reiser seg. Det stilner i rommet. Han kremter og tapper mikrofonen.

AZ Forhandlermelon 2:
"We’re no strangers to love
You know the rules and so do I
A full commitment’s what I’m thinking of
You wouldn’t get this from any other guy
I just wanna tell you how I’m feeling
Gotta make you understand
Never gonna give you up
Never gonna let you down
Never gonna run around and desert you
Never gonna make you cry
Never gonna say goodbye
Never gonna tell a lie and hurt you”.

PCI forhandlere i kor:
“DEAL!!!”

Hadde ikke trodd jeg skulle bli rickrolled i en PCIB-tråd.

Nå herjes det veldig, ikke la dere lure å selge nå!!!

7 Likes

Går det ann å selge PCI aksjer? Da lærte jeg noe nytt, ser bare kjøpsknapp jeg :grin:

6 Likes

41 millioner omsatt på 49 minutter!! Det er noen store på vei inn, ikke la de plukke så billig da!!

8 Likes