Fikk svar idag fra FA journalisten ang artikkelen fra igår; “Spennende! Takk for info :)”
Blir spennende å se hva slags formuleringer som blir brukt ved neste Pcib kurs forklaring
Fikk svar idag fra FA journalisten ang artikkelen fra igår; “Spennende! Takk for info :)”
Blir spennende å se hva slags formuleringer som blir brukt ved neste Pcib kurs forklaring
Hvem er det som casher inn?
Altfor lite oppgang på disse volumene.
Imponerende med volum i Equinorklassen!!
Robotshorting av flere hundre tusen aksjer, men noen sto klar til å ta imot!
Spennende spennende.
Begynner vel snart å bli tomt for aksjer på skillemyntnivå skulle man tro.
ja reine nye Equinor dette hær… er det folketrygdfondet og andre fond som er på vei inn eller er det bare amerikanarane … eller kanskje en combo…
“Time will sjåv”
Eller AZ?
La oss håpe det er amerikanere og indianere som kjem. Og ikke FTF
Aksjonærsammensetningen i PCIB inviterer til shorting på kursoppgang uten nyhet.
Kanskje var det en eller flere av våre største aksjonærer som forutså den muligheten og grabba til seg det som ble lempa ut rundt 78.
forhandlingene er i sluttfasen
Omsetningen stoppet litt opp nå i handelen kontra den første timen. Enten ferdig med nedsalg/kjøp eller så rigger det seg til med neste bølge.
Staheten i aksjonærmassen tilsier vel ikke allverdens med aksjer til salgs under 90. I hvertfall ikke nå før news i alle 3 plattformer.
Ser dere senere Photocure - eller kanskje “farvel for alltid”
RT 84,70/+5,61%
Dette lar seg høre.
Kl. 11-dippen ser ut til å utebli i dag.
Det går heller motsatt vei.
O.
Mer FOMO enn jeg så for meg, men jeg takker og bukker.
Mangler kun 1300 % til første kursmål på 1200 kr
This is interesting (53 musd equity investment for AZ in drug delivery). I still think that fimanac is worth more because the Rani approach does not necessarily target large molecules to unlock the hottest area of todays medicines i.e. mRNA, gene therapy etc.
AstraZeneca
The closest to an apple to apple comparison, rani therapeutics is a drug delivery private firm.
another interesting picture although from late 2018. numbers in billion dollars … very few deals here for drug delivery, very few, for me it means that science is not their yet when it comes to drug delivery to convince big pharma … a true illustration of what “a hurdle” means. Endless opportunities for fimaporfin (competitive landscape)
CB Insights Research – 4 Oct 18
Big Pharma’s Bets: Where They’re Investing And Acquiring Across Biotech, Drug Delivery, And More
Tror vi kjapt går på en ny MH her, synes det ser ut som ulik info i markedet??
Det kan ikke være tvil at “noen” vet mer enn andre, bare dager før avklaring.
Og disse “noen” kjøper over en lav sko, altså positiv avtale.
Jeg forstår ikke at noen vil selge på disse nivåene!