Jeg shorter aldri. Av prinsipp. Ned er det bare 100%. Opp er det uendlig.
Samme her - dessuten vil man jo ikke vedde mot @medfarma sin nyfødte og Arve sin apetitt, Snøffelens mystikk og Fleksnes sin heltestatus, detektiven StockSDZ og alle de andre romankarakterene vi har blitt kjent med siste par årene. For et svik det ville vært mot Per Pål Ronny og Jonas Askeladd
Er FOMO tatt ut?
Dette er vel eneste mulige dokumentasjon, og det er snart to år siden
Ja, de som låner aksjer må selvfølgelig levere de tilbake.
Om de ser at kursen stiger bratt ( -som det kommer til å gjøre i løpet av få dager i Pcib) så blir det nok kamp om mat i grisebingen når det skal leveres tilbake med minst mulig tap. Og det blir ekstra mye kjøtt av det til alle trofaste som vet.
Supert. Da er det bare å dementere løgnen din @geiran, eventuelt bare ligge lavt et par dager og late som ingenting
Den lista viser bare shorts over 0,5% Og den viser bare det de vil vise.
Det første stemmer jo, men “det de vil vise”?
Det blir akkurat som top 50 lista. Den er og blir manipulert om noen ønsker det.
Nei, sånn funker det ikke. Hverken flagging eller ssr blir “manipulert” av å dele på flere kontoer.
Finnes nok av finanskjendiser som liker å vise seg på listene når det passer dem.
Ja, men ingen finanskjendiser vil få finanstilsynet på nakken.
Kan pci hjelpe dem her?
Når vi utformer og gjennomfører forsøket vårt for å undersøke de potensielle farmakodynamiske effektene av en mRNA-basert medikamentmodalitet, oppfyller vi - sammen med våre partnere - vår filosofi om å følge vitenskapen. Ved å gjøre dette, gjør vi science fiction til vitenskapelig faktum. Vi ser frem til å bruke kraften fra vår kombinerte ekspertise til å utforske det terapeutiske potensialet til mRNA.
Den som shorter PCIB i dag maks 2 dager før avtale må ha baller av stål.
Jeg har tjent bra på mine shorter i DNB - NEL - TOMRA ( satt igjen i dag) og Hydro bl.andre men PCIB er på grensen til galskap. Ok om det ikke blir avtale så blir det jo suksess men hva er sjansen for det da?
Tror det.
Arve
Er det ikke vel tidlig å ta resultatet for gitt?
Skulle det gå filleveien, er det nok mange inklusive undertegnede, som sitter der med lang nese.
At aksjekursen trender ned, er et signal på usikkerhet
Hææææ ?
Hvordan får du det til ?
Ned fra siste topp på 86.
Er det så vanskelig å lese?
Så alt som ikke er ATH er negativ trend ?