Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 2 2020 (PCIB)

Vi får svaret om kort tid ja. Økte selv med 5k på tampen i dag, og det føles veldig bra.

6 Likes

Tror ikke på melding i kveld eller mandag. På ett eller anna tidspunkt har de satt dato for signering om de allerede er enig. Da er det mest sannsynlig siste dagen. Jeg tror til lengre det er stille, til mer omfattende er avtalen. Blir det overtid kan det ha kommet flere rundt bordet. Mitt håp er at det er helt stille minst en uke til :rocket:

10 Likes

Kommer det meld om no deal så får vi en skrell som sikkert blir STYGG men det vil ikke vedvare i mange timer/dager. Jeg ble noen hundre k fattigere i dag men jeg greier ikke ta gev på dagens nivå da jeg mener PCIB kan forsvare dagens kurs UTEN avtale med AZ. Hele “kaka” dem har bakt sammen med AZ siden 2016 tilfaller oss ved ev avsluttet samarbeide og da kan vi åpne døren til andre BP selskap som ser verdien av våre resultat og patenter. Greit at 3 milliarder høres mye ut men i denne bransjen er det lommerusk. Tom. 30 milliarder er bare litt bra med lommepenger.
Nyt helgen gutter og rydd plass på kontoen til over helga så vi slipper kø i nettbanken.

18 Likes

2 timer 35 min og 24 sek

1 Like

Hvis ikke de innlegget var kryptiskt så vet ikke jeg :joy:

1 Like

Hva skjer kl 20.00?

1 Like

Vi fleste her inne har det veldig bra, se positivt på livet og livet “leker”… Sola skinner og god mat ventes, hva mer kan man egentlig forvente :smiling_face_with_three_hearts::grin:
God Helg folkens, ingenting er endret og en av Per sine gode kommentarer som stadig minner meg om mulige verdier i aksjene jeg har investert i er…

“FimaNac kan bli veldig mye verdt”
Dette + veldig mange andre signaler og meldinger sier meg at PCIB er og vil bli “en magisk investering” nå eller i den nærmeste fremtid…
Hold hode kaldt i disse tider :smiling_face_with_three_hearts::partying_face::blush:

10 Likes

Jeg stilte Ronny noen spm på mail for ca 2 uker siden. Fikk svar i går.
Tok litt lenger tid enn vanlig å få svar.
Kanskje han har vært veldig opptatt frem til nå?

4 Likes

Det er sikkert masse styr med aksept/underskrift fra diverse personer i avdelinger og styre i begge selskaper før endelig børsmelding kan sendes. “No-deal” er mye enklere og ville blitt meldt umiddelbart. Tipper det blir brutale bevegelser mandag/tirsdag uten melding.
Som Capaz sa over, det spiller ingen rolle om kursen er 75 eller 85 før avtalen.

Lykke til folkens, og god helg (den blir lang) :slight_smile:

24 Likes

Du skulle vært med på Black Thusrsday så hadde du holdt kjeft! Dette er for krusninger å regne. Er du trader så er du for sent ute denne gangen😉

2 Likes

Ikke trader klarer å sitte stille i båten selv om jeg føler for å trykke på selge knappen noen ganger :joy::joy::+1:

4 Likes

Sentralbanker og regjeringer har bevilget saa mye penger at vi kunne faatt ett V-shaped recovery hvis corona virus perioden/trusselen var over. Men naa er det er redselen for the second wave som senker markedet. Norske eksperter sier at viruset vil vaere her i 3 aar foer det forsvinner av seg selv.
Saa det spoers om de ikke aapnet lockdownen for tidlig. Hadde alle holdt helt stengt til 1. juli, eller 1. august, kunne det nesten vaert borte.

Vi faar bare haape AZ nyhetene blir saa gode at dette ikke paavirker PCIB i noen saerlig grad. Og de kan jo bevilge mer penger for og holde markedet oppe? Det kommer sikkert. For vokser corona krisen opp igjen i full styrke, kan det fort bli ett blodbad paa boersene uten nye bevilgninger. En ting jeg synes er merkelig, er hvorfor ikke alle paalegges og bruke maske, hvis de er innendoers noe annet sted enn i sitt eget hjem.

Paa den annen side kan dette ogsaa lede til at PCIB faar sjansen til og vaere med og utvikle en vaksine mot corona viruset, (hvis vi ikke allerede er det i all hemmelighet?)

3 Likes
5 Likes

:laughing: Uansett hva som skjer før neste radiumpodcast på onsdag, så vil det være mer enn pussig om kjøpskursen/avtalekursen er under 100,-
Det er jo en god fortjeneste å være med på, bare det.
Jeg regner, som tidligere sagt, flere ganger denne prisen. Verdien for legemiddelindustrien vil vel være formidabel, hvis man regner med krakkens tre ben.
Men moro å få være med på denne utviklingen av Pcib er det uansett.
Det som gjør det ekstra moro å være med, er at folka bak/i Pcib, og Radforsk, er så profesjonelle og etterrettelige. Ikke noe lurendreieri her.

18 Likes

For dere som trenger en liten refresher mens vi venter på melding :slight_smile:
(NRK - Rekeskrelling i 1966)

3 Likes

Something to wear on the deal day if it ever happens :sunglasses:

5 Likes

Kreft. Jeg er så enig i det du sier. Lytt til Radforsk - Jonas Einarsson og Q presentasjonene. Det har jeg gjort de siste 2 årene. Det er forum som teller og du kan stole på. Vær langsiktig - vi er garantert god avkastning.

5 Likes

NB NB FAKE NEWS

Oslo (Norway), 26 June – PCI Biotech (OSE: PCIB), a cancer focused biopharmaceutical company, today announced that AstraZeneca officials has been arrested in an attempt to steal the Swedish National Banks gold reserves. They have negotiated a deal with PCI Biotech in the region of 500 billion Swedish Croner and simply ran out of money.

Swedish Police is also investigating a robbery at Gekås Ullared where 750 million Swedish Croner was stolen. CEO Boris Lennerhov was taken to hospital shouting “Don’t give it to the Norwegians, that’s more than 5 days of revenue”!! A car with Astrazeneca signs was seen rushing from the site.

NBNB FAKE NEWS

@Investor sto med sin 45 Smith & Wesson på chatten og truet meg til å legge ut dette :face_with_hand_over_mouth:

19 Likes

Herregud… finnes det ikke alkolås på appen din @pdx ?

5 Likes

På chatten er vi veldig nykterne hele tiden :crazy_face:

3 Likes