Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 2 2020 (PCIB)

Det er kurt ja renta er for meg 5% og det er billig om du spiller rett.

2 Likes

Jeg takker krakket og har nå 70% flere aksjer enn jeg hadde da kursen var på topp. Det er de samme pengene og alt er inne i PCIB. Har i tillegg 6k aksjer som jeg trader med. Det er penger jeg har tilført. De aksjene solgte jeg på åpningen i dag og det ble en fin trade. Ha en fin helg og ta vare på hverandre.

Arve, mitt nick burde egentlig vært “Hans 1953”

1 Like

Såklart…høres bra ut det. Hadde du margin Call på pcibposten din på nedturen nå eller var det egenmotivert ?

1 Like

MÅTTE selge.

2 Likes

solgte idag 480 aksjer med 7,45 i gevinst og så kjøpte jeg de tilbake for 8 under salget :)…stilig spør du meg :slight_smile:

Skift da så ser dem hvilken erfaring du har.

Det eneste positive jeg kan si om den brutale kursnedgangen i pcib er at man får sjansen til å trade til seg litt fler aksjer.

Jeg har kjørt en knallhard taktikk der jeg selger alt en dag og kjøper alt tilbake senere en dag. Rimelig bingo hele greia men så langt har jeg grabbet til meg 20% ekstra aksjer.

Trodde aldri jeg skulle oppleve pcib ned på 20-tallet igjen men børsen er en uforutsigbar “arbeidsplass” :grimacing::joy::grimacing:

1 Like

Kan man skifte nick uten å registrere seg på nytt? Forresten Arve, du er fantastisk!!!

4 Likes

Hørt igjenom podcasten igjen. Einarsson sier jo det jo rett ut :tada::tada: Meget spent hvordan denne avtalen blir.

10 Likes

Selvsagt kommer det en avtale. Det de fleste bekymrer seg for , er vel heller aksjekursen…dagen etter avtalen…Veldig bra at de holder kortene tett til brystet, så slipper vi Spetalen inntil etter at avtalen er børsmeldt…og kursen har hoppet godt over 86

4 Likes

Kursen etter en avtale bekymrer meg ikke i det minste😂

6 Likes

@Ruben2 jeg er redd du gjør VELDIG mye mer skade enn godt med den meningsløse haussingen fordi disse pcib-trådene har nada kvalitet og substans

Mvh person som økte i PCIB i går.

Så lite som mulig, men @pdx fikser nok om du spør pent

8 Likes

Beklager at det ble oppfattet som haussing… skrev bare hva jeg tenkte. Sorry

1 Like

Hvorfor nevner du Spetalen? Jmf mitt innlegg i pho-tråden så er det med en viss uro hvis han skal bli en ledestjerne i norsk bioteksektor. Positivt hvis han vil trade aksjen, men nå ser jeg at han skaffer seg innflytelse og da må man tenke seg om. Minner om st Fleksnes solgte seg ned i pho pga Spetalens inngang fordi han ventet seg raskt nedsalg fra hans side. Er vi tjent med hovedaksjonærer som har en så hissig trackreckord ?

4 Likes

Dressogslips , jeg er jo enig med dine betraktninger , men synes vi greier oss godt uten store tradere

Ja jeg også , så hvorfor nevner du Spetalen? Er nysgjerrig på hvordan du tenker bare…

Det jeg tenker er at det er mye triveligere for alle at kursen holder seg høy hvis den først har passert 86…gjerne unngå midlertidig kunstig åndedrett…

1 Like

Ja, det er vi jo enige i, men det vil jo komme helt an på meldinger fra selskapet fremover og markedet generelt. Er bare litt skeptisk til at Spetalen skal være vårt håp for å garantere for dette, men hvem vet-vi kan jo håpe på at han har sett bioteklyset

Fullt trøkk! Virker på alt!

De andre selskapene børsmeldte nå i uken status rundt konsekvensene av Korona.

PCIB fortsatt herlig stille. Jeg tror vi nærmer oss oppkjøp av hele butikken!

13 Likes

He-he , i så fall blir jo ikke Spetalen noe problem…“lyspunkt”

1 Like