Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 2 2020 (PCIB)

PCIB har jo en track record med å børsmelde lite og heller bruke Q-presentasjonene til å formidle status.

Men det jobbes nok godt for tiden.

2 Likes

«Fullt trøkk» (Jonas Einarsson) er et kraftfullt uttrykk når du sitter i karantene på et hjemmekontor. Ikke så lett å bli overivrig når man sitter isolert fysisk fra omverdenen.

3 Likes

Enig med deg Ruben…
Savepig får kjøre sitt eget løp.
Må ha lov til å være veldig optimist, uten å bli kalt haussing…
Vi må lov til å ha kursmål som kr500 eller kr1000

4 Likes

Er vel ikkje helt unaturlig hvis også PCIB sender en melding om mulige effekter av Corona?

Vi får se til uken.

1 Like

Savner en melding som redgjør for konsekvensene av corona-epidemien for PCIB, og da spesielt for FimaChem studien for GGK.
Mulig det bare er denne studien som i noen grad blir påvirket, men synes at PCIB i likhet med de andre selskapene burde orientert, eller rettere sagt beroliget aksjonærene.

Slike meldinger får du selvsagt ikke utenom Q-presentasjonene , det vet vi jo… Beroligende ord får vi heller ikke… PCIB er taus til det smeller. Det er deres måte å “orientere” oss på. ( unntaket var avsløringen av AZ ) Det er vi vant med , og har akseptert.

2 Likes

Ikke så sikker på det. Vi får se!

1 Like

Jonas E uttrykker seg generelt sterk

3 Likes

Han er leder for radforsk som er fjerde største aksjonær i PCIB.

4 Likes

At han er leder for Radforsk vet jo alle. Men han har ingen spesielle bonusordninger hvis det går godt. Han har fastlønn…og slik vil han ha det… Han har ryggen fri , og kan si det han vil… Vi er jo så flinke til å tolke og spekulere her. Min tolkning er at du trenger ikke vente på 1.juli.

7 Likes

http://www.kreftforskning-hund.no/uploads/PCI%20biotech%20hund%20250511.pdf

Gammel sak vist mange ganger men der er kanskje kommet til noen nye investorer nå ?

PCI teknologien (eldre utgave) testet på hund.
Ser unektelig fremtidsrettet ut og virkningen…ja , se selv.

3 Likes

Forventer at pcib kommer med en oppdatering til markedet ganske så sporenstreks. Ultimovaccs kom igår. Pcib kan ikke la være å følge opp.

1 Like

Selvsagt kan de la være ! Dessuten skal de ikke forske å årevis for muligens å komme til målet , slik som Ultimovacs …kanskje de er ved målet , og trenger ikke “oppdatere”…Hvis de ikke oppdaterer , så bør vi se på det som positivt !

3 Likes

De kommenterte på Q4 og de har nok ikke så mye mer å på nåværende tidspunkt. Ærlig sak å være uenig angående informasjonsstrategien til et selskap, men det skader ikke å sette seg inn i hva de har kommentert før en gjør det…

5 Likes

Geiran, PCIBs produkt er meget enkelt å lage og har svært lang holdbarhet. Amphinex produseres forøvrig på Curida på Elverum.

Som du ser så er det et lite glass på et par ml, så man blander ut pulver i et par liter, og neppe mer enn 10 liter vann, tilsetter noen excipienter, fylles på noen tusen glass, og putter det i ovnen (autoklaven), skrur på 121 grader noen timer, og voila du har en ferdig batch.

Holdbarheten er mange år så jeg tipper at utviklingsfasen trenger man neppe å produsere dette ofte, knapt en batch annet hvert år.
De har sikkert produsert en batch til RELESE-studiet, og har helt sikkert allerede produkt til produktlansering.

Dette er så enkelt og så lite risikofylt at jeg tror ikke ledelsen i PCIB en gang tenker at dette er noe de trenger å sende ut en børsmelding om.

Tror jeg har forklart mer enn et par ganger forskjellen på et biologisk legemiddel i den ene enden av skalaen og et produkt som kan sluttsteriliseres og som teknisk sett er svært enkelt å produsere.

Teknisk sett tipper jeg det tar en en dag med et par tre personer å gjøre dette.
Selvsagt tar det fort en uke å ferdigstille dette pga paperwork, men at det skulle være noen supplychain issues for PCIB tviler jeg på.

Vil gjerne høre en forklaring på hvorfor du mener dette i det hele tatt er et tema for PCIB Geiran.

29 Likes

Tror nok Geiran heller mener hvordan dette påvirker på aktivering av sites og rekrutteringen til studien…

5 Likes

Da har jeg kanskje misforstått, fordi jeg tok utgangspunkt i hva selskapene selv mente var deres hovedfokus i denne corona-situasjonen, ikke hva Geiran kan ha ment eller ikke ment.

Synes hva selskapene selv børsmelder som mulig bekymring og hovedfokus i sine børsmeldinger er mer interessant å mene noe om.

I går kom det vel børsmeldinger angående corona-situasjonen fra 3 børsnoterte selskaper, Photocure, Targovax og Ultimovacs, og så vidt jeg kan se så er det supply chain som er hovedfokus.

“Our main priority is to ensure the uninterrupted supply of Hexvix®/Cysview®”

“At the moment, Targovax’s main focus is to secure ONCOS-102 supply to patients in the ongoing trials. There are sufficient ONCOS-102 vials for all patients, and the team works to ensure shipments to relevant sites.”

"The supply chain for the investigational products may be interrupted, either at the manufacturing site or with respect to logistical operations. Short-term, Ultimovacs expects supplies of investigational products to be under control.

Ultimovacs expects the main consequences of the coronovirus pandemic to be implications on timing and costs."

Forøvrig er tilgang på produkt en viktig del av aktivering av sites.

18 Likes

Corona-epedemien vil ikke skyve vekk noen med GKK på sykehusene. Ingen fare med den biten… Fin gjennomgang av Snøffelen. …Desto mindre vi hører fra PCIB , desto bedre :slight_smile:

4 Likes

Kan det tenkes at de fokuserer på dette (alle melder at de foreløpig har kontroll) for å pynte litt på situasjonen?

Hvis det går som i Norge vil jo de kliniske studiene kunne bli midlertidig påvirket (salg for Photocure sin del).

4 Likes

Nei, det er feil.

Kliniske studier er for eksempel midlertidig stoppet i Norge.

3 Likes