Følg med , følg med ( vet ikke om andre har nevnt dette ) …2.mars solgte AZ rettigheter for at andre skulle få selge noen av deres blodtrykkamedisiner…og fikk 350 millioner dollar upfront. Og , AZ forteller selv hva pengene skal brukes til : Satse på andre områder , blant annet oncologi. Blant annet , altså. Du får tenke selv:)
Mine regnestykker er ikke bedre enn andres. Etter gjennomgang i 2019 , anslo , ja . anslo etter verdiantagelser , hvert ben til 460 kr… jeg fikk mye kritikk for at det var altfor lavt beregnet. Fasiten foreligger sannsynligvis dette året. Selvsagt kan man både sjikanere og spøke med enhver utregning…Ellers: AZ frigjør nå kapital til nye/andre investeringer. Ikke vanlig å selge ut rettigheter til egne blockbustere. Noe spesielt foregår nå
“Meningsløs haussing”…spam…jaja , jeg oppfatter det som delinger av tanker om fremtiden
Klok tanke , IngBrun…oversatt betyr det beskjed fra PCIB til AstraZeneca ; Dere får bare komme med et bedre tilbud vi er fornøyde med. … Fritt oversatt til spam-språket : Vi er i sluttforhandlinger , ellers ville det ikke haste sånn med å fortelle dette , da kunne det bare vente til early april