ALLE vet at PCIB er i samtaler/forhandlinger med AZ.
INGEN vet at PCIB er i forhandlinger med AZ om milliarder.
Forsiktig med å fremme spekulasjoner som fakta.
ALLE vet at PCIB er i samtaler/forhandlinger med AZ.
INGEN vet at PCIB er i forhandlinger med AZ om milliarder.
Forsiktig med å fremme spekulasjoner som fakta.
Tror ikke Fimanac blir priset under 1 milliard.
Helt legitimt, det!
Jeg håper og tror på det samme!
Glem det. Har tatt en Cognac for mye.
få håpe at du mener 1 USD millard (minst)
hei, det vi snakker om er ett “firma” som driver og utvikler noe "spesielt# som vi alle tror på. Men, tror det er noen som tar helt av her…1 milli.USD= 10,5 milliard NOK. I 2017 var det flg. Kapital: 59 selskaper i Norge som om satte for over dette… Hva med og stikke fingeren i jorda og være med realistisk…snakker om 200, 500, 1000, 2000 pr aksje… Kanskjer vi treffer på ett eller annet nivå, men pls. la oss ikke ta helt av. jeg er ikke hardt inn på PCI, men har tenkt og kjøpe meg opp, og jeg forventer at det bør doble seg ett par ganger eller mer … skal også huske op at dette er en RISIKO aksje
Selvfølgelig er det en RISIKO aksje. Forventer ingenting. Har altfor mye aksjer i PCIB og har tenkt å riste litt i treet slik at folk ikke satser over evne. Tror jeg starter på mandag og reduserer.
Kan du utdype hva du syns er risikabelt med PCIB? For meg ser risikoen svært liten ut, mtp funding frem til godt ute i 2022, samt meget spennende og innovativ produktrekke som allerede har fanget oppmerksomheten til store globale spillere.
Jeg synes det er veldig fint med kritisk tenkning da det ofte blir nesten religiøst optimistisk her inne, men ser helst at det er begrunnet med noe konkret man kan forholde seg til.
En nydelig kjøpsmulighet for oss som vil ha mer aksjer da
Nå har det blitt for mye rødvin/reker på en pingvin her. På tide med en liten timeout
Og mer rødvin enn reker
“har tenkt å kjøpe meg opp”
“husk at dette er en RISIKO aksje”
Ja ja du har ikke noen SKJULT agenda iallefall “Nightraven”
Nei, det har jeg ikke. Synest det er morsomt og følge med og hvis det er en GOD/MEGET GOD/EKSTREM GOD sjanse for å tjene en slant så er jo det en liten “rosin” i pølsa
3,5 mnd siden kom denne podcast. Noe børs orkaner/ stormer, Covid, masse tanker og patenter senere er vi idag. 2020 blir mer enn spennende.
Vel, eg ser ikke risikoen, GGK vil få en helt ny behandling som øker livslengde og livs kvalitet for alle pasienter, noe som er mega fint
Og med snitt økning på 1 år ekstra vil verdien for dette på aksjonærhand blir mange ganger algeta, og der vil være kommet mange nye aksjonærer lenge før vi er kommet over 100kr.
Kun et fåtall vil bli med over 400 En sta gjeng på topp 50 kan risikere og bli med heilt opp
Husk at risiko går begge veier!
Er det stor sjanse for at det kan gå langt ned hvis det går ned, så er det også stor sjanse for at det går langt opp hvis det går opp.
De nevner NuCana som en potensiell konkurent (Radium episode 109).
Hva tenker dere rundt NuCana, har de en sjanse til å komme PCI i forveien?
Er mye som skjer i disse dager der mange kan spore av litt, håper dette blir NuCana…
Nucana har akkurat rapportert forsinkelse i rekrutteringen (som mange andre). Det ligger mange innlegg om selskapet i forrige tråd og i 2019-tråden. Jeg mener de ligger et stykke bak PCIB i gallegangs-kampen.
Her nevnes samarbeidspartnere til PCIB.
Fra e24; PCIB har ikke $$ muskler eller manskap til dette. Men hva skjer hvis BP kan tenke seg PCIB teknologien til støtte?
I utviklingen av en vaksine for coronaviruset finnes det i hovedtrekk fire ulike plattformer – teknikker for å oppnå immunitet.