Når det er sagt,så er det en stor skam at dette ikke har blitt tatt tak i og rullet ut i stort tempo.Alle med litt vett forstår at dette er revulosjonerende behandling.Så at det går votter og vinter før vi har et produkt på markedet,og nye 10 år før de kan komme ut komplett om de er heldig er helt forkastlig når en tenker på at folk dør som fluer,og mange av de kunne vært reddet.
Som regel får man sjanser, men ved oppkjøp kan man bli stående igjen på perrongen. Det gjorde jeg da Algeta ble kjøpt opp. Siden har jeg alltid hatt lytteposter i potensielle oppkjøpskandidater som ikke røres. PCIB anser jeg som den heteste oppkjøpskandidaten p.t.
Aksjekursen tyder ikke akkurat 100/100 på at vi ser en avtale, men mer 70/30.
La ut denne på fundamentaltråden, men kan vel være greit å ha med her og:
Da ser det nye patentet (Compound and method for vaccination and immunisation) ut til å være innvilget: https://patents.justia.com/patent/10610582
Helt enig. Husker ikke hvor mange år det er siden vi fikk se en hund med en stor svulst som ble helbredet i løpet av få dager/uker så hvorfor ikke få i gang behandling når vi VET det funker? Alternativet
er jo ille!! Hva er det vi /dem venter på?
Jeg er fullstendig enig med deg om at kursen på PCIB burde vært langt høyere, men markedet er tydeligvis ikke villige til å prise inn like stor grad av sannsynlighet for en avtale med AZ som du og jeg, og er selvsagt også påvirket av makrobildet/Corona.
Så når jeg mener at det er bra at kursen har holdt seg over 40, så er det kun bra fordi vi for halvannen uke siden lå mellom 26 og 30.
Og by the way, høres ut som vi har gjort relativt like prioriteringer når det gjelder forvaltning av egne og neste generasjons midler. #allinn
Det er jo de strenge kravene til dokumentasjon at det tar tid.Men Radiumhospitaletburde ha mere makt og gull kort i fra staten og gått inn i slike tilfeller som Pcib og rullet ut hele spekteret for mange år siden.Staten hadde tjent inn de pengene med renter om det hadde blitt gjort.Et statlig biofond som kjøper seg inn og garanterer for Chem feks hadde kommet på markedet fortes mulig i full bredde.
Hvor stor aksjepost kreves det for å komme inn på topp100 nå?
Ca 50k
Det nye patentet.;; with a method of generating antigen presenting cells which may be used to generate an immune response based on introducing antigenic molecules, e.g. vaccine components, into cells to achieve antigen presentation.
Innvilgelse av dette patentet, burde vaere verdt 100 milliarder kr. alene. Tenk paa hvor mange forskjellige sykdommer det kan benyttes paa! FimaNac er i AZ og mulignes Biontech vinden om dagen, men til sist kan det vise seg at det er fimaVacc som blir stoerst. Gleder meg til den dagen BP-annerkjennelsen kommer. For dette kan bli noekkelen til at kroppens eget immunforsvar kan ta opp kampen mot de farligste sykdommene.
Hvor mange 100mrd er du oppe i nå på hva verdien av PCIB bør være?
Bare vent og se til PCIB’s teknologi blir annerkjent;-))) Blir den annerkjent som verden beste leveringsteknologi for medisiner mot de farligste sykdommene, vel…Det handler om og se rekkevidden av hva PCIB har skapt. Det har alltid vaert enhver medisinsk forskers droem og vaere i stand til og sette turbo paa immunforsvaret.
Jeg har stor tro på PCIB, men det må være mulig å være litt realistisk?
Forøvrig er aksjene mine (pr nå 37% av porteføljen) i lockdown tidligst til fimaChem-avlesning.
« men det må være mulig å være litt realistisk?»
Hvordan vet du at din versjon er mer realistisk enn Solo sin ?
Selskapet er priset til 1,5mrd pr nå, OK at Oslo børs ikke er helt med på prising av biotek, men så mye avvik tror jeg ikke det er.
Fasiten får vi med tiden, forøvrig er det ingenting som hadde gledet meg mer enn at selskapet hadde blitt priset til flere 100 mrd!
Edit:
Forøvrig hadde vi havnet på denne listen om det blir tilfellet:
AZ fortsätter anställa inom advanced drug delivery
Forventer vi pcib melder dette nye patentet før børsen åpner?
Håper det, tror vi trenger det de kan komme med for å holde oss over kurs 40
Det var vel dette patentet som ble meldt for halvannen uke siden?
Fint sammendrag, Jubel!
Jeg er jo helt fersk i dette gamet. For meg virker det jo merkelig at ikke er en avtale i boks allerede.
Kan det være med disse patentene som nå er godkjent at vi nå nærmere oss denne avtalen mer enn noen gang?
Ja, godkjent patent styrker Pcib. Vi er nærmere for hver dag som går