Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 2 2020 (PCIB)

Det er ikke hverken tidligere prising eller oljeprisen på Ob som bestemmer verdien på til Pcib sin leveringsteknologi.
Det er kommende inntjening innen en legemiddelindustri som har vært på jakt & spørsmål etter slike forskningsresultater som nettopp dette, lenge.

8 Likes

This is the patent pci had a press release about:

26 Likes

4K ekstra på 41,- Siden Per ikke kan dra på hytta så gjør han ferdig avtalen med BioNTech :hatching_chick: Nå logger jeg ut og tar langhelg.

12 Likes

Kan fort bli et godt valg!:ok_hand::hatching_chick:

Jeg må si jeg liker veldig godt kursutviklingen i PCIB om dagen. Det virker ikke som det er noen som har bråhast med å komme seg ut, og de som vil ut blir tatt imot pent over 40. At ikke hele verden er på kjøpern er lett å forstå basert på makrobildet.

PCI er nok fortsatt «dessverre» en aksje for spesielt interesserte, og jeg tror ikke det kommer til å endre seg før vi får en avklaring på AZ-samarbeidet… Men etterpå derimot! :muscle::sweat_smile: Da er det enten for sent (hvis oppkjøp) eller så kan det fort bli mange nye aksjonærer (hvis lisensavtale/-er). :grin:

Får en følelse av at det er litt sånn «stille før stormen» nå… :tornado::rocket::sunglasses:

21 Likes

Hadde passet fint nå, slik der var mye nytt å diskutere i påsken :wink:

5 Likes

En ting jeg lurer på med patenter, jeg forsto det slik at det ble søkt patent for ett drøyt år siden basert på det som skapte ett gjennombrudd hos AZ i fjor sommer. Jeg har da trodd at AZ har ventet på at dette patentet skal bli innvilget før de signerer. Men når jeg nå leser at patentet som nå ble innvilget ble søkt i 2014 ?

Man kan jo umulig vente på slikt, man får vel en beskyttelse på tidligere stadie ? Noen som kan dele hvordan dette virker. Har jo sett det står “Patent Pending” på mye.

Det ble 0,4K aksjer til 40,- her, som bringer meg til et rundt antall jeg er komfortabel med. Nå får det briste eller bære :slight_smile:

God påske, alle sammen, og takk for mye interessant lesestoff i disse trådene!

7 Likes

yrune:
De kan nok ikke vente på det nei, men PCIB sin teknologi er dekket av mange andre patenter. Det går ofte et par år fra en patentsøknad er sendt til den blir publisert. Da er det registrert at dette selskapet er førstemann til å søke på akkurat det patentet, og andre som måtte forsøke det samme blir avvist. Så kan det gå ytterligere flere år før det blir endelig godkjent.

3 Likes

Tipper det blir Matching Halt rundt kl.13:00 i dag. :nerd_face:

hehe :joy:

1 Like

Børsen stenger vel kl 13 i dag tror jeg så kursen da blir nok stående til tirsdag over påske. USA er vel åpen både i morgen og mandag. Spes agrement med Gud og Donald.

1 Like

Følgende er sendt inn til podcasten Radium ifm at Pål Falck er gjest neste uke:

Hei

Takk for at dere holder koken med en veldig god og informativ podcast. Videre at flere av spørsmålene jeg har sendt inn tidligere har blitt stilt og besvart. Det setter jeg stor pris på.

Spørsmål til Jonas Einarsson og Pål Falck om PCIB som Arctic dekker.

1. Per Walday nevnte noe om dette på Q&A på q1 2020, etter spørsmål fra Pål Falck. Ifm om det er gjort forsøkt med fimaNAc på mennesker. Per W. nevnte da at dette var en fimaporfin teknologi og at man har forsøkt denne dosen på ganske høye nivåer i Chem og har proof-of-consept på Vacc i friske frivillige. Hvor stor betydning tror dere Astra Zeneca legger på at PCIB allerede har en del data fra mennesker på fimaporfin teknologien mtp å gå til klinisk uttesting i mennesker? Jeg tenker da både både vist effekt og ikke minst safety.

2. Avtaleverdiene for mRNA, selv i preklinisk, er veldig store i globalt sammenheng. Si PCIB lander en avtale med AZ, men i en mindre skala, både i up front, milestones og royalties. Markedet kan tolke dette som skuffende mtp sammenlignbare avtaleverdier globalt. En avtale vil uansett gi en validering av teknologien ref Sunsanne Stuffers på DNB healtcare podcast. Hva vil selv en liten avtale i mindre skala bety for PCIB? Vil ikke dette øke muligheten for videre mulige utlisensieringer i først og fremst NAc og Vacc, men også Chem? Da en BP har sett at teknologien har noe for seg.

3. Jonas Einarsson har tidligere uttalt at han ikke misunner de som sitter og skal utarbeide en avtale, da det er mye å ta hensyn til. Hvis AZ mener at data fra onkologi er veldig bra, og ønsker en avtale, hvorfor er ikke det gjort allerede? AZ har økonomiske muskler til dette. Så kunne man tatt andre indikasjoner senere. Hvis data i onkologi er ekstremt bra, risikerer jo AZ at andre kan melde seg på mens forhandlingene pågår. Kan AZ ha en tidsbegrenset «førsterett» på onkologi delen?

Til Pål Falck:
Ref Livestream Q&A med PCIB oktober 2019 uttalte du at du synes NAc virket interessant og at du har en konservativ analyse av PCIB bla pga NAc ikke er inkludert i analysen. Tenker du å inkludere NAc i din analyse nå, og hva setter du som sannsynlighet i prosent for en eller flere utlisensieringsavtaler på NAc pdd (Einarsson har satt over 50% med AZ)?

Mvh

Xxxxxx
Ivrig PCIB aksjonær

Fikk svar relativt rask:

Hei xxxxx

Takk for hyggelig tilbakemelding og innsendte spørsmål. Jeg noterer dem for podkasten neste uke.

Riktig god påske til deg og dine.

Mvh Elisabeth

33 Likes

Som ved starten av året 2020. Fortsatt ikke noen flere partner event ei heller oppdatert company presentasjon! Ikke ny homepage.

http://pcibiotech.no/partnering/

http://pcibiotech.no/company-presentation/

Det blir spekulasjoner av slikt! :rocket:

Jeg håper kvartalspresentasjon 6 mai blir en skikkelig event.

Quarterly Report – Q1: 06.05.2020 (Presentation at Oslo Cancer Cluster Innovation Park)

http://pcibiotech.no/financial-calendar/

4 Likes

Mycket bra frågor, ser fram emot svaren :+1:

4 Likes

Flott Bonusfrelst, Elisabeth har forresten glemt en stor X i navnet ditt :wink:

5 Likes

Nuvel , 22.4, skjer det også noe :slight_smile:

2 Likes

Forventer vel kanskje ikke så mye nyheter i forbindelse med årsrapporten. Det skal heller ikke holdes presentasjon i den forbindelse. Så jeg ser nok også mest frem mot 06.05 for øyeblikket. :slight_smile:

EDIT: Kom over denne linken til et intervju med CEO i Moderna fra januar. Utrolig interessant at PCI sannsynligvis har en link inn mot dette selskapet via AZ! :star_struck: Regner ikke med PW name-dropper «interessante» selskaper som ikke er innenfor deres nettverk… :grin:

Og vi kan løse leveringsutfordringene her, det er STORT! :sunglasses:

14 Likes

He-he , men vi får vel “stemningsrapport” som skal tolkes :slight_smile:

2 Likes

Det er faktisk det, det ER stort.

6 Likes

I juli 2017 lånte jeg på meldingen 500k Nok i tillegg til de 800k Nok aksjer i PCIB. Fleste vet hvordan det gikk deretter.

I dag Mars 2020 satser jeg igjen. Etter en pause ute av PCIB ; 6mio Nok.

Hva skriver jeg i 2022/23?

PCIB, it is like a woman, hate and love have never been closer.

PCIB trenger å vise seg i Covid19 sammenheng. Jeg mener at vi er ikke langt unna at det skjer.

Godt Påske.

2 Likes