Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 2019 (PCIB)

Ja hva skal man svare til sånt mon tro…

Pcib gjorde 10-gangen siden bunnen.
Nå er vi klar for en ny opptur snart. Om den kommer i form av Q2, melding, Burgeren eller annet er egentlig irrelevant for meg.

6 Likes

5 Likes

waiting impatiently for the study to show on clinicaltrials.gov, in May PW said the study registration application was getting finalized to be sent. I could not find information about processing time. once the study gets NCT number it will be easier to follow it in the national trials registries for the different countries where the study is intended to take place. I hope the company is not struggling with this

2 Likes

BerGenBio har jo fått seg et lite oppsving etter sin 2Q, selv om den faller godt i dag og har blitt dyttet ned i sluttauksjonene i flere dager. Så hvem vet kanskje PCIB har dagen i morgen!?!

Hva med ein Q2 tråd for å diskutere det som eventuelt kommer frem i morgen.

Enklere å finne frem i ettertid.

2 Likes
3 Likes

Flyttet

1 Like

Financial calendar

3 Likes

12 t. til Q2 rapporten foreligger…:thinking::crossed_fingers:

4 Likes
2 Likes

Håper virkelig ikke markedet blir skuffet i morgen, tror markedet blir nådeløs da (har vært med med utallige kvartallsnedganger med pho).

2 Likes

I dette børsklimaet skal det lite til før man får enorme fall. Good luck til dere i PCIB :slight_smile:

2 Likes

Kunststykke det PCIB har gjort. Ggk fimachem finansiert. Det skiller PCIB fra de fleste andre. I tillegg til mye annet snadder av teknologi- ben🥳

7 Likes

Greit å ta sorgene på forskudd, så er vi iallefall ferdig med det før morgendagen :wink:

2 Likes

Hva slags sorger er det folk snakker om? Bare bullshit alt sammen. Hva skulle det være?

Kommer det noe ekstra utover regnskap er det nødt til å være positivt. Det er for kort tid siden første pasient til å begynne å fabulere om forsinkelser. Dessuten holdt de skjema med ca 1 mnd foran.

4 Likes

Verden står ikke til i morgen!! :heart_eyes:

Det går i almanakken. Det er jeg sikker på er første gangen i PCIB’s historie at jeg har hørt emisjonen i fjor omtalt som et kunststykke.

Jeg er helt enig, etter at Nano trynet 30% under der jeg trodde nano stod grunnet emisjonsfrykt. Så føles godt finansierte PCIB som en trygg havn. (i morgen må jeg sikkert spise hatten når pcib faller tilsvarende)

1 Like

Forskjellen er jo at for pcib er inne aksjekurs noen operasjonell faktor for selskapet på veldig lenge.

For nano ble shit plutselig veldig real

7 Likes

Basically tror jeg det som skjedde i NANO skyldes 2 saker.
Det første er at de aller fleste så for seg en rettet emisjon, og gjerne på et gunstig tidspunkt. En rettet emisjon er fortsatt hovedscenarioet, men muligheten for en fortrinnsrettet emisjon ble trolig større, i alle fall etter noens vurdering. Og da trenger noen aksjonærer cash, og selger.
Det andre var at muligheten for en stor fase 3 også ble luftet, i et scenario hvor Copanlisib fikk full approval.

PCIB trenger som kjent ikke penger på veldig lenge, de har penger til godt over interim avlesning, og skulle det mot formodning ble godkjenning på overall survival og ikke progresjonsfri overlevelse, så er det en kostnad på 70 millioner.
Penger som vil bety en begrenset utvanning, penger som trolig lett kan hentes i en rettet emisjon, og penger som meget sannsynlig er på bok via fimaNAC eller fimaVACC.

Copanlisib-problematikken til NANO (hvilket jeg tror er ganske overdrevet, som en risiko) kaster også lys over noe jeg tidligere har hevdet.
Og det er at kan være en ikke ubetydelig vesensforskjell på PCIB sin melding av 20. desember 2017 og NANOs uttalte regulatoriske strategi.

PCIB annonserte " a common understanding have been reached med FDA/EMA", mens NANO har sagt at de har en pågående dialog med FDA og EMA og ut fra det har som strategi AA. Jeg har hevdet at dette ikke bare er semantikk, og at PCIB derfor er på “accelerated approval pathway”.

PCIBs melding fra 20. desember ble da den kom svært godt mottatt, men betydningen synes etterhvert å ha blitt glemt.

Når det er sagt så tror jeg ikke veien for Betalutin blir stengt ved en full approval på Copanlisib. Gir PARADIGME gode resultater så vil jeg tro at det likevel kan gi grunnlag for markedsføringstillatlse. FDA er pragmatiske, og er det et grunnlag er det en vei. Min mening, mulig jeg tar feil.

30 Likes

PCIB har meldt mye godt de to siste aarene, men markedet viser at Kursen ikke vil gaa foer BP annerkjenner oss gjennom og tegne avtaler det foelger penger med.

2 Likes

Viktigste value propen til pcib er utlisensiering, foreløpig prises det OVERHODET ikke inn at dette kommer til å lykkes

6 Likes