Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 2019 (PCIB)

Ikke så mange som tror på oppkjøp ennå for da ville kursen være på helt annet nivå men at det kommer er jeg også overbevist om, Litt skuffet over både volum og kurs ut i fra hva som ble levert av status men trenden er da endelig opp igjen da så vi får vel bare vente som vanlig.
God helg (etter en forunderlig børsuke med handelskrig og dritt fra USA så trodde jeg vi skulle solid ned denne uken men bomma der også )

3 Likes

Tror du mangler en 0 der om deliveri er løst.

2 Likes

hvis jeg ikke er helt schizofren så mener jeg PW sa under Q2 at det var flere spesialinvestorer som holdt godt øye med oss.
må bare arrestere mg hvis dette ikke stemmer :blush:

4 Likes

Håper vi ikke får inn flere spesialinvestorer :laughing: Nyenburgh var/er en skremmende aksjonær!

Hvorfor meldte selskapet at to tredjedeler av de planlagte landene hadde regulatoriske og etiske godkjenninger? Jeg teller 3/4 som er et bedre tall! :wink:

10 Likes

Nyenburgh har vært som en blodigle som har irretert oss grenseløst, men kanskje en vakker dag når du møter en fra Nyenburgh så gir du han en klem og sier takk for at du solgte meg billige aksjer i ett helt år :sweat_smile:

4 Likes

Riktig det!:mag_right:

2 Likes

Fordelen nå er jo at de må kjøpe aksjene i markedet først.

7 Likes

Nå må dere slutte å skrive om oppkjøp gutter, jeg skulle egentlig ikke kjøpe mer men jammen ble det noen i dag også.

Får legge dem i skuffen sammen med de andre og kaste nøkkelen :slight_smile:

6 Likes

Nå er jeg mannen i gata, med vanlig jobb
2dager Etter en veldig bra presentasjon,er det så langt omsatt halvparten av min beholdning.
Hva er greia??? Er det meg som er helt blenna, hva er det investorene venter på? Eller ser som jeg ikke ser?? Jeg forstår det ikke !!!

2 Likes

Dugnadsånden er sterk blant oss!

Mer enn 60k omsatt på blå kurser, og uten hjelp av “spesialinvestorer” eller andre med feit bankkonto, men nå hadde det gjort seg med litt dugnadshjelp til å rydde opp blant 27-kronersselgerne før helga!

4 Likes

Du glemte å si at vi skulle rydde blant 26-kronersselgerne også, og dermed fikk de herje fritt noen minutter. Synd! :slight_smile:

1 Like

“First we take Manhatten - then we take Berlin…”

5 Likes

Fremdeles finnes det overhodet ingen attention om aksjen, den har nesten ikke vært handlet etter lunsj.

Støttekjøp av fem aksjer for å presse opp kursen et hakk blir bare å pisse i buksa for å holde varmen

2 Likes

“Alle monner drar”, sa musa og pissa i havet

6 Likes

Må si at jeg imponert over din beholdning. Mange «menn i gata» som sitter med mindre enn 120K aksjer. Topp 40, det er priviligert - og trolig en svært fornuftig plassering av hardt oppsparte midler. Inspirerende👌🏻

4 Likes

Her er det noe som skurrer. Jeg anser også meg selv som en helt vanlig mann i gata. Men jeg har ikke 1 million + i aksjer.

Hmmm. :wink:

1 Like

Noen er mer mannen i gata enn andre :grimacing:

God helg etter en etterlengtet positiv PCIB-uke.

6 Likes

Spennende tider og pcib er del av min fremtidsutsikter (in the loong run).

Bare men PCIB føler jeg er diversifisert med minimum på 3 “selskaper”. Ser man i tillegg på leveransesystemet og angitt lisensiering (partnerskap) strategi kan man også dobble eller triple den diversifisering en.

3 Likes

Det er snakk om langt mer enn en million! Om han kjøpte 60,000 aksjer på 5 kr - også deltok i emi til 30 kr for tilsvarende antall, blir snittkurs 17,5. Om så, betyr 120,000 aksjer at han er inne med 2,1 mill. Og dette er bare for å leke med tall. Svært mange har snitt over 17,5 om de har deltatt i emi., så dette kan være høyere. Dagens verdi er uansett 3.204,000,- - et meget anstendig beløp for mannen i gata🥂

2 Likes

Det er nå mye bedre enn vi med snitt opp mot terp på 45 :joy:

God helg😀

6 Likes