Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 2019 (PCIB)

Done.

4 Likes

Jeg fylte på litt i går så jeg må stå over idag,

3 Likes

Da ble det 500 nye, men nå er det stopp. Jeg er fullastet, og skulle dette ryke tror jeg kjerringa går fra meg. Med andre ord, jeg har foran meg en vinn-vinn situasjon. Enten blir jeg rik, eller så blir jeg fri og frank. God helg til alle skribenter. Dere er flinke :partying_face:

33 Likes

Håper ikke kjerringa leser tek investor :joy:
Men det blir nok godkjent når millionene triller inn👍

5 Likes

Hærlig KrissKross

:smile:

Gjort min plikt btw

:champagne::chart_with_upwards_trend::soon::heavy_dollar_sign:

5 Likes

Når millionene ruller inn.
Du er ikkje redd for at kjerringa blir bytta ut da? :dancer:

Hehe, mislykkes PCIB blir KrissKross fri og frank, men har ingenting igjen å bruke på «piker, vin og sang». :sweat_smile:

2 Likes

Joda, 30% i skattefradrag :wink:

1 Like

Nettopp blitt fri, frank og bekymringsløs, så har lagt inn støtte med 8000 aksjer :sweat_smile:

13 Likes

Dont quit your day job

2 Likes

KrissKross
Likte den vinn vinn “analysen” din. Det må jo bare gå veien da.
Personlig skifta jeg høvding/gaupe etter ca 30 år og satsa på en 15 år nyere modell. ANBEFALES.

4 Likes

Jeg har muligens klart ny bolle i ovnen og holder meg derfor til 4000 aksjer.

Riktig god helg!

5 Likes

Til dere som ustanselig driver og rapporterer offtopic i småprattråden til PCIB vennligst slutt med det, demp denne tråden, og kos dere med en av de andre trådene om PCIB.

Eksempler:

17 Likes

Fylte på litt her også. God helg :smiley::beers:

4 Likes

Småbarnsliv, 80-tallshus og medianlønn her, så 5000 aksjer får holde som mitt “lodd” i PCIB. God helg! :blush:

16 Likes

Muligheten for at Fimanac blir kjøpt opp er vel ganske stor. Hvis det er slik at topp 10 BP har løst problemet med levering av mRNA med PCI teknologien, så tror jeg de vil komme med et bud på Fimanac. Det var “exiting results” fra samarbeidet med topp 10 BP fikk vi opplyst. Det beste ville vært om noen av de andre partnerne kom med et bud først. Jeg er ganske sikker på at Fimanac blir kjøpt opp og det er det lov å være. Det meste av nye produkter med potensiale blir kjøpt opp av BP. Fimanac er vel priset til nærmere null på OSE.

6 Likes

Så hva kan en slik teknologi være verdt for vår TOP10BP, når vi vet at de sitter på gode resultater gjennom vårt 4 år lange samabeid og at vi iløpet av denne perioden har funnet den absolutt optimale måte å levere mRNA på med PCI - teknologien ?

NAc
18bn $ = 162 Milliarder NOK

10 Likes

Skudd i blinde: 6-8 milliarder :+1: :-1:?

Jeg tror grunnen til at topp 10 BP ikke ønsket at navnet deres skulle bli offentliggjort var at de ville prøve pci teknologien uten innblanding fra flere BP selskaper. Nå har de testet teknologien og hvis resultatene er gode, som det blir antydet, så kjøper de Fimanac. Jeg venter hver dag på matching halt. Spennende tider akkurat nå.

9 Likes

Sitter med en snikende følelse at dagens aksjekjøp, og stigning er litt viktig. I hvertfall i det korte bilde.
Det viser at vi har moment etter Q2. Kanskje noen «gjerdesittere» blir vekket.
Volumet er selvsagt ikke mye å skryte av :smiley::chart_with_upwards_trend:

5 Likes