Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 2019 (PCIB)

Her er listen over siter. Og de har klart å få til Japan

https://astrazenecagrouptrials.pharmacm.com/ST/Submission/View?id=25840

4 Likes

Ja, de var godt igang i Taiwan og Korea også.

1 Like

Litt mer info om TOPAZ-1 her enn på clinicaltrials.gov eller AZ sine sider:

1 Like

…og Thailand, som vel har den høyeste prevalensen i verden, men som PW for en uke siden sa at er mindre attraktivt fordi de ikke “pay very well” :pensive:

De ser for seg evt. godkjenning tidligst i 2022 (justert fra q2, hvor den var listet opp under 2020+):

1 Like

Naar man leser hva ekspertene over her skriver, virker det som at vi kommer ut paa topp uansett hvordan man snur og vender pa dette. Kort sagt, BP er avhengig av vaar leveringsteknologi for og ta noen kvantesprang inne kreftbehandling. Dette vil gaa opp for hele verden i loepet av 2020. Noe som helt sikkert vil vaere godt paa vei allerede etter den 12.12. dennes.

Og naar denne annerkjennelsen faller paa plass for alvor, vil BP betale hva som helst for aa sikre seg vaar leveringsteknologi. AZ avsloeringen og fimavacc presentasjon vil sende oss langt paa mot denne annerkjennelsen. Jeg kjenner det kribler allerede fordi jeg forstaar hva som er i ferd med og skje.

En ting er helt sikkert. Pga. AZ og fimaVacc presentasjonen, vil PCIB garantert vaere hot stuff i moeterommene hos BP fremover. Og konklusjonen vil bli, skal vi ha noen som helst sjanse til og vaere konkuransedyktige fremover, maa vi sikre oss PCIB’s leveringteknologi.

7 Likes

Kort oppsummert ut fra det durvalumab har vist i fase 1 og hva PCIB har vist så langt kan en pasient som har fått gallegangskreft få følgende opsjoner:

  1. Palliativ/ lindrende behandling og en verdig død med forventet levetid på 5-6 mnd og 0 bivirkninger.
  2. Imfinzi immunoterapi med 1 av 4 som får bivirkninger og 9-10 mnd levetid.
  3. SoC gemcis 2 av 3 får bivirkninger og 12 mnd levetid.
  4. Amphinex og PCI 2 av 3 får bivirkninger og 22 mnd levetid.

Personlig tror jeg det er en grunn til at folk velger å motta behandling når de får kreft, og det er at de ikke vil dø. Dernest er det god grunn til å tro at de som drar seg over 12 mnd med Amphinex vil ha mindre bivirkninger.

For meg virket valget enkelt.

Og uansett tror jeg AstraZeneca bil være usedvanlig interessert i å prøve Imfinzi og Amphinex i kombinasjon.

25 Likes

Da er plutselig alle tre teknologiben fra PCI BIOTECH av great interest for AstraZeneca.???Takk for oppklaringer.

Har sett flere skrevet på tråden om at de tror på bud på hele PCI BIOTECH fra AstraZeneca. Har før tenkt bare fimaNac interesse fra AZ, men kan forstå budspekulasjoner på hele PCI BIOTECH bedre nå🚀

9 Likes

ESMO 12 des hvor fimavacc skal presenteres i dybde er enda mer interessant etter kveldens lektyre! Det skulle ikke forundre meg om AstraZeneca sitter på første rad. Bør være noen andre Big Pharma som hvis nødvendig gir AZ konkurranse om mulig bud/avtaler som nevnt i tråden?!

Takk til gode biotekere!

2 Likes

Yet checkpoint inhibitors alone still only deliver transformative benefit for some 20–30% of cancer patients, and certain cancers don’t seem to respond to them at all

Så Hvem av disse vil være først ute å prøvekjøre fimaVACC :racing_car:

Some cancer cells produce a protein (generally termed a ‘checkpoint’) on their surface that T cells recognise as a brake, or a signal to hold fire. “The checkpoint inhibitors basically remove that brake, ” says Ira Mellman, Vice President of Cancer Immunology at Genentech.

fimaVACC increases the number of T-cells induced by cancer vaccines while the CPIs prevent the tumour from evading the immune response. This potentially powerful combination could be summarised with a car analogy where the immune system is the engine, the vaccine is the fuel, the CPIs release the brakes, and fimaVACC is the turbocharger. *

10 Likes

Har du link til utsang?

Hvis du ikke får sove, @anon21766851, så kan du gå igjennom denne ferske listen over de 56 pågående studiene i GGK “Supported by National Cancer Institute”, s. 369-372:

4 Likes

Haha, helsigvis er søvnen forskånet fra gallegangsbekymringer. Har nok av annen forskning som holder meg våken. :smiley:

4 Likes

27

http://pcibiotech.no/wp-content/uploads/2019/04/2018-Annual-report-PCI-Biotech-Holding-ASA.pdf

9 Likes

“burde ikke selskapet PCIB vurdert å splitte selskapet opp i 3 selskaper (+ flere resistens , vaksinasjon mot å få kreft , HIV , osv)?”

Interessant tanke, som jeg mener er ivaretatt alt ved utskillelsen av PCIB fra PHO.

PCI Biotech Holding ASA er et firmanavn som skapt for å være morselskap.

Selskapet nærmer seg tidspunktet som aktualiserer omorganisering i selvstendige (børsnoterte) aksjeselskaper for hvert av PCIB sine tre (p.t.) prosjekt/forretningsområder.

Som vi ser av det puslede reviderte kursmålet fra Artic er det vanskelig å verdsette PCIB pr idag.

Dette vil endre seg når de første avtalene med “upfront payment” er på plass og børsmeldt for Chem og Nac, noe jeg venter kan komme i løpet av H1-20.

Muligens kan dette vise seg å bli et høyaktuelt spørsmål til PW på neste kvartalspresentasjon.

2 Likes

Det er komplisert nok som det er. Hvorfor skal lille PCIB deles opp mens store BP´s ikke gjør slik?

5 Likes

Jeg ønsker at PCIB blir Norges BP, med meg selv som en av de største eierne selvsagt :wink:
Begge deler er faktisk mulig, for mange kommer til å selge seg ut/ned altfor tidlig.

6 Likes

Gøy endelig å sjå Morgan Stanley og JPM på topp50.

11 Likes

Vil det bli gøy eller er de på topp-50 nå ?

3 Likes

De kom inn nå, ca 100k og 150k, ellers litt økning og salg på de andre, men fremdeles veldig stabil.

4 Likes

De er ikke ferdig :boom:

3 Likes