Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 2019 (PCIB)

Helt enig!

Skulle det tikke inn knallgode extension data + en sexy VACC analyse, så er vi kjapt i 40-50 intervallet igjen.

Enn så lenge ligger krokodiller og gjedder og vaker i sivet…

3 Likes

Alle vet at Vacc analysen kommer. Vi vet bare ikke når.
Men den smakebiten vi fikk på Q4 var veldig lovende.
Selvsagt også utrolig spennende at han som foretar analysen tar plass i selskapet.

Fordelen med å være småsparer er at man kan plukke litt nå og da uten å bevege kursen for mye.

Edit
Skulle ikke Arctic sin oppdaterte analyse snart foreligge?

7 Likes

Arctic sin analyse er vel ferdig med samme kursmål (58) som tidligere.

Effekten av den analysen er long gone siden februar 2018…

Lothian

1 Like

Hvor lenge er det til analysen av fimaVACC er ferdig tror dere? Har er det greit å være konservativ frykter jeg. TTT. Det er lenge siden Pcib traff med guiding sist så den tar jeg med en klype salt.

5 Likes

Personlig har eg ventet på den siden august i fjor, men med oppdateringen i nov 2018 ble forventningen skjøvet til januar 2019.

Håper at den kommer nå i mars, men gudene må vite.,

Lothian

6 Likes

Hva med å følge eksempelet i Photocure? Prøve å opprette en dialog med ledelsen i Pcib, istedenfor at folk sender mail i hytt og gevær til IR?

13 Likes

Dette gjorde vi i sin tid i Biotec. Greit nok, men en slik seanse kan ikkje fikse åpenbare mangler.

Det er ikkje mangel på info som er problemet i PCIB, men mangel på fremdrift og oppnåelse av milepæler.

(fellestrekk for alle biotek-selskaper på OB).

Der eneste som hjelper oss er børsmeldinger med substansielle nyheter fra PCIB, og der kan de være flinkere til å bruke superlativer (når og hvis de har grunnlag for det).

Tolkning og håpene våre og diskusjonene rundt disse har det siste halvåret hatt omtrent null verdi på våre aksjeverdier og den generelle interessen for PCIB.

Men én dag tar denne seigpiningen slutt.,

Lothian

3 Likes

https://medwatch.dk/secure/Medicinal___Biotek/article11234993.ece

Å få vaksine til å fungere er ikke rett frem , mild sagt.

blir jo spennene om Bavarian samarbeidet med PCIB sin fimaVACC skaper et himla rabalder i forskermiljøet.

Nå må de publisere VACC’n snart…flere enn aksjonærene som venter og vil ut i klinisk forsøk med dette produktet.

Bavarian vet vi er interressert.

4 Likes

Det er NAC de bruker…

3 Likes

NAc + VACC.
Det ble diskutert tidligere dette og konklusjonen var vel at Bavarian også kunne være involvert i VACC’n.
Tror DZ var sentral i den diskusjonen.

Men offisielt …kun NAc , riktig det.

3 Likes

Mener det var fra kvartalsrapport fra Per Walday(eller muligens radium) at han forklarte at det var snakk om en avtale hvor teknologien til PCI Biotech skulle brukes i vaksine®, men at det var NAc teknologien som skulle brukes. Så slik jeg forstod det så var det ikke relatert til fimavacc. Kan grave litt videre på dette, men er ikke selv kjent med ihvertfall at vacc skal være involvert her.

6 Likes

Det er vel snakk om antigen(RNA osv) vaksine. Har forstått det slik at alle samarbeidene er en form for vaksine, Men om det er levering av nykleinsyrer så faller de inn under nac?

Tror mest at jeg er helt på bærtur, så om noen kan klargjøre er det fint.

1 Like

:eyes:
:nose:
:wavy_dash:

Har vært stille fra alle kanter her. Stille som graven fra selskapet så da blir det vel stille på forumet også.

1 Like

Per Walday sa at de har høye standard når det kommer til børsmeldinger. Derfor de utelot børsmeldinger om at Burger kom inn i advisory board, REK godkjenning, og det de presenterte av fimavacc på Q4.

Vi får se om han lever opp til ordet sitt. Han sa også at PF2 skulle starte early 2019. Tiden går fort.
Jeg er glad for at jeg har en jobb der dagene går fort, ellers ville jeg vært deprimert av denne seigpiningen.

6 Likes

Så raskt kan det gå når det først smeller:
Shares of Bio-Path Holdings Inc. shot up another 130% on Thursday morning, one day after the company announced an update to its Phase 2 trial data on prexigebersen, a potential therapy for patients with acute myeloid leukemia (AML). The tiny biotech was the most heavily traded stock on the Nasdaq on Wednesday afternoon, with shares rocketing 160%. The trial enrolled 17 patients and looked at the safety and efficacy of prexigebersen combined with low-dose cytarabine compared with just low-dose cytarabine alone.

7 Likes

Hva har det med PCIB å gjøre?:face_with_raised_eyebrow:

1 Like

Hva som skjer med et biotek-selskap på Nasdaq sier vel uansett ikke stort om hvordan nyheter evnt blir tatt imot her ?

How long would you be willing to wait for a drop of the black stuff in Dublin? After 69 years, one of the longest-running laboratory investigations in the world has finally captured the fall of a drop of tar pitch on camera for the first time. A similar, better-known and older experiment in Australia missed filming its latest drop in 2000 because the camera was offline at the time. https://www.nature.com/news/world-s-slowest-moving-drop-caught-on-camera-at-last-1.13418

2 Likes

Her må det inn med teskje skjønner jeg. Forteller litt om livet til en biotekinvestor. Lange perioder med venting, før man plutselig får betalt i løpet av noen få dager. Tenkte det kunne være en fin trøst for de som er motløse.

12 Likes

Det kom slik jeg ser det svært positive nyheter på Q4 presentasjonen. Og det har det også gjort før uten at jeg kan se at det i noen vesentlig grad har vist seg i kursen. Så har jeg nok mistet mye av troen på at nyheter nødvendigvis betyr stort. Inngåes det en kommersiell avtale så blir det vel kanskje noe annet.

4 Likes

Det er stor forskjell på postive indikasjoner og positive nyheter.
At PW letter ørlite på sløret angående VACC og ellers gjør en god figur, det gir ikke kursløft.

Det eneste som kan løfte kursen i denne bransjen her er solide, kliniske data.

1 Like