Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 2019 (PCIB)

Garderobemannen sine refleksjoner på hegnar.

26 Likes

Hva med å kombinere Fimachem og Fimavacc?
Fimachem dreper kreftcellene, og Fimavacc gir økt mengde t-celler som bør gi økt “abscopal effect”? Noen som har noen mening om hvorvidt dette kan ha noe for seg?

3 Likes

Uhyre interessant innlegg på Hegnar Online, @sulzrox. Takk for at du presenterte det her.

Har Garderobemannen rett, er vi midt oppi det Einarsson snakka om i en podkast for noen måneder siden.

8 Likes

Meget bra innlegg av Garderobemannen. Gledelig lesing. Haaper han har truffet innertieren.

4 Likes

Ja det var et supert innlegg fra Garderobemannen, og det som slår meg er at PCIB sitt styre og ledelse har hatt en svært god strategi for utvikling av fimaVACC, hvor man får masse bang for the bucks. Helt gull for oss PCIB-aksjonærer.

12 Likes

Siden det ble en rolig lørdagskveld har jeg skrevet et enkel gjennomgang av PCI-teknologien som jeg kaller “PCI og fimaporfin for lekfolk”. Håper noen får nytte av den.

30 Likes

Tipper Glein ATM lager hegnar-profil for å be Garderobemannen å holde bakkekontakten.

4 Likes

Aldri lett å spå om fremtiden, særlig innen teknologi.

20 Likes

Denne er av gammel dato og har vært vist mange ganger men legger ut linken nok en gang.

Grunnen er at dette viser i gode bilder hva vi som aksjonærer er med på å skape og hva det hele dreier seg om.

http://www.kreftforskning-hund.no/uploads/PCI%20biotech%20hund%20250511.pdf

10 Likes

Før emisjonen betalte vi gladelig 55-60kr aksjen…
Så kom dumping emisjonen,som egentlig var en gave til oss aksjonærer.
Etter det er flere ting kommet på plass,
Og vi har nå fått bekreftelse på at Vacc virker!!!
Allikevel kan en kjøpe aksjer til under dumpingprisen !!???
Er markedet gått helt av skaftet!!??
Den som har tid å vente,vil sannsynligvis gjøre århundrets kule i pcib…
Dette er ikke annet enn Fantastisk!!!
Vi passerer 40kr neste uke…

7 Likes

Ja
Prisen nå er helt fantastisk for dem som vil kjøpe.

Målt opp mot det fundamentale har aksjen faktisk aldri vært billigere.

Og for å gjenta meg selv…alle som har fått dobbel behandling i FimaChem var i live.

7 Likes

Hvordan kan du sjå på emisjonen som ein gave til oss aksjonærer? Har du rekne på det?

1 Like

Nå er det ikke noe nytt at norske investorer er dypt skeptiske til farmasiaksjer, fremstående investorer i det norske markedet erkjenner åpenlyst at de ikke skjønner seg på farmasi og miljøet som sådan har fokus på olje, fisk, shipping og finansrelaterte aksjer. Såjeg tror nok ikkevold vil se noen voldsom kursoppgang før flere investorer setter seg inn i dette segmentet. Men dette gjelder hele farmasisegmentet på OSE.

Emisjonen har vært diskutert mange ganger før.
Kortversjonen er vel at alle var rimelig fulllastet fra før. Ikke alle hadde råd til å forsvare sin posisjon, selv ikke Radforsk. Så begynte spiralen med salg av retter eller aksjer. I tillegg fikk vi en garantist som har presset kursen i etterkant.

Men for svarte…
alt det er historie nå

6 Likes

Det er bare å gratulere alle aksjonærer i PCIB med en fantastisk uke.
Jeg gleder meg stort til fortsettelsen og ser med spenning frem mot Leiden-gruppens fremlegging av FimaVacc-analysen.

Per Walday og den øvrige ledelsen i PCIB fortjener nå all mulig ros på den forestående Q1-presentasjonen.

Jeg har dessverre ikke anledning til å delta selv, siden jeg er opptatt med forpliktelser på jobb i det aktuelle tidsrommet.

Jeg håper faktisk Walday & Co blir tatt imot med applaus. :smiley:
Det synes jeg egentlig vil være helt på sin plass, selv i en høytidelig og formell setting som en kvartalspresentasjon.

10 Likes

100% enig.
Derfor reagerer eg når noen får det til at siste emisjonen var ein gave til oss aksjonærer.

PCIB er ut til å bli flott selskap så vi kan holde oss til fakta.

2 Likes

En burde kanskje vente på fimaVacc dataen får en går helt av hengslene. Men jeg hadde gjerne applaudert alle ansatte i PCIB.

1 Like

I utgangspunktet var emisjonen til 30kr en gave…
At mange hade problemer med å motta denne gaven inkl meg selv,ble dette en flau affære…
At kursen fremdeles ligger i gjørma er ufattelig for meg…
At pcib blir mere verdifull enn Algeta,er nesten en selvfølge…

Noen PCIB’ere eller PHO’er som har tenkt seg på Netfonds VIP-kundekveld, torsdag 9.mai?

Tema for kvelden er bl.a. sammenslåingen av Nordnet og Netfonds, og hvordan dette vil påvirke kundene.

1 Like

Noen som har lest finansavisen?

1 Like