Ja, proppen blir nok sittende på ketchupflasken fram til Burgern demper lysene og tenner slideshowet i høst.
Ahhh, livet er herrrrlig dere
Hiltanol som bruker “overalt” i dag kan ikke på noen måte måle seg med FimaVacc som er 5X bedre. Og så får vi fortsatt aksjer under emisjonspris.
Kan man ønske mer ?
Jeg har ihvertfall lagt inn kjøp på junior (2.5mnd) sine første aksjer til en rimelig pris:wink:
Mer penger til å kjøpe mer.
Problemet er at eg har satset det eg har mulighet til…
Vi må komme oss oppover nå
Lothian
Jeg tenkte at det som gavner PCIB sitt behov for mest mulig data i disse innledende tester, på sikt også gavner pasientene best? Men innrømmer at jeg er på tynn is i forhold til kompetanse her…
Dette var direkte trist etter bra q1 presentasjon og fin podcast i går
Noen prøver å få solgt aksjene sine så billig så mulig…
De som egentlig skulle ha dårlige dager nå er PCIB’s konkurrenter
De bør tenke på fremtiden.
Og når alt kommer til alt
Bedre med dårlig verdsatt gull enn godt verdsatt søppel
lykke til
Hvorfor skal det gavne pasientene best? Det er PV2 som avgjør om Fimachem blir godkjent for GGK. Resultatene man har fått til nå vil ikke være en del av PV2. Målet med extensionstudien var å sjekk om 2 behandlinger var trygt. Det er heller ikke sånn at myndighetene godtar cherrypicking av pasienter for å oppnå gode resultater.
Hadde de gjort som du ønsket er det ikke sikkert vi hadde hatt bekreftelse på at dobbel behandling er trygt i dag. Fordi det ville tatt lengre tid.
Tror du har valgt fei aksje for läringskurven om börsen. Vanligvis stiger kursen etter gode nyheter, i norsk bio er det ofte omvendt! Her maa du legge aksjene i en skuff, saa effekten for läring er minimal.
slik jeg forsto Walday under presentasjonen i går, har PCIB data nok til å gå videre overfor interessentene som “kretser” rundt fimaVACC. At en detaljpresentasjon utpå høsten en gang kan skape ytterligere interesse, avviser jeg ikke. Det samme kan sjølsagt også ytterligere analyseresultater gjøre om noen graver videre i det store datagrunnlaget.
Walday sa også i går at PCIB nylig hadde fått rapporten i hus. Det tolker jeg som kort tid før børsmeldinga vi fikk forrige torsdag. I dialog med interessentene betyr det, slik jeg ser det, at ledelsen - ut over det vi fikk presentert igår - nå også er i stand til å gi utfyllende svar og redegjørelse til interessentene.
Det jeg tror står øverst på dagsordenen i selskapet nå (for såvidt gjelder fimaVACC), er å legge en smartest mulig strategi for hvordan de nå skal spille kortene sine. Mulighetene er mange, men det er slett ikke likegyldig hvilke kort som blir spilt først. Utlisensiering, innlisensiering, hvilken avtalepartner som kan booste interessen fra andre interessenter mest osv.
Igår skrev jeg for øvrig følgende (i en replikk til @Durable):
"Ja, “aksjemarkedet” er et underlig sted i verden. Her får vi en glimrende konkretisering av hvor godt fimaVACC virker - med tall og figurer og ellers verbalisert på en svært tilgjengelig måte. Alt mye mer konkret og begripelig enn hva i hvert fall jeg hadde venta meg.
Og så går mange (nok) aksjonærer inn i djup depresjon over at prof. Sjoerd van der Burg først vil presentere helheten og de minste detaljene på en vitenskapelig konferanse til høsten. Jeg gadd vite hvor mange av de “deprimerte” - og for den del de aller, aller fleste av øvrige aksjonærer - som har immunologifaglig kunnskapsgrunnlag til å følge og ha utbytte av en slik konferanse.
For egen del er jeg svært tilfreds med at vi allerede i dag fikk så konkret og tilgjengelig informasjon som vi fikk - og sjølsagt aller mest at PCI-teknologien synes å være fullstendig overlegen eksisterende beste løsning.
Fordi mest mulig nyttig data under en slik innledende studie kan ha betydning for best mulig opplegg for PV2? Men det var kun noen tanker fra min side. Utsiktene ser jo fine ut!
Man kan virkelig lure på hva noen tenker på når de kaster ut aksjer på disse nivåer.
FimaVACC-resultatene er jo helt utrolig, og da jeg så på presentasjonen i går på fimaCHEM og GGK at tumorer på pasienter behandlet med Amphinex var på 8 cm er det godt gjort at 5 av 5 pasienter levde tilsvarende median for Gem-Cis (12 mnd) og median endte på 14 mnd med 3 i live pt.
Studerer man Kaplan Maier plot så ser man ofte tidlig at pasienter begynner å falle fra, og kurver som ender opp med signifikant forskjell skiller seg tidlig.
Når vi nå vet at man i en statistisk sammenheng har trukket ut pasienter med svært dårlig utsikter, så er fimaCHEM-dataene utrolig sterke.
Og en tidlig avbrytelse av studiet er selvsagt lettere begrunnet i at man har en høy andel/percentil av overlevere mot kontroll tidlig i løpet, eks etter 12 mnd, enn at man har en god andel langtidsoverlevere.
Derfor mener jeg at det ikke er utenkelig at studiet kan bli avbrutt før interimavlesning.
Anywayz, at noen selger etter å ha sett fimaVACC er over min fatteevne.
Kjapt søk på clinical trials viser at Hiltonol Feks er brukt i 9 kliniske forsøk sammen med Mercks pembrolizumab (Keytruda).
Gode nyheter = billige aksjer? Jaja, jeg får si takk da til den som “gir dem fra seg”
Er det menigheten her eller andre som selger. Liten meningsmåling. Har du nettokjøpt, nettosolgt eller har uendret posisjon ift hva du hadde dagen før kvartalspresentasjonen. Meningsmålingen er anonym.
- Nettokjøpt
- Nettosolgt
- Uendret
0 stemmegivere
Ja, enig med deg i det. PCIB kan allerede nå imøtekomme eventuelle interessenter. Det er vel også godt mulig at aktørene innen dette feltet følger såpass med hva det er som rører seg i markedet at de ikke trenger vente til en formell presentasjon utpå høsten. Slik sett kan det komme meldinger før vi aner det.
Jeg oppfattet også at ledelsen og styret nå skulle legge en plan hvordan de kunne utnytte de foreliggende resultatene best mulig. Så jeg tror nok vi aksjonærer er i de beste hender med tanke på hvordan ledelsen vil forvalte den verdien som nå er blitt dem til del.
Hva angår reaksjonen i markedet så vitner det helt klart om en aksjonærmasse som ikke skjønner hvilke verdi de nå sitter på, beklageligvis. Det kan de ikke gjøre når de selger PCIB aksjer til de kursene vi så i går og har sett så langt i dag. Her kastes det penger ut av vinduet uten at dem som kaster dem skjønner hva de gjør. Vel, greit nok for meg, det er ikke mine penger. Men det er beklagelig å se hvor sørgelig lite mange aksjonærer skjønner av hva de investerer i.
Som tidligere sagt, jeg tror at her kommer til å skje fremstøt mot PCIB i inneværende år, og etter dine presiseringer så kan de komme langt tidligere enn noen av oss i dag har forventninger om.
Jeg sitter og kommer til å laste mer etterhvert som jeg får tilgang til kapital.
Denne månedslønna gikk rett inn i Nordnett for å si det sånn. Her skal lastes
Ja, akkurat norsk biotech begynner jeg å danne meg et bilde av. Aksjen er valgt fordi jeg kunne sitte trygt i ro og lære meg mer om børs og investeringer underveis. Etter mange års grubling om jeg i det hele tatt skulle gå på børs så valgte jeg å bare hive meg inn i det for å komme i gang. Jeg leste flere bøker, gikk i mot alle råd og plasserte pengene i høyrisiko. Snøffelen, med flere, sine skriverier på HO gjorde at jeg valgte som jeg gjorde. Jeg er i PCIB fordi jeg tror det vil gi mest tilbake for pengene mine. Jeg angrer ikke et sekund og gleder meg til reisen videre.
Confirmed. Ikke om, men hvordan.
For å underbygge dette:
Over ser dere at perihilære cholangiocarcinomer som er over 3 cm havner i STAGE 3.
Videre ser dere at STAGE 3 pasienter har en median survival på 6,3 måneder.
PCIB hadde pasienter med gjennomsnitlig 8 cm store perihilære tumorer i sin ekstensjonsgruppe, med median survival på 14 måneder.
Edit: lenke, hvis noen vil se nærmere; https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC6207049/