Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 2019 (PCIB)

Regner med at det er denne innfallsvinkelen som kommer i Lørdagsrevyen. Det er vel en av kjepphestene til Radforsk, som også blir nevnt i artikkelen.

E24

3 Likes

Har selv trada PCIB med hell på blodhaussing her inne, så at noen kan ha pusha opp PCIB i den tro at lørdagsrevyen skulle si noe om PCIB er faktisk veldig reelt.

Pci Biotech er også nevnt.

1 Like

Hørt over q1 en gang til. Takk til @Sorlendingen for mange gode spm.

En ting jeg ikke klarer å slippe tak på som jeg tenker kan være oppe til diskusjon. Asia sites i pf2. Korriger meg gjerne hvis jeg har misoppfattet noe. PW sier at de ikke har hatt samtaler med myndigheter om sites i Asia ifm pf2, men at de har sett på ulike måter å gjøre dette på. De kan gjøre det selv eller via partner. PCIB vil komme tilbake til hva utfallet blir ila H1. Endelig sier PW at det vil la seg gjøre å inkludere sykehus i studien (PF2). Det er ikke et problem, men den beste måten å gjøre det på er det vi diskuterer.

Jeg tviler ikke på det PW sier ikke er korrekt, men er det noen som vet om det er mulig å inkludere sykeshus i Asia uten dialog med myndighetene? Eller er da tanken at evnt partner tar de samtalene med lokale myndigheter?

Slik jeg tolker det, og PW sier det jo rett ut selv, så er det samtaler med et eller flere selskaper i Asia hvordan de kan få inkludert sykehus i pf2. Er det bare meg elle er dette ekstremt Bull (mtp mulighet for inkludering av pasienter etc) hvis siter i Asia blir en realitet? Hva er sannsynligheten for dette, lav?

Ha en fortsatt fin helg!

8 Likes

La merke til det selv! Hvis ikke det er noe på gang i Asia, så hadde iallefall ikke PW sagt «…vi kommer tilbake til dette i slutten av 1H…»:thinking: :crossed_fingers:

4 Likes

Jeg har nå prøvd å oppsummere fimaVACC-resultatene fra Q1-rapporten i “for lekfolk”-tråden.

23 Likes

Jeg tror PW mente (uten å si det eksplisitt) at man kan få godkjenninger i de aktuelle landene og etiske komiteer dersom man gikk for det.

Men om de ønsker det, eller er om det er hensiktsmessig skal de vel finne ut av før 1H er omme. Eventuelt om de gjør noe annet, kanskje søker samarbeidspartner/partner, hyrer noen til å gjøre dette eller bare dropper det for øyeblikket.

Slik tolket jeg det. Litt synd å si, og det sier litt om min tillit, men jeg tror ikke vi får noen melding om det ene eller andre som børsmelding før 1H er omme.

PW sa i og for seg aldri “rett ut at det var samtaler med ett eller flere selskaper i Asia.”

4 Likes

Det er så enkelt som at investorer i inn- og utland har tygget på resultatene og så smått har begynt å handle deretter! PCIB leverer resultater og da vil ikke kurs henge særlig lenge etter de utrolig gode data/resultater det fundamentale! Keep it simple its all about delivery of great results🚀.

Share price will keep soaring just because of the delivery of results. Fundamentals!

4 Likes

Kamp om hvem som skal ha rettighetene til Vacc i Asia. Kan ikke være noe annet.

8 Likes

Skulle det ikke komme noe på Lørdagsrevyen?

2 Likes

Var noe om 3-strøms videokonferanse m.t.p visning av mr bilder. Ikke noe pcib relatert.

Håper virkelig det ikke var som var bidragsyter til rallyet på fredag ettermiddag :thinking:

1 Like

Det blir spennende med en snarlig oppdatert kommentar/analyse fra Arctic Securites. Det var vell deg som fikk det bekreftet @Investor
Noen som har lest den forrige analysen, og tror det er grunnlag for at kursmålet økes basert på de siste svært oppløftende bekreftelsene vi nå har fått i Fimavacc?

3 Likes

Kursmålet bør minst settes til 60, jeg skrev dette i går:

17 Likes

Hvem skrev dette?

1 Like

@Investor

4 Likes

Jeg tipper de ikke gjør store forandringer på fimvacc før man ser den første avtalen. Umulig nesten å gi et godt estimat på verdien før det.

Det må du nesten begrunne når de skriver rett ut at de anser “produktet” som godkjent etter en suksessrik fullføring av studiet, noe vi nå har fått. Ville vært svært merkelig om LOA ikke nå ble satt til 100%.

2 Likes

58 til 60 er jeg med på. Tenker på stor økning av kursmål

Disse ordene på slutten av ABC-02 artikkelen i diskusjonsdelen:


Superrelevant for investeringstesen og for behandlingsrasjonalet i PCIB. Lokal tumorkontroll er alfa-omega i denne pasientgruppen.

Jeg kjøper i øvrig det PW sier om at cholangiocarcinoma er indikasjonen med ‘‘perfect fit’’ for fimaCHEM plattformen:

Tilgjengelig hulorgan uten behov av invasivitet i behandlingen og som uansett må endoskoperes i forbindelse med biopsi og stentanleggelse: check
Mindre konkurranse av radioterapi/andre behandlingsformer som alternativ for de inoperable pasientene: check
Unmet medical need: check
Orphan indication: check
Lokal kontroll av sykdom er kritisk for pasientoverlevelsen: check
Behandling-site der tidligere smerteproblematikk forsvinner (hode-hals): check
Få andre fremtidige konkurrenter: check

39 Likes