Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 2019 (PCIB)

Så nå har vi endelig bekreftelse på safety,

Recruitment of patients will be kept open until the CRC has
completed their review and confirmed that the safety endpoint has been
reached.

3 Likes

Det har tidligere blitt børsmeldt og linket presentasjoner knyttet til konferanser det deltas på. Nå er muligens mye å gjøre i PCIB leiren?

Noe på gang i USA?

1 Like

Ser at PCIB holder sin presentasjon på samme dato som i fjor, den 9. januar.

Da ble presentasjonen gjort tilgjengelig den 10. januar.

Så vi må kunne forvente en presentasjon i morgen eller torsdag den 10.

Lurer på hvordan key milestones vil se ut i år…de har bommet med ca 1 år på fimaCHEM og noen uker/mnd på fimsVACC.

Spørs om amerikanerne blir noe imponert av det…

Lothian

1 Like

Resultatene er uomtvistelig verdensklasse. Ingen konkurrenter vist i nærheten per i dag.
Amerikanerne liker slikt. Som alle andre. Førstelinje behandling og life c mgt!!!

Hvilket biotech selskap har disse egenskapene priset til en milliard. Jeg har ikke funnet ett?

3 Likes

Stemmer ikke at det er den 9 Jan. Er i dag.

For what its worth. PCIB holder presentasjon i dag 9.30 am.

http://events.ebdgroup.com/bts/core/presenting-companies2019.php?speakerSearch=Pci+biotech

Noe på gang over there? Burde vært børsmelding presentasjon som de pleier.

2 Likes

Vanskelig å være uenig med deg.

Og enda vanskeligere å forstå at vi står omtrent stille de siste 2 mnd.

Utenom at Per har bommet tildels grovt på guidingen…

Lothian

Får vi en mld. i ettermiddag rett før presentasjonen i San Francisco?

2 Likes

Ledelsen i PCIB er konservative! Uenig i at noen mnd i biotek er grovt. Teknologien som er utviklet vises per i dag verdensklasse. Resultatene vektes tilnærmet 100% og blir ved ett eller annet tidspunkt verdsatt.

2 Likes

Ser du har rett…leste Tuesday 9, 2019 et sted, men presentasjonen holdes i dag 8 januar om ca. 5 timer.

Da blir det nok børsmelding i morgen.

Lothian

1 Like

Collaborations
PCI Biotech has an excellent track record in its partnering activities. These successful scientific collaborations are not only contributing towards the validation of Our technology platform but are also bringing value to our partners.

http://pcibiotech.no/partnering/

3 Likes

de har da ikke bommet med 1 år på FimaChem , 6mnd og counting ja!

FimaChem ble først guidet noe optimistisk til oppstart iløpet av 1H2018, dette midt i exstensionstudiet som ved 01.jan2018 allerede hadde innrullert 4 pasienter og man tenkte vel at den innrulleringen skulle gå greit fremover.

Man flyttet fokus over på PF2 oppsettet, det regulatoriske samt finansieringen av denne, så exstensionstudiet mistet de nok litt for mye fokus på.

Historien viser oss iallefall at vi nå er på rett vei: Full finansiert til 2022, PF2 oppsettet klart FDA/EMA, safety for gjentatt behandling klar, REK søknad sendt.

FimaVacc er nå 8 dager og counting over due !

3 Likes

San Fran. er -9 timer bak oss, så kanskje en mld. ved børsslutt i dag…? (Lov å håpe iallefall)

1 Like

Det er vel bare en presentasjon av selskapet som skal skje i San Francisco. Det kan vel hende det kommer noen ørsmå forandringer fra presentasjonen som ble brukt i mai/juni. Men hadde det vært et Oddsspill hadde pengene blitt satt på at de bruker den samme presentasjonen med kun Bavarian inn som forskningspartner.

Men hva som skjer bak kulissene der nede er en helt annen sak. Det blir ikke som når Njåstad skal ut på tur.

2 Likes

1H2018 6 mnd.
2H2018 6 mnd.

12 mnd og counting.

Er det ikke mulig at en børsmelding kan komme før stengetid i dag? Eller rette etter stengetid? Jeg tok ikke sjansen, så jeg kjøpte meg en del mer PCIB aksjer. Føles som at her kan utløses en katapult når tid som helst. Gikk glipp av den i 2017/18 men vil gjerne få med meg den forestående.
Lykke til.

6 Likes

Dette er vel bare vanlig bedriftspresentasjon. Informasjonen om at de skal presentere er allerede gitt på hjemmesiden så er ikke uvanlig at dette ikke meldes.

Så du av alle regulatoriske sheriffer hær inne mener at når de i des.2017 guidet oppstart PF2 1H2018 trodde du at oppstart ville bli i Jan2018 da eller!?

eller ville det vært mer naturlig å tolke det som innen juni2018 ?

3 Likes

Tok litt i går og litt i dag. Føles meget bra til disse priser.

1 Like

I am very happy about the clarification regarding the interim results in pivotal study given by FDA and EMA. Worth a whole lot of months🌞 (and bucks and potential better of PatientS). Biotech is all about fastest way to market with a firstline treatment! PCIB time!
Look at the deals BP pay smaller biotech companies to get firstline treatment pipeline, billions.

3 Likes

I et tenkt tilfelle hvor de guider oppstart i 2018, er de i dag kun 8 dager forsinket og du er happy? Jeg poengterer bare at oppstart er flyttet to ganger med intervaller på et halvår hver. At du mentalt teller fra juni skal jeg ikke legge meg borti.