Studieomfang, tid og bransjestandard ifht andre bioteks i Norge, samt papirarbeidet med en endelig søknad. Så klart god stemning om 24m per q holder, men det er mye rom mellom nanos 104 og pers 24.
Foreslår du leser prospektet og beskrivelse der samt ser på fakta vedrørende PCIB historiske burnrate. Verdensklasse. Men igjen resultater foreløpig er så gode at det er vanskelig å forstå. Kan forstå det Glein og da lager man alternativ fakta.
Følger deg her, men det er klart hvis det komme klokkeklare triggere så gjelder ikke det du skriver helt. Da blir det ustoppelig take off. Vi er ikke der nå
Umulig å spå take off. Og i biotek skjer det når man minst venter det. Banna bein!
Interessant at ingen venter take off nå. Lite forventninger og plutselig takeoff som ofte blir resultatet.
Nærmeste fremtid de jeg venter på er First patient doesd fimaCHEM, ferdig analyse og publisering fimaVacc, og oppdaterte restultater extension studie(i q1 rapport).
Ellers H2 så håper jeg vi kan få fimavacc avtaler med lisenspenger og fimaNAc over i menneske. Lisensavtaler med evt. upfront tror jeg kan gi svært god utelleing på kurs dersom vi skulle få inn noen av disse i løpet av h2 2019. Inntekter og penger er noe mange investorer skjønner seg veldig godt på
Edit: Analysen skulle naturligvis være fimaVacc. Min feil!
Følger deg her, men det er klart hvis det komme klokkeklare triggere så gjelder ikke det du skriver helt.
Det kan en jo si nesten uansett hvor uinteressert, uinformert og/eller sløv de aller fleste med tilgjengelig kapital er. Den eneste tilstrekkelig “klokkeklare triggeren” er vel sånn sett at pengene strømmer inn og regnskapet klokkeklart både går i pluss og helt åpenbart kommer til å fortsette å gjøre det i en årrekke fremover. Jeg håper bare at flest mulig holder på aksjene når det skjer. Det er jo ikke realistisk, men hadde helst sett at ikke en eneste ny aksjonær slapp inn.
Litt intressant å se hva folk på forumet er har i snitt:
Hva har du i snitt? [PCIB]:
- 0,- til 10,-
- 10,- til 20,-
- 20,- til 30,-
- 30,- til 40,-
- 40,- til 50,-
- 50,- til 60,-
0 stemmegivere
#1. markedet forstod ikke smakebiten på FimaVacc dataene vi fikk, samtidig som de melder at samarbeidet med Ultimovacs er avsluttet.
smakebiten på FimaVacc resultatene var ikke lett å forstå uten nærmere forklaring, det samme med Ultimovacs, hvorfor ble dette samarbeidet avsluttet?
‘The collaboration generated positive preclinical in vivo data, but based upon strategic considerations the companies agree that the potential for further partnership is limited and the collaboration is therefore ended. The generated positive data is planned to be published in a scientific journal.’'
Tar med @ufo sin flotte formulering av nettopp dette senarioet:
Kliniske adjuant data fra fase 1 i fimaVACC med promising data innen “nytt” behandlingsregime med stort nedslagsområde både i terapautisk vaksinering samt forebyggende og infeksjonssykdommer.
Dette med mulighet for helt revolusjonerende resultater.
Og så kommer annonserte positive data/resultater fra ultimovacs vaksine og suplerer dataene fra “laser-adjuanten” til PCIB.
Skal ikke se bort fra at denne datapakken kan bli avgjørende for starten på BP samarbeide/utlisensiering innen PCIB’s fimaVACC forretningsområde.
en videre forklaring på FimaVacc “smakebiten”
I kontrollgruppen er det blitt gitt Hiltonol® for å måle seg mot de beste produktet på markedet idag.
Hiltonol® brukes på next-generation cancer vaccines, as well as to scientists testing promising new immunologic therapies for HIV, malaria, influenza, SARS, hepatitis, and other infectious diseases.
"Det vi kommuniserte på Q4-presentasjonen, er at det hittil har blitt gjort dybdegående karakterisering av immunrespons i kontrollgruppen (6 personer) og to forskjellige fima Vacc-doser (6 personer i hver gruppe).
I kontrollgruppen viste 2 personer CD8-responser, mens 5 personer viste CD8-responser i hver av de fimaVacc-gruppene som ble analysert så langt. Vi har ikke trukket en konklusjon om den optimale fimaVacc-dosen i denne innstillingen. "
Er ikke det enkle svaret at kursen går hvis det viser seg at det blir medisin ?
Oi, da har kursen allerede steget flere 100%.
Se på biotek og fase tre tog.
Det er ingenting som er risikofritt og vente med å kjøpe biotek aksjer før medisin betyr lavere avkastning. Da er løpet og risikoen borte😊
Jeg har kjøpt i alle intervallene, noen få tusen nede rundt 5 kroner, og har endt opp med et snitt på litt under 18. Skulle jeg kjøpt mer så måtte jeg belånt aksjene. Men der går grensen for meg. Waldays presentasjon som jeg så først i går gjør meg bare desto mer sikker på at jeg har gjort rett i å gå all-in.
Det er det allerede, vil nå jeg si. Det er bare ikke godkjent for salg ennå.
Flere som har tanker rundt om dette kan være tid og sted for publisering av fimaVacc analysen?
Glemmer du ikke den kanskje største trigger på kort sikt, nemlig publisering av analysen på fimaVacc fra Burg? Den har vi jo ventet på allerede i ukesvis…
Jeg regner med avtaler på FimaVacc i løpet av året. Hvilken form disse vil ta er vel mer vanskelig å spå. Ved tidligere spørsmål til PCIB har vi fått bekreftet at det er fullt mulig å starte rett i klinisk fase.
Så hva tror vi på? Kommer det avtaler som starter opp i preklinisk uten noen betaling foreløpig? Kommer det avtaler med upfront som starter i fase 1? Vanskelig å si, men jeg blir i hvert fall overrasket om det ikke kommer noen avtaler i løpet av 2019.
Det blir jo mye lettere å vurdere sannsynligheten for ulike avtaler etter at vi har fått presentert analysen fra van der Berg.
Dette er siste mulighet for full oppdatering på fimaWacc, som kan komme i et anerkjent tidsskrift før 11. april.
Ingen som har reflektert over at van der Burg plutselig sitter i PCIB sitt Scientific Advisory board, og hva det sier om nivået på fimaVACC-resultatene?
6th Immunotherapy of Cancer Conference - Vienna, Austria, 11-13 April 2019
Combination of checkpoint inhibition and vaccines
Sjoerd van der Burg, Leiden, The Netherlands
Nå er jo ikke FimaVacc testet kombinert med en kontrollpunktshemmer (checkpoint inhibitior) ennå.
Så jeg håper at FimaVacc dybdeanlysen er publisert før denne konferansen, slik at PCI Biotechs Vitenskapelige Rådgivende Komités (SAC) nye medlem professor Sjoerd van der Burg kan presentere hva fimaVACC teknologien potensielt kan bety/utgjøre i sammenheng med Vaksiner og checkpointinhibitorer på denne konferansen.
Dette med forankring i fimaVACC dydeanalysen
-
Potensialet for å kombinere vaksinasjon med immune kontrollpunktshemmere (checkpoint inhibitiors) har utløst en fornyet interesse for terapeutiske kreftvacciner.
Likevel er det fortsatt viktige problemer å løse som forbedrer immunogeniteten til vaksine kandidater er en hovedprioritet innen immunterapi.
***PCI Biotech mener at fimaVACC-teknologien kan spille en nøkkelrolle for å løse denne viktige utfordringen.*** -
For å realisere det store potensialet for terapeutiske kreftvacciner er effektiv induksjon av cytotoksiske Tcells kritisk.
Dessverre unnlater dagens vaksiner ofte å generere slike svar. Sannsynligvis er en av hovedårsakene til denne feilen utilstrekkelig tilførsel av vaksineantigener til riktig presentasjonsvei i immuncellene. FimaVACC-teknologien kan løse denne utfordringen ved effektivt å forbedre vaksinepresentasjonen gjennom denne banen
Joda @Snoeffelen, jeg prøver å få med meg alt
Avtaler med uttesting videre av fimaVACC med nye vaksiner kan være en mix med ordinære lisensieringer med upfront payment og uten upfront payments på universiteter og sykehus.
Et siste forsøk på å få flest mulig til å legge merke til den positive siden av bruddet med ultimovacs.
http://webtv.hegnar.no/presentation.php?webcastId=97603030
Tidslinje:
00 29 00 til 00 29 50
og
00 56 12 til 00 57 34
Etter ordbruken PW bruker så KAN der være god grunn til å ha tildels store forventninger til publiseringen av denne studien og det skal skje i nær fremtid.
Lykke til