Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 2019 (PCIB)

Jo, jeg har da reflektert litt…:

3 Likes

Her er det skrivefeil fra min side. Ferdig analyse skulle være fimaVacc :joy: Beklager!

Det vil i alle fall være rart om Sjoerd van der Burg skal forette om dette emnet uten at han på forhånd har publisert fimaVacc resultater. Tar da for gitt at den rapporten er ferdig.

Har du eller andre noen oversikt over hvilke fora som eventuelt kan være aktuelle FØR denne konferansen?

Tror ikke cash burn blir noe problem i det hele tatt. Vi har ganske sikkert inngaatt kliniske avtaler med upfront payment, eller blitt kjoept opp i god tid foer dagens beholdning er brukt opp.

Og med van der Burgh i PCIB’s advisory board, kan vi som snoeffelen antyder forvente oss sensasjonelle fimaVacc resultater.

For etter og ha lest Q4 rapporten, er det ingen vits i aa bruke noen bekymringskalorier paa PCIB. Vi har for mye penger paa bok, for lav burnrate, og for gode resultater.

FimaChem kommer til aa bli godkjent, og ikke bare det. Den vil etterhvert bli tatt i bruk paa en rekke kreftsykdommer. Og til generell svulstforminskning foer operasjoner. Kanskje til og med lukking av kirurgiske saar.

Med van der Brugh paa laget, kan vi og forvente oss at FimaVacc ligger an til aa bli en suksess. Slik at Den stygge andungen foreloepig maa vaere fimaNac. Men jeg tror den vil lykkes ogsaa fordi vaar leveringsteknologi virker. Terskelen for fimaNac er aa finne en medisin den fungerer sammen med.(les en medisin som fungerer) Den vil komme foer eller siden.

Jeg slapper i hvertfall helt av naar det gjelder PCIB om dagen, og vil bli enormt overrasket hvis dette skulle gaa galt.

2 Likes

Kapital i haugevis

Den pivotale fase2 studien i IGGK vil vil bli godkjent tidelig i prosessen på moralsk grunnlag av den uavhengige kontrollgruppen.

Noe annet ville overraske stort.

Klart en må forholde seg til plan men dersom ikke godkjenningen kommer “raskt” etter det punktet hvor en har signifikante data og randomiseringen er på plass , så ville jeg begynne å bli nervøs.

Med dobbel behandling og abscopal effekt blir dette noe som blir lagt merke til.

:dollar:

4 Likes

Ser på HO at du ikke lenger tror så sterkt på et krakk i aksjemarkedet. Da er det kanskje håp for at en suksess for PCIB ikke blir ødelagt av et krakkende marked…? :wink:

Hva med en Publisering i en High-level tidsskrift i løpet av feb-mars. :smiley:

Så en mr.Burger SPECIAL fremføring på 6th Immunotherapy of Cancer Conference - Vienna, Austria, 11-13 April 2019
Combination of checkpoint inhibition and vaccines
by Sjoerd van der Burg, Leiden, The Netherlands

5 Likes

Kanskje en sannsynlig tanke, ja! Skal van der Burg på en eller annen måte implementere fimaVacc i sin presentasjon den 11/4, så bør han jo selvsagt referere til noe som allerede er presentert. Når vi samtidig antar at hans tid på denne konferansen er tilmålt og begrenset, så blir det neppe tid til først å presentere analysen for fimaVacc. Dermed øker sannsynligheten for at du kan få rett!

3 Likes

Teknisk sett veldig spennende. Men noen som har sett på Hiltonol…har det generert noe verdi for dem. De er jo tydeligvis ‘state-of-the-art’ nest etter FimaVACC. Noen som har oversikt over upfront etc der?

2 Likes

Yes, etter og ha lest litt rundt forbi de siste ukene, ligger egentlig alt til rette for ett krakk, men leser man litt til forstaar man at sentralbankene staar klare til aa redde markedet nok en gang. Derfor tror jeg ikke paa noe storkrakk lenger. Kun en saftig nedtur foer sentralbankene retter opp uroen igjen. Saa gjenstaar det og se om jeg faar rett.

Tror det maa vaere noe som er for stort til aa redde som maa til for at markedet skal krakke helt. F.eks. ett konkurs land som er for stort for sentralbankene og haandtere.

2 Likes

I actually did :joy:

11 Likes

Nesten alt stiger utenom PCIB på en positiv børs.

Og her sitter vi med wishful thinking om Burg, extension og gudene vet hva…

God helg!

Lothian

5 Likes

@solo, som f.eks Italia sin enorme gjeld…

4 Likes

Gikk åt skogen i dag, ja. Bare vi ikke går oss vill.
God helg.

Over helga får vi oppdaterte tall for hvor mange tulipanløker som har trilla ut av innhegningen (på latin: kohort) denne uka.

Er det ingen som kan gi dem et høvelig bud? Det vil forkorte deres pinsler og samtidig berede grunnen for et skikkelig kursløft ved første større nyhet fra PCIB.

DETTE HAR VART LENGE NOK!

6 Likes

https://seekingalpha.com/article/4085058-two-biotech-stocks-move-near-term-vaccine-catalysts

These Two Biotech Stocks Could Move On Near Term Vaccine Catalysts

Jun. 30, 2017 9:14 AM•GSK

Summary

• The vaccines market is expected to generate $48 billion in revenues by 2021.
  • A number of companies are developing assets with the goal of attracting some of these revenues.
  • GSK has a near term catalyst with its shingles vaccine, Shingrix.
  • VBI has a near term catalyst with its hepatitis B vaccine, Sci-B-Vac.

Analysts at Markets and Markets expect the global vaccines market to climb to $48.03 billion by 2021 from $32.24 billion in 2016 at a CAGR of 8.3% during the five-year period. The ever deepening need for alternative and more effective vaccination options across the spectrum of viral infections will drive this increase and – as expected – a large number of companies are trying to take a piece of the pie with an equally large number of development stage assets.

Lovende marked. Fimavacc KAN føre til flere samarbeid og blockbuster muligheter. Enormt spent på konklusjonen og publikasjon fra teamet i Leiden! God helg.

4 Likes

Hvis ikke dette blir en suksess kommer jeg til å ta med meg dette i grava for makan til treg utvikling etter så fuckings jævla masse gode nyheter skal man lete fuckings lenge etter. At man ikke ser potensialet er rett og slett utrolig. Det er lenge siden tiden da kontoen min økte med hundretusener på en dag…

De som har sett potensialet og fremdeles ikke har kjøpt seg inn får skylde seg selv. De som ikke har sett potensialet… Go figure!

“The stockmarket is a device for transferring money between the impatient to the patient”.

WARREN BUFFET

10 Likes

Inactivity strikes us as intelligent behavior. Neither we nor most business managers would dream of feverishly trading highly profitable subsidiaries because a small move in the Federal Reserve’s discount rate was predicted or because some Wall Street pundit had reversed his views on the market.” – 1996 letter to shareholders

" Lethargy bordering on sloth remains the cornerstone of our investment style: This year we neither bought nor sold a share of five of our six major holdings." – 1990 letter to shareholders

1 Like

Ser potensialet i PCIB men ser ikke hasverk.Denne aksjen står på min venteliste nr 3

Hva står på 1 og 2?

1 Like