Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 2019 (PCIB)

Da er vi uenige! På ett eller annet stadie i livet tror jeg nærmest alle kreft-arter kan kureres. I og med at PCIB sin behandling tar knekken på kreftsvulstene, samtidig med at vi kan gjøre gjentagende behandling, så har jeg hatt et håp om at vi kan gjøre pasientene helt friske. Jeg vet det er vanskelig, men det er vel lov å håpe?

Å håpe og å tro er forøvrig to forskjellige ting. Jeg tror PCIB forlenger livet til pasientene! Jeg håper PCIB kan gjøre de helt friske!

For hva det er verdt , jeg synes gjennomføringen av q4 var serdeles positiv.
Ekstention studien vet vel alle ikke ble det store …TIDSMESSIG.
Hva safety og ytelsesdata derimot vil vise (og det er dette som betyr noe) gjenstår å se.
…var det ikke noe med at "alle som levde hadde fått dobbel behandling…?

Når det gjelder ultimovacs så er de i den situasjon at de er der de skal være , ytelsesmessig og at fimaVACC er for potent til å brukes da denne kan skade vaksinen.
Er dette negativt?
I og med det hele tok denne vendingen så blir dataene/resultatene som er positive meddelt markedet.
Negativt?

Synes selv det er meget bra med kritiske innlegg da vi som aksjonærer nok kan bli for positivt farget men er undrene at jeg ikke finner noen verdi i innlegget over hær

5 Likes

Lurer litt på hva du mener her?? PCIB bruker langt mindre penger enn for eks Nano, Targo, Bergenbio osv. De får til et registreringsstudie til samme sum som Nano brenner på tre kvartal. Er ikke dette å få mest ut av pengene?

Jeg synes det er bedre pengebruk enn at PW lager en videoblogg til deg hver gang du er misfornøyd med guidingen :wink:

2 Likes

Man får se hva som blir enden på visa her. Ganske sylfrekt å ha en uavklart fremtid som fasit. :blush:

Synes det er lite nyansert. Nå er vel overlevende pasienter i antall mnd fra 12 mnd ved dagens behandling til ggk PCIB studie behandling nesten doblet i mnd. Det er stort og det før to behandlinger. Glein ser du lurer på cohort. Se presentasjoner fra selskapet. Fra cohort som vil benyttes i reg studie. Og som i Algeta er både økt levetid og bedret livskvalitet og mulig plattform blockbuster grunner i tillegg til ODD som statistikk viser prising gir denne mulighet. Poenget er selvsagt om at noen hadde visst hvor dette ender ville kursen vært flere titalls milliarder. Fortsatt usikkerhet og risiko men PCIB har levert resultater og redusert risiko sten for sten.

Husker Algeta gikk fra milliarden og ble solgt for 18 milliarder og Bayer gjorde et godt kjøp. Xofigo Algeta økte overlevelse med 3 mnd? Og nå mener noen altså at PCIB sine data på over 10 mnd + økt overlevelse er dårlig?

Hvis du er skuffet over at teknologien ikke kurerte kreft ville selvsagt kursen allerede vært på big pharma mcap nivå. Mcap er milliarden.

Du nevner at interessen rundt aksjen er jo nærmest lik null. Ordrebildet er et rop om hjelp! Det pøses ut aksjer. I samme åndedrag snakker du om hausset stemning. Dette blir lite seriøst.

Å klare kunststykke å kalle Asia sites mulighet som Asia problematikken viser bare hvor farget du er.

At fimavacc er forsinket med noen mnd er for stiftelsen radforsk helg uinteressant. Du synes det er katastrofe. I sammenheng med vacc resultater har van det Burg og teamet i Leiden tatt på seg jobben med analyse og publikasjon.

For meg er det uforståelig å være så negativ og samtidig eie en eneste aksje i PCIB. Henger ikke på greip.

Glein vil aldri bli positiv til PCIB uansett😊. Korte inntredener om litt positive vinner for å samle noen hjerter så snu på hælen og vri alt negativt igjen.

Dette er kunststykke. Ingen peker i detalj på hvordan og hva av resultater som er dårlige. Bygger kun utledning fra lav aksjekurs og dårlig kommunikasjon fordi man ikke vil høre det som sies og kommuniseres og vri det til noe negativt at en av verdens beste miljøer vil publisere data vacc i publikasjon. Er markeder effisient, tror dere virkelig på det? I klartekst er til og med data fra ultimovacs samarbeidet positivt og ville bli publisert i publikasjon.

5 Likes

Ser du da på snittet? Kun kohort 4? Alle kohorter? Median?

Nå var det ikke overlevelsesdataene som vippet xofigo over i blockbusterterreng. :blush:

Hva sikter du til? Nano har et registreringsstudie med 50+ sentere som ruller mot godkjenning neste år…

Er det ikke litt tidlig å forskuttere med godkjenning neste år?

1 Like

Jeg sto opp på feil fot i dag, beklager det. Prøver igjen så kan dere se at indoktrineringen virker!

PCIB er verdensklasse! Ledere, styre, advisory board, «the sky is the limit». Snart vil navnet PCIB være på alles lepper. Egne dokumentarserier på BBC, Per Walday på talk shows hos Conan O’ Brien, David Letterman og Jay Leno. Nobelprisen i medisin i all overskuelig fremtid er øremerket PCIB ansatte. «Samlepokalen» vil stå trygt forvart på peishylla til vår eminente CEO. Verdensherredømmet er vårt! Gleder meg spesielt til at det lages egen TV-serie, PCIB - wizards. En gjeng trollmenn som i ren MacGyver stil kan lage medisin av tyggegummi og snusbokser!

7 Likes

Jo. Med forbehold om at ting går som planlagt. Men hva siktet du til? :blush:

Ingenting, bare glem det :slightly_smiling_face:

Bare en ting Gunnarsaurus. Forventer du at alle skal hylle og klappe hver gang du skriver ett innlegg? Du takler tydeligvis ganske dårlig at folk er uenig og kritiserer det du skriver. Du må nesten tåle å høre at noen ikke ser verdi i innleggene dine uten å bli sint.

Etter det jeg kan se har ingen over her kommet med urimelig poster med unntak av deg selv når du går i forsvarsposisjon. Kanskje noe å tenke over.

5 Likes

Jeg har ingen problem med å skjønne at enkelte ikke liker mine innlegg. Jeg liker ikke selv mine innlegg! Skulle ønske jeg klarte å være positiv! Derfor har jeg prøvd å la være å kommentere i kjølvannet av Q4. Jeg var faktisk på bedringens vei etter godkjenninger fra Legemiddelverket og REK. Men jeg blir forbannet over at enkelte her inne opptrer som om de har vetorett på hva som er rett og galt!

Jeg har fått blåst litt i fra meg, Jubel har fått gjentatt sin positive innstilling, Glein har fått utløp for sin trang til å kaste litt bensin på bålet, Coyw har igjen påpekt at jeg er dårlig til å ta i mot kritikk. Så det har tross alt kommet litt “positivt” ut av dette. Og ikke minst, forumpolitiets øverstkommanderende har fått gjentatt at han er matt! Nå disker han nok opp sitron-terter og er ikke tilgjengelig.

4 Likes

Er det noen selskaper som ikke får godkjenning dersom alt går etter planen? :wink:

3 Likes

Vel talt Gunnarsaurus. Klart jeg er positiv.

Fortsatt svært gode resultater fra PCIB. Knock-out mot dagens løsning. Ingen konkurrenter per i dag i nærheten. Lav burnrate, innvilget ODD, pivotal fase II av EMA og FDA med mulighet for Accelerated Approval basert på interim resultater, god innvilget to arm rand reg studie, fullfinansiert, mange partnersamarbeid, fimachem, fimavacc og fimanac. Er ikke Per Walday som har innvilget privilegier, altså FDA og EMA!

Øker livskvalitet, omtrentlig dobler levetid og teknologi plattform, førstelinje behandling og blockbuster potensialet. Mcap milliarden.
Konservativ kommunikasjon.

Synes dette er helt perfekt set up! Men for all del verdien på selskapet et lavmål.

Alt dette har selskapets ansatte, ledelse, styre og advisory board klart! Se på folka, det er verdensklasse. Kun kursen som gjenstår for Gunnarsaurus. Det fundamentale vil sørge for det. PCIB må «bare» fortsette levere verdensklasse!

3 Likes

Beklager ordvalg og vinkling Gunnersaures.
Jeg er bare uenig i mye hva du hevder men det er jo tillatt å være uenig.
Jeg kunne nok ordlagt meg anderledes

Nå er vi vel alle forskjellige og ordlegger oss forskjellig men så lenge det er mulig å lese seg frem til poenget så er vel ikke innpakningen det viktigste?

ballen , ikke mannen :man_playing_handball:

3 Likes

Det er både legitimt og forståelig å bli frustrert når kursen så lang tid etter emisjon fortsatt ligger 10% under emisjonskurs! Selskapet bedyrer at alt er på skinner, men evner ikke å forklare markedet HVORFOR.
Som jeg har nevnt tidligere, så er det nok kun en mindre del av aksjonærene som gir blaffen i nåværende kursnivå fordi de er så "langsiktige ".
Personlig har jeg kjøpt mine aksjer på 25,10 kr og skal være tålmodig ut dette halvåret.

2 Likes

Ingenting er på skinner og derfor er kursen der den er. Guiding forandres hver gang PCIB lager ny presentasjon.

1 Like

Det er jo et tankekors om kvartalspresentasjoner etterlater seg flere spørsmål enn svar. Samtidig kan man undres over om de som stiller opp som tilhørere ikke evner å stille de mest avklarende spørsmål?

1 Like

Noen som har tanker rundt innrulleringen PCIB har lagt opp til? Satser selvfølgelig på at det går raskere enn extension studien! Men kan vi sammenligne oss med ABC-03?

Isåfall, her visualiseres forskjellen på hastighet mellom ABC-03 og tempoet PCIB legger opp til:

Og da tenker jeg naturligvis at når PCIB sier 120 pasienter på 36 måneder så er innrulleringen av disse ferdig tidligere (3 til 6 måneder før?) siden det skal avleses radiologisk.

2 klinikker i England fanget altså opp 124 pasienter på mindre enn 18 måneder. Vi vil ha 40 klinikker etterhvert når alt er på plass. Men studien vår tar altså inn “inoperable extrahepatic bile duct” pasienter. ABC-03 hadde et bredere utvalg blant gallegangskreft pasienter!

6 Likes