Dette er vann under broen, men jeg har jo merket meg at du elsker å opptre som agitator for hylekoret. På alle andre tråder jeg leser innlegg av deg opptrer du med en helt annen saklighet og redelighet, men Pcib trådene bruker du som din private kloakk. Så jeg vet at du kan bedre, men du har tydligvis en dårlig side som du bare må få utløp for her.
Extension studiet gikk treigt for de Pcib fucket opp papirarbeidet, så det ble bare et land som deltok, ikke to. Dette er gammelt nytt og det vet du godt, men du kan jo ikke la en god mulighet gå fra deg til å fyre opp hylekoret.
Dette ligger på den mye omtalte professoren sin hender, så her må Pcib bare vente til analysen foreligger.
Men igjen en fin mulighet for deg å jazze opp den negative stemningen til Gunnar&co.
Mulig du synes det var tullete, jeg synes det var intressant. Selv ser jeg frem til å lese hele analysen. Ellers synes jeg det var spennende at denne mye omtalte professoren har tatt plass i Pcib sin vitenskapskomité.
Men har tror PW&co lot seg presse av hylekoret til å lette så mye som mulig på sløret før publisering av analysen.
Klart man har lov til å bli skuffet, men at terminering av et preklinisk samarbeid skulle påkalle stammens hyl, det overrasket meg.
Jeg omtalte dette som et oppurtinistisk mulighet som potensielt sett kunne blir stort. At du mener det i det hele tatt var uaktuelt å bruke VACC i deres studie er jo bare tidens selvmotsigelse, de hadde jo aldri startet dette samarbeidet hvis ikke målet være å ta i bruk teknologien i mennesker.
Men når avtalen først bør terminert, så var jo det positivt at det ikke sto på resulatetene.
Så håper jeg du kommer sterkere tilbake som en postive bidragsyter slik du er på andre tråder. Som agitator og brøleape skaper du bare unødvendig støy.