Dritt robot, eg vil ligge øverst i køa, ikke bak.
Ser du har tjent bra på PHO oppturen. Kanskje noen tar gevinst og hjelper PCIB opp fra denne myra vi sitter fast i på 26-27 kr?
prøver, tok min del i går.
ligger og på 26,3 nå , men gidder ikke gå opp. Tvilere som vil ut skal få dumpe.
Bare robot som er foran deg i køen. Det er nok nederlenderne som bruker dem for å presse opp til hvor de selger.
Her er det ikke omsetning, og de som vil ut må selge med 50 % rabatt.
Mener nå vi er i åttendelsfinalen i vente-VM.
ja, får prøve å øke kjøpet og se om dei blir interessert
PHO har hatt sin nedtur de siste 6 mnd, men er nå opp 61% siden bunnen på 33,40 i des 2019.
Lillebror (som var på vei til å bli storebror for 1 år siden) PCIB har kursmessig blitt ødelagt av emisjonen…har hatt en ørkenvandring mellom 25-28 med en bunn i oktober på 23,10.
Vi slo oss på brystet da vi skulle inn på hovedlisten, men handelen i PCIB er jo omtrent fraværende.
Og spesialinvestorens inntreden og nedsalg er jo blitt en ren parodi.
Når skal Per levere noe som får oss opp av denne hengemyren?!
Lothian
Eg håper bare at alle trøtte - leie medaksjonærer , tviholder på aksjer når meldingene kommer , slik de må opp å hente.
For meldinger kommer. Og skal en da ha litt volum så er det best å være inne.
Utifra hva PW sier, så tolker jeg det som at Pcib har muligheter for å inngå partneravtale for Asia, men kanskje ikke det er den mest lønnsomme løsningen på nåværende tidspunkt?
Ja, PCIB er gått fra å være en investorfavoritt til å ha havnet i “skyggenes dal”. Det er jo nesten en “prestasjon” av ledelsen å ikke utnytte bedre den positive interessen som hersket. Men med velfyllt kasse blir nok ikke aksjemarkedet noe Walday vil bry seg mye om de kommende årene.
Jeg fornemmer også en dalende entusiasme fra guruene og bjellesauene på fora.
Fantastisk innsats Dovregubben, det er jo sjukt mye arbeid med å lagret slikt transcript.
Samtidig er det av stor verdi for oss aksjonærer utrolig mye lettere å finne frem i spesifikke saker og hva som ble sagt i et transcript enn i en webcast:+1:t2:
Mulig at shutdown
har forsinket godkjennelse av oppstart i USA. Angående godkjennelse av nye medisiner står det:
«Heading into 2019, the partial US government shutdown has prevented the FDA from accepting most new drug applications and the administrative backlog could mean that it will take a few months for the FDA employees to catch up. The first new drug approved in 2019 was approved on February 1.»
Ellers en del interessant informasjon her, spesielt om at mindre firmaer kjører hele løpet frem til medisin og står bak større andel av ny medisin
Asia er og blir noe av det mest spennende vi står foran nå. Som nevnt flere ganger, ble det snakket mye om dette etter presentasjonen. De har nok jobbet en god del med dette, men de har sikkert ikke noen bråhast med å konkludere, da fokus nå er å få opp sites i Europa, dernest USA og så blir Asia evnt et steg 3.
Forhandlingsmessig kan det tenkes de står sterkere når det er mer modne data i Ext studien, så det gir mening det du sier at det de har på bordet i dag av tilbud fra andre selskaper kanskje ikke er godt nok til at de slår til.
Tror ikke FDA er involvert i regulatory approval og ethics? Men kan ta feil her.
Hva forventer du egentlig? Selv Algeta som er tidenes Norske biotek suksess hadde lange perioder med negativ kursutvikling.
Sites i asia er imo langt viktigere enn en partner. Av de få japanpartneravtalene jeg har sett er det lite å rope hurra for.
Kan jo tenkes. Derimot har jeg en litt mer “pessimistisk” holdning akkurat i forhold til dette. Jeg tror personlig at akkurat nå fokuserer de 100% på EU og US, og at Asia er noe de kommer til å sette mer fokus på så fort de er ordentlig i gang med den pivotale studien her. Min tolkning av at de ikke kommenterer dette før konklusjon er tatt i forhold til Asia strategi er at det gjerne tar 6-12 måneder før de begynner å sette full fokus på å finne løsninger på den situasjonen.
Når det er sagt er jeg helt overbevist om at de kommer til å jobbe mot å mette det markedet. Er bare snakk om nåværende prioritering. Kanskje også noen av landene vil akseptere FDA/EMA godkjenninger også, noe som vil utvide markedet for PCIB betraktelig uten ytterligere kostnader.
Ja, du er kanskje inne på noe. MEI sin avtale var vel ikke allverden? Og siter i Asia kan jo hjelpe til med å speede opp PF2.
Kanskje bedre å vente med en avtale til man har godkjent produkt, eventuelt har data fra et større antall pasienter,
Ja. Belager meg ikke på et stort tallgrunnlag her, kun en hunch. Men det er inntrykket jeg sitter igjen med. MEI er også på samme sted i den regulatoriske løypa, så litt sammenlignbart. Men forskjellig indikasjon så det kan jo hende at en pci-avtale ser veldig annerledes ut.
Det er nok hensiktsmessig å vente.
Men merk at partneren til mei kjører egne japanske studier fra bunn, slik at en partner heller ikke nødvendigvis speeder opp godkjenningsprosessen mot FDA.
Står litt om godkjenning her. Vi vet at PCI har et IND nummer, så regner med at det ligger hos FDA og venter på godkjenning.