Det jeg merket meg mest i Q4-presentasjonen kom altså frem pga spørsmål etterpå fra Sørlendingen. Husket ikke helt hvor det var Walday sa det så klart, men i transkripsjonen fant jeg det fort:
You got high-level information here now. Five of 6 of the groups in fimaVACC are responders with CD8, which is what the in-depth characterization is going on, meaning. And it’s also a better or a different cytokine expression. We have more cytokines expressed by these cells that are in the fimaVACC groups than in the control group. So it looks like it could be more effective T cells and also more responders having T cells than in the control. So these are the high-level results. This will be published. So – and when it’s published, you get all the details on this, but this is the high-level results that we have today.
Nå vet jeg ikke om jeg har lest alle kommentarene om fimaVACC her. Dette med 5 av 6 har vel vært diskutert litt, men ikke så mye oppmerksomhet her heller om det andre Walday understreker i det svaret der ?