Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 2019 (PCIB)

Helt enig. Så lenge det ikke er direkte ufint og personangrep så må det være greit. Også viktig at en skiller innhold og person. Er mange som modererer seg og skriver mer nøkterne poster, men så likevel får tyn som nok er litt på bakgrunn av tidligere poster. Synes det er viktig å vurdere vær post for seg selv, og samtidig ha litt takhøyde. Det tror jeg er bra for alle parter.

8 Likes

Nei, no tar eg fri noen timer og håper den er dyrere senere, få nå slutt på tilbudsalget Per!

Vi kan rett og slett ikkje være fornøyd når det hele tiden skyves på tidsfrister fra PCIB, og at vi her inne trøster oss med det stadige mantraet om å være tålmodig.

Vi har vært meget tålmodige siden emisjonen, og samtidig blitt straffet for det.

Når PCIB ikkje evner å gi oss nyheter og oppdateringer vi har ventet på i 3-12 mnd, ikkje klarer å tiltrekke seg nye investorer og ikkje klarer å få spesialinvestoren til å i det minste sitte stille med sin post etter emisjonen, ja da er kritikk på sin plass.

Lothian

4 Likes

Ja, fy fa… dette suger! Så lei av å vente, nå må PW få fingeren ut og gi oss noen nyheter, dette kan ikke fortsette!

2 Likes

Hva i all verden er det som rir denne aksjen? Når skal kursbevegelser begynne å harmonere med det som skrives her??

2 Likes

I analyse av 19.02. har Arctic 58 kr som target

5 Likes

Bør Per vurdere sin stilling?

  • Ja
  • Nei

0 stemmegivere

Tenker vi kan ta en liten avstemning siden veldig mange ser ut til å være ekstremt misfornøyd med ledelsen.

2 Likes

Link? Eller kan du legge ut deler av analysen?

1 Like

Har forsøkt flere ganger å få analysen fra Artic, men enten svarer de ikke på mail eller så sender de en forkortet versjon (en A4 side). Synes det er ganske dårlig. Har til og med tilbudt meg å betale for den, men de ignorerer bare henvendelsene.

1 Like

Kjenner en del som er i PCIB, og ikke mange som klager. Det virker som “klagesangen” om dagen er basert på det jeg mener er forventninger som er mildt sagt urealistiske. Selv i den best mulige verdenen ville flere av de som klager i dag ikke vært fornøyd.

I en verden som denne, hvor ting hverken er super-bull eller veldig bear, er det som foregår nå helt som forventet fra et startup biotech. Det å estimere tidslinjer er notorisk vanskelig, uavhengig av hva man utvikler. Her har man i tillegg den regulatorirske løypa som skal gås opp. Dette vil ta tid, og sannsynligheten for at det kommer nyheter som skyter kursen i været med 100-talls av kroner er mer eller mindre lik null, i hvert fall på kort sikt. Noe annet hadde vært eksepsjonelt.

PCI B kommer til å lage medisin, mest sannsynlig, når man ser på resultatene så langt. Det virker sågar å bli en bra medisin, som kan gi oss aksjonærer en pen gevinst og pasientene et bedre liv. Men det kommer ikke til å kurere kreft som sykdom, som enkelte nærmest virker å tro.

Laget i PCI virker å være solid. Jeg ser ingen grunn til å skifte mannskap nå. Vi er finansiert og studiene pågår.

Jeg er megabull på PCI B, men med svært lang horisont. Hvis målet er å se positive prosenter hver dag er løsningen å ikke være investert i oppstartsfase-biotech.

21 Likes

58 er det samme som Stuffers hadde.

Og det er vel rimelig siden det er intet spesielt nytt siden oktober, utenom indisier fra Per om at dette går etter planen.

En del av den planen er selvsagt å bomme på alle milepæler med minst 3 mnd.

Lothian.

PS. Vi får se lyst på livet, i alle fall vi som ikkje har NAS aksjer.

1 Like

Ja, håper du gjør det! Ellers kommer du vel bare til å fortsette jamringen her i årevis.

Skikkelig dumt at analysen på selskapet ikke blir offentliggjort i noen grad. Mange andre har hatt gode løft på bakgrunn av positive analyser, men ser ikke ut som at det er noen som fanger opp dette her.

1 Like

InVivo:

Analysen er vel strengt tatt for Arctics egne kunder. Føler av den grunn ikke for å legge ut analysen som sådan, men den inneholder så langt jeg forstår ikke mye nytt, - om noe.

Ja , hva skal en si…
Klart det er jævlig å se kapitalen få så mye juling over så lang tid , men hjelper det å klage?
For de som klager hjelper det kanskje men det er heller nedbrytende å høre på for andre.

Men forumet er til for alle og takhøyden bør være stor.

Det er jo et veldig flott sted å være et slikt anonymt forum hvor en kan hente inspirasjon og få svar på mye av det en lurer på.
Felles trøst og sikkerhetsventil…

Men personlig så har jeg utbytte av de som klarer å holde hodet klart og har fokus på det det egentlig deier seg om og ikke sporer helt av.

Bruke mye tid på å kritisere ledelsen…helt på jordet.
Hva vil en oppnå med det?

Det eneste som skjer er at det blir feil fokus på uvesentligheter og at det som betyr noe kommer helt i bakgrunnen og kan vel i ytterste konsekvens påvirke aksjekursen negativt , noe som ikke er greit egentlig da alt vesentlig er på line.

Utsettelser er prisen en må betale for å øke kapitalen.
Det er først når utsetelsene er grunnet i negative forhold at alarmen bør gå.

Vi er egentlig utskjemt med gode resultater så langt i PCIB og det er underlig se hvorledes enkelte på død og liv legger bredsiden til for å forsure investor-miljøet.

Det holder lenge med 1 stk klagesang.
Vi trenger ikke fylle rommet med gjentagende klaging hele tiden…nedbrytende.:weary:

7 Likes

Per trenger ikke å revurdere sin stilling. Per må revurdere infoflyten. Bra mann ellers, denne Per.

8 Likes

Både PHO, NANO, TRVX og PCIB faller i dag. Lukter justering for snarlig Ultimovacs IPO?

Its all just so depressing…

1 Like

Er det no alt er mørkest ?

Eg synes det ser lyst ut, om den snur med det antallet eg har nå :joy:

NAS tvangssalg tipper jeg. Nas er vel småspareraksjen framfor noen.

1 Like