Jeg råder nok en gang folket til å høre på JE utrede dette rundt tidsaspektet vedrørende offentliggjøring av resultater fra studier. Selv han som styreformann fikk aldri vite av forskerne hva resultatet var, før det var klart for å unngå feiltolkninger. Og etter det han sier kan det går flere måneder fra resultatene er klare til de er kvalitetssikret, sjekket av ledelsen i selskapet for eventuelle funn som kan gi grunnlag for nye patenter og deretter publisert i vitenskapelig konferanse/fagtidsskrift.
Og det er vel ikke unaturlig at i et såvidt banebrytende medisinsk arbeid som det PCIB nå er involvert i at de finner revolusjonerende funn. Er det ikke nettopp funn som kan bli disruptive vi håper at de skal komme med? Da kan vi ikke begynne å klage dersom det er ting som tyder på at det nettopp er det de har funnet. Vi burde heller vise tålmodighet og håpe på at det nettopp er det som er på trappene. For dersom det stemmer, så vet vi jo at kursen vil mangedoble seg i løpet av relativt kort tid.
Selv velger jeg å sitte stille, øke min beholdning når økonomien tillater det og vente på gode nyheter.