Tror dette er noe av det smarteste du har gjort på lenge!
Personlig er jeg “all in” og har satset alt jeg eier og har av ledige midler. Å begynne med lånte penger, prøver jeg dog å unngå.
Jo, men hvis ikke kursen er høyere når pcib har brukt 280 mill så spiller ikke de aksjene noen rolle;)
Lukker denne tråden midlertidig til jeg får tid til å rydde opp senere i dag
Tråden er gjenåpnet, men jeg følger med. Rapporter gjerne upassende innlegg
21 feb 2019
http://aslanpharma.com/app/uploads/2019/02/BioCentury-Year-of-the-Lion.pdf
«…for the 150,000 biliary tract cancer patients in China, and about 20-25 people for the 12,000 U.S. patients, Firth said.»
Virker som PCIB er svært konservative i ggk fimachem pasientgrunnlag👍. Helt perfekt at PCIB er konservative i alt de foretar seg og kommuniserer!
Som snøffelen har påpeket vil ggk fimachem bli blockbuster hvis PCIB får godkjenning. Se dette pasientgrunnlaget bare fra to land. Med disse dataene på pasientgrunnlag kan man legge diskusjon om blockbuster salg død, no brainer at det blir blockbuster ser det ut til. ODD og tilhørende statistisk prising ganget med pasientgrunnlag!
Med andre ord Asia site er en megatrigger💪
Asia site bør absolutt på plass!
«Due to recent changes in regulatory and drug pricing policies, Aslan is no longer shying away from commercializing varlitinib in China.»
Tråden ble stengt i et døgn - og hvorfor? Kan ikke skjønne at det var noe upassende som ble skrevet. Mer av dette, og tråden og forumet er drept…
Vel, jeg er uenig med deg. Kommentarer og spørsmål rundt moderering kan tas i privat melding til meg og ikke på forumet.
vel, når hele tråden sier at der skjer ikke noe før mai eller til sommeren , som er inntrykket eg sitter igjen med så forstår eg folk dumper.
Vi er vår egen værste fiende.
forøvrig kun 1 selger i dag på 14 k av de 16 omsatt, så hold på aksjene så er vi brått tilbake på 27. Men skal vi oppover må der komme meldinger.
Oppstart GGK studiet bør løsne oss litt.
Definisjonen på en «blockbuster». salgsinntekter på én milliard dollar!
Det pasientgrunnlaget fra Aslan gjorde susen.
Betryggende igjen å se PCIB kommuniserer meget konservativt i alle sammenheng.
Liker også at vår partner Bavarian Nordic samarbeidet med Janssen ref melding fra Bavarian Nordic i går. Clinical Trial of Therapeutic HPV Vaccine Regimen in Collaboration with Janssen. Den linken indirekte inn mot Janssen kan bli gull verdt for fimavacc plattformen om litt.
PCIB markedsverdi en milliard kr.
Klart det er stor risiko i biotek og PCIB. Mulig oppside begynner en også å se ved at er enorm risiko for økt markedsverdi i PCIB😜
Pasientgrunnlaget til pcib er ikke hele gallegangskreft-delen, kun extrahepatic og inoperable… så jeg tror guidingen de har er riktig nok. Men det er stor oppside i Asia, ja…
Aslan er vel en av få direkte konkurrenter i indikasjonen. Viser helt klart at PCIB har konservativt pasientgrunnlag. Har heller aldri sett data på Kina grunnlag. Ikke minst viktig at Kina har gjort endringer ref linken i min forrige tråd.
Men begrenser Aslan seg til kun extrahepatic (og inoperable)? Eller gjelder de sine anslag hele gallegangsmarkedet?
Nei, anslagene til Pcib er greie/reelle nok å gå ut i fra mener jeg ut fra nedslagsfeltet de ønsker å treffe…
Synes ihv ikke man kan legge Aslan sin beregnede potensielle pasientgrunnlag til grunn for å mene at pcib sin er konservativ.
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/m/pubmed/24007821/
Cetuximab, gemcitabine and capecitabine in patients with inoperable biliary tract cancer: a phase 2 study.
study 16 had intrahepatic, eight extrahepatic cholangiocarcinoma and 10 gall bladder cancer
Enig i at resultatene til PCIB er langt bedre. Og vil nok brukes bredere innen galleblærekreft dersom resultater til PCIB fortsetter og in the end er fortsatt så mye bedre. Konservativt
Pasientgrunnlaget for PCIB lukter Blockbuster med ODD og statistisk prising ganget med pasientgrunnlag. Det er helt utrolig når mcap PCIB er en milliard at de sitter på en mulig blockbuster.
Vi har alle mann her på forumet nærmest jobbet deltid med å prøve og visualisere PCIB sitt enorme potensiale. Men det er strengt tatt ingen her som lønnes av selskapet til å drive med reklame på vegne av produktene. Jeg forventer fremover at de som står på lønningslisten til PCIB gjør en betydelig bedre jobb med å vise til bruksområder og få frem det «riktige» potensialet i aksjen. Det er deres jobb, ikke vår, til å få verdiene til å yngle! Jeg ser potensialet, fordi jeg har lest opp og i mente om teknologien og om oddsen for å lykkes. Hva jeg savner er at de som faktisk jobber med produktene klarer å begeistre markedet, og da tenker jeg utover den innerste kjerne som allerede sitter fullastet!
Man viser ikke begeistring med å selge unna aksjer. Man får ikke frem økte verdier med å stadig vise til risiko! Jeg er hundre prosent innforstått med at denne investeringen kan gå i dass! Men den kan også lykkes, og vi finner i medisinske rapporter historiske data som illustrerer sannsynligheter på opp mot / over 50 % for at dette kan gå bra! Når skal man da begynne å være litt mer offensiv? Styreleder Bøhn kommenterte vel i sin tid at «vi vil lykkes». Det er jammen meg et herlig signal å sende ut! Har han gjentatt dette i senere tid? Noen av frontfigurene i dette selskapet bør snart ta grep for å vise oss at de også har troen! Jeg leser støtt og stadig om styreleders bidrag i emisjonen! Det skulle vel bare mangle at noen av de som faktisk velger at vi skal gå for fortrinns-rettet emisjon faktisk «puts their money where their mouth is». Verken Radforsk eller noen av de andre lederne i selskapet gjorde noe særlig nytte for seg i emisjonen. Bøhn var «stjerna» i så måte!
«2019 vil bli et fantastisk år».
«Det finnes stor interesse rundt plattformen».
«Nyenburgh er ikke inne i dette for å ta ut garantisummen»
Som investor i selskapet mener jeg at det er på tide at det man kommuniserer gjenspeiles i markedet! Fredagens utvikling var positiv, men vi har stadig en markedsverdi som er «punktert»! Jeg håper dette ikke var «a dead cat bounce»!
Fra mitt ståsted har caset aldri vært bedre enn nå. Jeg finner det derfor rart at kursen er på defensiven! Håper fredagens oppgang var begynnelsen på en rekyl markedet sjelden har sett tidligere! Nå håper jeg virkelig at dette går oppover! God helg!
Enig Gunnarsaurus.
MEN jeg mener en ting er sikkert.
Det er langt viktigere med hundre i innhold enn hundre i stil!!!
Veldig mye overdreven kommunikasjonsarbeid (hundre i stil og nærmere null i innhold) og lite konservativ ledelse på børs.
PCIB har hundre i innhold og resultater levert vil gi plutselig rakettfart på verdier! PCIB må fortsette å levere resultater / hundre i innhold som de har gjort💪
Men litt sminke kan pynte brura😜, til syvende og sist vet vi vel alle at det er det indre som teller!
Og dette kan fimaVacc sannsynligvis forsterke effekten på…
Du er nødt til å se kursutviklingen i pcib i kontekst av deres egen topp 20 eierliste, og den norske biotechindexen sin underperformance relativt til osebx.
Så lenge du har storeiere som selger i en illikvid aksje så vil kursen ligge flatt eller synke, for aksjekurs er et produkt av tilbud og etterspørsel.