Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 2019 (PCIB)

Så eg gjentar oppfordringen; hold og ta tak og kjøp noen tusen hver på 25-tallet.

Alle vil vel opp av dalsøkket vi har befunnet oss siden august 2018?

Lothian

4 Likes

Ja, selger man sine PCIB aksjer nå er jeg redd man vil angre bittert før sommeren er her.:+1:

6 Likes

Lothian

Selvsagt
Tok 500 nå av ren plikt. Har kjøpt hver dag hele uka.

Den som ikke makter å se at vi er i nærheten av en bunn nå bør revurdere kraftig.

3 Likes

De har ihvertfall ringt Esti, og siden de så de hadde solgt i forgje uke så har de helt sikkert ringt Holland.

Men hvorfor slik hast, er jo aldri vært problem å få volum er min mening, om du bruker noen dager/uker.

2 Likes

Godt du skrev tror jeg…

Hvilke konkurrenter har PCIB før mulig mål?
Hvor mange konkurrenter har NANO.

Ser NANO prises til omtrentlig 2,5 milliarder. PCIB prises 1 milliard. 250% oppgang for PCIB før lik markedsverdi. Uansett dette blir umulig å vurdere noe fornuftig utfra. Man kan kanskje lese ut fra markedsverdi at PCIB ikke er priset til sine peers og svært lite ventes av positive nyheter for PCIB. Så feil kan markedet ta (får aksjonærer og pasienter håpe på).

Felles for NANO og PCIB er vel at de er fullfinansiert reg studie.

Når man ser dagens PCIB kurs er det trist at PCIB ikke ble enig med mulig(e) partner. Men oppsiden ved å lykkes er da in the END langt større for PCIB aksjonærer nå.

PCIB fimachem ggk (ODD, gitt pivotal fase II med mulighet for AA basert på interim resultater) er førstelinje behandling i en indikasjon hvor det i dag ikke finnes godkjent behandling. Det er ulikheter ved indikasjonene men også selvsagt likheter i det regulatoriske.

Ikke godkjent behandling for ind ggk fimachem RELEASE tror jeg veier svært tungt for komiteen dersom effekt og res fortsatt imponerer som tidligere.

8 Likes

Man skal ikke tro alt man hører Longtrader. Når det gjelde avbrudd av kontrollarm i fimaChem skal vi ikke se bort fra at komiteen ser på Pfs før de bestemmer seg. Dette er ganske så smart fordi en da får sikret at de to armene er sammenliknbare m.h.t. pfs. I så fall kan AA søkes «umiddelbart». At Nano får sendt søknad om godkjenning før Pcib, er det likevel ingen stor tvil om.

3 Likes

Blir spennende å se hvem som kommer først til markedet! Og ikke minst om de først og fremst lykkes!

At PCIB har en indikasjon hvor det ikke finnes godkjent behandling er selvsagt heads up!
Konkurransebildet også lovende for PCIB!

4 Likes

Hva mener du, skal ikke tro at noen ringte å vil kjøpe aksjer? Det er faktisk helt sant, om de ikke bruker tilbudet så kan du få tlf Nr.

2 Likes

OK da kan vi slå fast at noen ringte Esti og sa de ville kjøpe aksjer. Det førte ikke til kursoppgang.

1 Like

People come and go

https://endpts.com/breaking-popular-fda-commish-scott-gottlieb-has-handed-in-his-resignation/

3 Likes

Er jo en vanlig fremgangsmåte for å få et betydelig antall aksjer, å ringe rundt til utvalgte større aksjonærer. Men at denne mellomstore aksjonæren og kremmeren fra Ålesund skal være den eneste som har blitt ringt opp virker på meg litt rart. Jeg vet at flere større aksjonærer enn ham ikke har blitt kontaktet. Jeg tror ikke at du bløffer @Longtrader, men kan det være at noen har foret deg med alternative sannheter? F.eks. noen som gjerne vil selge seg helt ut for noen kroner mer?

1 Like

Denne aksjen er steindau akkurat nå. 37k omsatt i dag. Her gjelder det å krysse alt man eier og har. Alle oppløftende innlegg har forsvunnet som dugg for solen.

2 Likes

Ja, det er mulig. Vi ser no fort om noe skjer på volumet😂

Uansett er det bare å kjøpe med begge hender på 25 mener no hvertfall eg.

God helg😀

3 Likes

Nå er det vel ikke noe nytt at interessen for farmasiaksjer hår i bølger, alt etter hvor mye informasjon som slippes ut.

I tilfellet PCIB var det uttalt fra ledelsen, samt forventet av matkedsaktørene, at det skulle komme ut info vedrørende fomaVACC i slutten av 2018. Nå skriver vi 9 mars 2019, og fortsatt er der ikke kommet noen oppdatering fra selskapet.

Det kan være helt naturlige årsaker til at informasjonen uteblir. JE i RadiumPodcast har tidligere redegjort for prosessen rundt offentliggjøring av forskningresultater og de forskjellige aktørene som er inne i en slik prosess.

Personlig mener jeg at dersom resultatene hadde vært en flopp, ville vi bært informert for lenge siden. Hadde resultatene vært som forventet, tror jeg også at resultatene hadde vært kjent på nåværende tidspunkt. Når vi ennå ikke har hørt noe, så tror jeg det lan skyldes at det gjennom denne forskningen er fremkommet resultater som ingen hadde forutsett og som er såpass revolusjonerende at selskapet trenger å på på plass nye patenter, før forskerne får anledning å presentere resultatene i et fagtidsskrift.

Dersom min hypotese stemmer så kan det være særdeles hyggelige nyheter vi venter på og nyheter som kan gjøre underverker med aksjekursen.

Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke tør sette meg på utsiden av PCIB på dette tidspunkt. For i tillegg til oppdatering fra fimaVACC er der også andre potensielle kurstriggere som ligger i pipelinen. vi går unektelig spennende og forhåpentligvis innbringende tider i møte. :money_mouth_face:

8 Likes

Londonmannen.
Sier du at vi kan glede oss om 9,5 år?

Hehe. Måtte bare😂

1 Like

Takkar, trykkleifen er rettet. :+1:

1 Like

1 Like

Application status is active???

1 Like

Dette er bare en antagelse, men det er vel dagens status. Her er en annen som er pending:
PCIB_Pending

Alle tilfeldige patent som jeg har klikket meg igjennom har et “Application status” event som er datert til idag.

1 Like

Virker sannsynlig det.