Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 2019 (PCIB)

Får vi kanskje presentert fimaVACC-resultatene på BioEquity Europe?:crossed_fingers:

Nope, det er ikke den typen konferanse. Om jeg har forstått det riktig så er dette mer en partnering og business konferanse. Hvis de dropper ASCO så hadde det vært fint med en forklaring. Kanskje data fra extension har blitt pushet litt ut, og i så fall så blir det neste konferanse hvor jeg ville forventet noe data ESMO som ikke er før i slutten av sep-begynnelsen av okt.

PS: eller kanskje de dropper data allerede i Taiwan nå snart? Det får vi i alle fall fort svar på :slight_smile:

5 Likes

Taiwan ble jo lagt til listen for litt siden, så kanskje ext. data er ferdig til å presenteres?

1 Like

Om ikke annet så må aksjonærer i PCI få trent opp en utrolig tålmodighet… :slight_smile:

4 Likes

Helt enig i at det ikke blir presentert noe data på BioEquity Europe.

Det er en million muligheter å spekulere i.

Jeg tenker at de enten presenterer data i en anerkjent tidsskrift. Kanskje sammen med ultimovacs resultatene.

Eller så kan det også hende de ikke rakk late-breaking data (som er 14. Mars), tidspunktet passer mistenkelig godt til det i all fall.

Kan det ha noe med denne personens avgang Chief Business Development Officer (CBDO), Gaël L’Hévéder.

Kanskje de må stille for å møte fremtidig partner som Gaël L’Hévéder skulle sluttført?

2 Likes

Mens vi er inne på luftige spekulasjoner, kan Gaels avgang ha med fimaVacc guidingen å gjøre? Per holdt jo på H218 senest i November. Dersom Gael var mellommann og bindeleddet fortjener han definitivt kritikk. Oppsigelse virker litt drøyt men se på nano og Costa…

1 Like
4 Likes

Betalte tidligere for tilgang til dette så jeg fikk hele analysen. Var egentlig veldig begrenset innholdet og en veldig basic analyse. Er kanskje greit for å få litt oversikt over en del selskaper. Abonnement løsningen dems er håpløs. Til tross for å ha skrudd av auto fornyelse og ingen aktive abonnementer på innlogget området, så ble jeg likevel fakturert videre. Refusjon fikk jeg heller ikke fordi jeg i følge dem ikke hadde sagt opp… Så om noen skulle mot formodning gi de et forsøkt anbefaler jeg at dere sender mail når dere sier opp for å unngå store regninger i ettertid… :slight_smile:

5 Likes

Jeg er rimelig sikker på at jeg gikk all-in i dette selskapet nettopp fordi jeg nærmest ble født tålmodig og så gjennom hele oppveksten øvde den opp videre til det, ja, ganske utrolige. Men før eller siden burde det da også komme en voldsom kurseksplosjon. :volcano:

9 Likes

Noen ganger kan det være nødvendig å slette kortet for å unngå autofornyelse.

2 Likes

If this is gaël

image http://pcibiotech.no/wp-content/uploads/2014/01/GAEL.jpg

Then who is this ? :sweat_smile:

3 Likes

Taking your digging to a whole new level! Hahaha :joy:

3 Likes

Dansk økonomisk ukebrev av 1.mars skriver de altså at aksjekursen reagerer voldsomt på selskapets nyhetsstrøm.

Mulig det men hær sitter vi altså med Registeringsstudie goskjennt av REK og fullfinansiert til interim avlesning og AA
Vi har 6 av 7 pasienter passert safety for dobbel behandling, der 6 pasienter var målet.
Alle 6 som har passert safety lever oxo pr. des.18
PCIB har en Mcap på 934 MNOK med 360 MNOK på bok i euro.

Så at PCIB har en følsom aksjekurs er jo forstålig når leverings-teknologien har et enormt potensiale og aksjekursen ligger mer eller mindre på ett fantastisk LAVT nivå.

Top10BP In 2017, the collaboration was expanded to include evaluation of technological compatibility and synergy based on in vivo preclinical studies.
Sammarbeidet er blitt fornyet hvert halvår siden oppstart okt.2015, så at det hær er blitt oppnådd spennende resultater er jo innlysende.

Chief Business Development Officer Gaël L’Hévéder`s avgang tror jeg ikke har noe som helst med fimaVacc guidingen å gjøre.

Det er vel mer sannsynlig at det dreier seg om partner avtaler/arbeid, der Gaël ikke har oppnådd de resultatene som man kunne se for seg/forvente av en tungvekter som han.

Ikke tror jeg at fimaVacc skulle bli presentert på ASCO heller men heller at extension studie data skulle presenteres der!

PCI Biotech samarbeider med internasjonale eksperter for å fullføre og publisere en grundig analyse og karakterisering av immunresponsene fra fase I

The in-depth characterisation of the T-cells (CD4 and CD8) involved in the fimaVACC immune response is done in collaboration with a renowned international expert institute; the laboratory of Experimental Cancer Immunology and Therapy of the department of Medical Oncology at Leiden University Medical Center in the Netherlands under the leadership of Professor Sjoerd van der Burg.

Presentasjonen av fimaVacc resultatene er det nok Professor Sjoerd van der Burg som vil ta seg av med Leiden University Medical Center stempel på. :star_struck:

Sender mail til RS angående ASCO :wink:

11 Likes

Synes mye av aktiviteten her kan unngås. Klipp og lim fra gamle HO-innlegg, tek-innlegg osv er svært lite nyttig for flesteparten her inne. Disse er lest for lengst. Også lange klipp og lim poster, fra en enkelt, har jeg mistet interessen for. For min del vil det sikkert medføre at jeg ikke får med meg , når det kommer noe som er verdt å lese grunding.

12 Likes

Beste tips blir å aktivt ta i bruk fundamentaltråden for den dypere diskusjonen og så bare dempe denne tråden.

Er enig i at småprattrådene i lange tider ikke gir noen voldsom verdi nødvendigvis men for forumet som helhet mener jeg de har en veldig viktig rolle. :slight_smile:

6 Likes

Mail sendt RS!

Hva er grunnen til at ASCO Chicago US 31may-4June er blitt tatt bort fra hjemmesiden til PCIB under Where to meet us:?

Er det slik at det var planlagt å legge frem extensionstudie data på denne konferansen, men at dere mangler konfirmasjon på dataene av Cohort Review Committee (CRC) slik at dere ikke rekker Late-Breaking Data Submission Deadline den 14mars for deltakelse på ASCO ?

The final confirmation of successful safety read-out is pending completion of site monitoring and a formal review by the appointed Cohort Review Committee (CRC) in first half of 2019. The efficacy data from the Phase I extension study will be compiled in the same process.

poster selvfølgelig svaret hær så fort jeg får det :smiley:

19 Likes

Og hvorfor måtte de oppdatere dette på hjemmesiden akkurat nå, dagen før PhotoCures Q&A-seanse?
Er det bare for å skape turbulens? :sweat_smile::joy:
(det virker jo som om halvparten av aksjonærene i PCIB også sitter godt lastet i PHO)

2 Likes

Fant denne på Spanias REK sider.

Excuse my Spanish, men det kan iallfall se ut som om Spanias legemiddelverk har godkjent, muligens også etisk ? Registrert inn 01.02, og godkjent hhv 08.03 og 11.03?

Spania er et stort land, så det er i så fall gode nyheter.

2019-03-13_09-13-50

25 Likes

To sykehus i Spania:

2019-03-13_09-23-25

18 Likes